Heissan! montakos täältä löytyy? 2 ilmeisesti? ja onko niillä eroa .. palvelussa tai muuten?? Kumpaa suosittelette?
autokatsastus.. kotka..
55
3080
Vastaukset
- Mummo3
Itse käytän Metsolan katsastusasemaa.Tälläselle tietämättömälle mummollekin ystävällinen palvelu.(Ilman ajan varausta)
- Petäjäsuo
Käyn Sutelassa. Kyseiseltä alueelta saan lähes kaikki palvelut, katsastuksesta kampaamopalveluihin.
- fdsgfdgcvg
ei edes nimeksikään "lähes kaikki" mietihän uudelleen onko siellä "lähes kaikki" vai ei juurikaan mitään. Tai sitten et tarvi muuta kun parturia, autopesua, ruokakauppaa ja katsastusta.
- Petsku.
fdsgfdgcvg kirjoitti:
ei edes nimeksikään "lähes kaikki" mietihän uudelleen onko siellä "lähes kaikki" vai ei juurikaan mitään. Tai sitten et tarvi muuta kun parturia, autopesua, ruokakauppaa ja katsastusta.
Kaikki.lähes kaikki.
Kultaa, Lasitusta, Polttopuita, Autohuoltoa, Puutarha-alantuotteita,Puuseppä .
Mitä muuta tavallinen ihminen tarvii ? - Anonyymi
fdsgfdgcvg kirjoitti:
Löytyy myös kukkakauppa, kellokauppa, apteekki, posti, alko, kelloliike, passikuvaus, pankkipalvelut, ruokaravintola.
Näitäkin tarvin parturin, ruokakaupan ja katsatuksen lisäksi. Myös lasiliike, possoliike, autokorjaamo löytyy SUTELASTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy myös kukkakauppa, kellokauppa, apteekki, posti, alko, kelloliike, passikuvaus, pankkipalvelut, ruokaravintola.
Näitäkin tarvin parturin, ruokakaupan ja katsatuksen lisäksi. Myös lasiliike, possoliike, autokorjaamo löytyy SUTELASTA.Muistathan vielä mainita käyväsi Helsingissä töissä Saksalaisella autolla, jonka maalaus ja peltityöt tehdään lauantaisin auki olevalla korjaamolla.
- Anonyymi
fdsgfdgcvg kirjoitti:
Kyllä siellä sutelassa on "lähes kaikki".
Parturi, autonpesu, kellokauppa, puhelinkauppa, apteekki, halkojakin saa prismasta, multaa, kukkia, vaateet, kengät, kodinkoneet, ruoat, renkaanvaihdot, polttoaineet, postipalvelut, passikuvat , katsastuskonttorille 120m matka, autokorjaamolle 220m.
- Asiakasomistaja
Minäkin asioin Sutelassa, on mahtavaa kun saa kaikki "saman katon alta". En ymmärrä ihmisiä, jotka menevät keskustaan tai Jumalniemeen. Kun vielä saisi lastenneuvolan ja uurnalehdon prismaan niin paikka olisi täydellinen. On mahtavaa olla asiakasomistaja.
- Haluanrikastua
Asiakasomistaja? Mitä omistat? Paljonko sen arvo on rahallisesti mitä omistat? Jos omistat, niin voin ostaa edullisesti kaiken sinulta. Miten sitä omaisuutta voi hankkia itse? Mitä hyötyä siitä omistuksesta on?
- öih
Kotkassa on kolme katsastusasemaa, ottakaa selvää !
- 5ainakin
Hölö hölö, ainakin viisi löytyy.
- Anonyymi
Tuoko torkkeli asiakkaita, hyvä js erittäin osaava katsastus mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoko torkkeli asiakkaita, hyvä js erittäin osaava katsastus mies
Tuo.
- KKivelä
Kotkassa on neljä katsastusasemaa, englantilais- ja espanjalaisomisteisten lisäksi yksi 100 % kotimainen muuralankujalla karhulassa.
- mate in vinlant
Se kotimainen vaihtoehto on edullisempikin kun sen ei tarvitse maksaa osaa liikevaihdosta ulkomaisille omistajille kuten muitten.
- vittuuntunut
Muuralankujalla kun osaisi vaan oikean vian kertoa, vaihdoin turhaan muutamalla satasella osia.Torkkelille terveisiä, anna ens kerralla oikea vika, älä veikkaa..
- Halavalla männööö
Viimeksi otin aikaa. Katsastus kesti tasan 6minuuttia.
Eihän se tee edes 1000e tunti....- volga
Vierasta kannatetaan, eritoten kreikkalaisia tai muita etelän gigoloita koska eloveenatyttö rahakirstun päällä niin tekee.
- Laskin ite
Halvin on Summan ulkomaalaisomisteinen.
- Rakennuskatsastajat
Virolainen Katsastusasema on tulossa pian Kotkaan.
Työntekijät verottomia ja osa pimeästi töissä.
Ilman kuittia hinta alle 10e ! - Koiranluut vaihdettu
Mnä ajan sutelan asemalle ja jos on ongelmia,niin korjaamo,hyvä sellainen on 100metrin päässä.
- ValkoinenBaijerilainen
Ajan katsastustarkastukseen lähelle ABC:tä, siellä otetaan päästöt ja testataan jarrut ym. Sitten muuralankujalle, jonne olen netin kautta tilannut ajan.
Kokonaiskulut noin 75€. - Anonyymi
ValkoinenBaijerilainen kirjoitti:
Ajan katsastustarkastukseen lähelle ABC:tä, siellä otetaan päästöt ja testataan jarrut ym. Sitten muuralankujalle, jonne olen netin kautta tilannut ajan.
Kokonaiskulut noin 75€.Katsastan autoni , missä millonkin . Koskaan ei ole ollut valittamista, olen ollut tyytyväinen kun tarkastuksessa on huomattu ajoturvallisuuteen vaikuttava vika esim takajousen katkeaminen. Siinä olisi voinut käydä todella huonosti.
- Anonyymi
Mutta Metsolasta se korjaamo löytyy samasta rakennuksesta kuin asema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Metsolasta se korjaamo löytyy samasta rakennuksesta kuin asema.
Ja Muuralankujalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Muuralankujalta.
Muutama korjaamo myös Keltakallion katsastusaseman luona.
- Anonyymi
Miksi torkkeli meni metsolan katsastus asemalle, eikö ismo ollut tyytyväinen
- Anonyymi
Torkkeli on nipo katsuri.
- Anonyymi
Torkkelihan sitä piti, tuskin asiakkaita riitti sillä käytöksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torkkeli on nipo katsuri.
Autolla ajettu tosi vähän, tittakai levyt ruosteen näköisiä, hylkäys, aika outoa kun ajaa jsrruttaa taas kiiltää
Ettei vaan ollut homeessa kuten edesmenneen papparaisen mökki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torkkelihan sitä piti, tuskin asiakkaita riitti sillä käytöksellä.
Hyvä ismo että laitoit pois👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt katsastaa Ismolla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun mielestä Torkkelissa mitään vikaa ollut. Olen ollut monta vuotta hänen asiakkaanaan. Useampaa autoa olen siellä käyttänyt. Nyt olen siirtynyt Metsolan katsastusasemaan asiakkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun mielestä Torkkelissa mitään vikaa ollut. Olen ollut monta vuotta hänen asiakkaanaan. Useampaa autoa olen siellä käyttänyt. Nyt olen siirtynyt Metsolan katsastusasemaan asiakkaaksi.
Olet ollut hämen asiakkaana, tekee siis hybän työn👍
- Anonyymi
Titta, siis naiskatsastaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen Auto*****e jos siellä on nainen katsastamassa.
Härregyyd ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Torkkeli Metsolassa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitan perjantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitan perjantaina.
Soitellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitellaan.
Juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy katsomassa. Itse olen keltakallion kats-aseman asiakas.
- Anonyymi
Onko tioto varma. Katsastus 26.11. mennessä. joten kerro totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tioto varma. Katsastus 26.11. mennessä. joten kerro totuus.
Huhuja on ilmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuja on ilmassa.
5 viikoa sitten kun kävin Metsolassa niin silloin ei kyllä näkynyt Torkkelia siellä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autolla ajettu tosi vähän, tittakai levyt ruosteen näköisiä, hylkäys, aika outoa kun ajaa jsrruttaa taas kiiltää
Ettei vaan ollut homeessa kuten edesmenneen papparaisen mökkiTarkoitatko sitä vihreää joka on rivitalojen vieressä, se ainakin haisee korttelin päähän kun tuuli käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5 viikoa sitten kun kävin Metsolassa niin silloin ei kyllä näkynyt Torkkelia siellä töissä.
Ajoin tänään siitä ohi, ketään ei näkynyt, toisen aseman pihalla oli Taksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin tänään siitä ohi, ketään ei näkynyt, toisen aseman pihalla oli Taksi.
Oliko kela-taksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko T vai ei. Katsastus lähestyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko T vai ei. Katsastus lähestyy.
Mene katsomaan, älä usko huhupuheisiin, mistä tiedät vaikka olisi vielä Rädyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene katsomaan, älä usko huhupuheisiin, mistä tiedät vaikka olisi vielä Rädyllä.
Juuri noin. Mene katsastamaan romusi Metsolaan ja toivo läpimenoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Mene katsastamaan romusi Metsolaan ja toivo läpimenoa.
Käyn "puhuvilla" Sutelassa.
- Anonyymi
Asemia on:
* Sutelassa
*Metsolassa
* Lähellä Citymarkettia
*Muuralankujalla
* Keltakalliolla
Jokaisen aseman vieressä autokorjaamo.
Jos tulee hylky, en koskaan mene samalle asemalle näyttämään.- Anonyymi
Asemia on, muuralankujalla olevaa ei voi kutsua asemaksi.
- Anonyymi
Katselin halpoja nettihintoja, niitä 29€ maksavia viikkotasolla 1-3.
Repikää siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740