Meänmaan ensimäinen ja ainua laaja sanaparsikirja. "Kaikki" sanaparret koko
Meänmaasta ja Pohjoiskalotista on koottu tähhään erinomaisheen kirhjaan. Noin
500 sanapartta ja sanontaa on otettu matkhaan.
Kirjan on redisjeeranu Lars Lampinen ja Birger Winsa
Inga-Britt Uusitalo, Pajalasta, on taiteilija joka on teknanu kaikki kuvat
Förlaaki: Meänkielen förlaaki.
Tillakkaa!
Kattokaa: www.meankielenforlaaki.se
Hinta 150 kr plys frahti, eli 100 kr jos tillaa vähhiinthääns 3 kirjaa.
Tornedalens och Nordkalottens ordspråk i en bok. Ca 500 ordspråk och talesätt
samlade i en bok. Boken har redigerats av Lars Lampinen och Birger Winsa
Teckningarna är ritade av konstnären Inga-Britt Uusitalo.
Se: www.meankielenforlaaki.se
Pris 150 kr plus porto. Eller 100 kr/bok vid beställning av minst 3 böcker.
Meänmaan sanaparsia - Tornedalens ordspråk
meankielenforlaaki
2
1586
Vastaukset
- ruottiksi
Kävin sivula kattomassa,mutta rohki tympäsi ko en meänkielen taitosenna pystyny paljon lukheen.
Varhmaan tämänki on suunitellu joku joka ei ossaa muuta ko ruottia.
Toivottavasti niissä kirjoissa on jotaki ymmärettävää. - kun kissa paskansi kenkhään
onkho se siellä,mithä se tarkoithaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282673- 911034
- 58891
- 66865
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26837Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.64777Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75714Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708