Olisi tarkoitus mennä käymään Kirkan haudalla viemässä kynttilä, mutta en tarkkaan tiedä missä se on. Keroisiko joku mistä löydän haudan? :)
haudasta
10
11446
Vastaukset
- löytyy
Helsingin Hietaniemen ortodoksiselta hautausmaalta! Olihan muistotilaisuuskin Uspenskin katedraalissa Katajanokalla!
- iituli
Sain tarkat ohjeet Kirkan haudan sijainnista, ( hautausmaan, käytävänumerot jne. ) mutta kuinka me voitaisiin kommunikoida niin, ettei ketkään hulikaanit mene sinne rellestämään?
Haluamme jossain vaiheessa täältä Keski- Suomestakin vierailla ja tuoda kynttilän ja/tai kukat 40 vuotta ihailemamme Mestarin haudalle.- Cherry-
Helsingin Hietaniemen ortodoksisella hautausmaalla, papiston hautojen luona... =)
- tulikimpale
Cherry- kirjoitti:
Helsingin Hietaniemen ortodoksisella hautausmaalla, papiston hautojen luona... =)
kiitän=)
- iituli
tulikimpale kirjoitti:
kiitän=)
Haudan sijainti: Käynti Helsingin ortodoksisen hautausmaan pääportista.
Kävele suoraan edessä näkyvää, numeroilla 3 ja 4 merkittyä käytävää noin 40 metriä.
Käänny vasemmalle käytävälle numero 12, jossa Kirkan hautapaikka sijaitsee
käytävän oikealla puolella. Huomioi, että paikalla ei ole hautakiveä.
- haustausmaan,
niin siellä Kirkan hauta on se, jolla on eniten kukkia, kynttilöitä, muistoesineitä ja kirkalle osoitettuja muistolappusia.
Joten helppoa sen haudan löytäminen on. - maria S.
Keitä on siinä kirkan hautakiven vieressä oikealla, babitzinit venäjäksi, ehkä isä Leo ja Äiti Elisabet? Ainakin ovat samassa sukuhaudassa!
- Uskoillinen
Miksi haudat on jääneet hoitamatta????
- Kirkan pazka
Uskoillinen kirjoitti:
Miksi haudat on jääneet hoitamatta????
Työnnä kynttilä...
- mestarin fani
voi harmi ,kun muistin et kirka oli synt.23 pvä . No mut sytytän tänään hänen muistoksi kynttilän. Babitzineille oikein hyvää jatkoa! milloin kirkan lapset alkavat laulella? Boris ym ;) Kirka oli hyvä ,osasi upeesti viihd.yleisöä !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355