Miten kaksonen jättää?

Dwisdle112

Miten Kaksonen KOKEMUKSENNE mukaan jättää ?

Mistä tietää, milloin on vain kaksosen tyypillistä kylmä-kuuma-käytöstä, ja milloin oikeasti on uusi kierroksesssa ja saat jäädä yksin ihmettelemään ?

22

7329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Giveintome

      Itse kaksosena sanon suoraan, mutta nätisti kuitenkin. Niinkin on käynyt että yksinkertaisesti poistun kuvioista, mutta aiemmasta käytöksestäni on kyllä huomattavissa että aion jättää.

      Kylmä-kuuma käytöksestä on kyse silloin kun kaksonen kuitenkin jonkun ajan päästä putkahtaa taas elämääsi, ei kuitenkaan pidä hirveän pitkiä välejä =)

      • Minä tiedän

        >Paljon on kerrottu kaksosen luonteesta. mutta tähellisin on jäänyt sanomatta. Kaksonen antaa toiselle vaikka silmän päästää, jos asia näin vaatii. Mutta ei unohda ikään jos tätä loukataan tahallisesti. Kun tämän "vieteri" katkee, niin on yhden tekevää jos loukkaaja on olemassa eli "suorasääristen" joukossa.Siitä on silloin hellyys kaukana.


      • totta :)
        Minä tiedän kirjoitti:

        >Paljon on kerrottu kaksosen luonteesta. mutta tähellisin on jäänyt sanomatta. Kaksonen antaa toiselle vaikka silmän päästää, jos asia näin vaatii. Mutta ei unohda ikään jos tätä loukataan tahallisesti. Kun tämän "vieteri" katkee, niin on yhden tekevää jos loukkaaja on olemassa eli "suorasääristen" joukossa.Siitä on silloin hellyys kaukana.

        Ja kaksonen ei tahallaan tehtyä loukkausta anna koskaan anteeksi, eikä luota enää ikinä jos luottamus petetään tavalla taikka toisella.
        Pidän tosi paljon eräästä ihmisestä mutten enää koskaan voi luottaa häneen koska on kertonu minun asioita toiselle henkilölle.


      • ei mitään!
        Minä tiedän kirjoitti:

        >Paljon on kerrottu kaksosen luonteesta. mutta tähellisin on jäänyt sanomatta. Kaksonen antaa toiselle vaikka silmän päästää, jos asia näin vaatii. Mutta ei unohda ikään jos tätä loukataan tahallisesti. Kun tämän "vieteri" katkee, niin on yhden tekevää jos loukkaaja on olemassa eli "suorasääristen" joukossa.Siitä on silloin hellyys kaukana.

        Kun kaksonen on ihastunut, hän tekee kaikkensa kohteensa eteen!

        Jos häntä loukataan, hän muuttuu jäätäväksi ja lopullisesti.


    • minä täällä

      ...ja aina korrektisti. En hauku, mollaa tai ole ilkeä vastapuolelle. Ilmoitan vaan kauniisti että homma ei toimi ja voidaan jatkaa ystävinä mikäli toinen haluaa.

      Merkit ovat yleensä etukäteen nähtävissä, pitenevät yhteydenottovälit, hieman viileämpi käytös...

      • on törppö

        idiootti joka ei voi koskaan sanoa mitään suoraan ja aina jättää toisen vielä langalle odottelemaan jos joskus olis käyttöä.


      • se kaksonen
        on törppö kirjoitti:

        idiootti joka ei voi koskaan sanoa mitään suoraan ja aina jättää toisen vielä langalle odottelemaan jos joskus olis käyttöä.

        on.
        Ja ei riitä,että yksi on takataskussa varalta,sillä on takataskun takataskussakin vielä montaaaa siltä varalta,että jos joku sattuisikin olemaan niin fiksu ja huomaa hänen pelinsä ja lemppaakin pois,niin aina löytyy uusi ja HETI.


      • !!! :)
        se kaksonen kirjoitti:

        on.
        Ja ei riitä,että yksi on takataskussa varalta,sillä on takataskun takataskussakin vielä montaaaa siltä varalta,että jos joku sattuisikin olemaan niin fiksu ja huomaa hänen pelinsä ja lemppaakin pois,niin aina löytyy uusi ja HETI.

        Oot niin oikeassa!!!!
        Kaksonen on hyvä huijaamaan ja osaa todella pitää monta samaan aikaan. ja voi sitä joka pelin keksii. Joko jää siihen silti roikkumaan kun luulee saavansa jotain tai sitten katkerana hiipii pois.


    • ilman riitaa

      Kaksonen jättää ilman riitoja ja selityksiä. Minulla ei ainakaan ole uutta kierroksessa, kun suhde loppuu. Se loppuu yleensä siihen, että kultani pitää minua liian itsestään selvänä tapauksena, kuvittelee että ollaan yhdessä loppuelämä ja sitten jättää suukkottelut ja hellimiset, alkaa tuijotella telkkaria eikä varsinkaan keskustele mistään. Kaksonen näyvettyy, jos suhdetta ei hoideta, suukottelua, halaamista yms. ja varsinkin huumoria pitää olla. Jos arki alkaa liian pian niin kaksonen alkaa kiukutella, käy levottomaksi ja jos tilannetta ei voida setviä ja keskustella niin häipyy vähin äänin suhteesta, eikä taaksensa katso.

      • ja miten saisin

        kaksosmiehen sen tajuamaan?
        Puhunut olen mutta nyttemmin käpertynyt itseeni. ei huvita puhua hänelle kun ei herra kuunetele. ja kaikki hellä ja herkkä ym huomioiminen kadonnut. Olen sanonutkin etten pysy pitämättä ja ilman huomioo. Nyt on vaan tosi paikka ja herra mulle historiaa ;-))
        Mutta kaksosnaisena tuskin tarvitsee yksin kauaa nurkassa nyyhkiä ;-))


    • kokemusta on

      kaksoset käy kuumina noin kolme viikkoo sitten ilman mitään syytä tsaut.Tämä koskee naispuolista kaksosta

      • ihastumisesta

        ottaa kaikki irti,eihän sitä voi etukäteen tietää miten kauan kestää.


    • kaksosnainen

      Ei me tiedetä sitä valitettavasti itsekään,mutta kaksosena täytyy sanoa ettei ole helppoa sanoa suoraan jos vähänkin tykkää ja mehän tykätään monenlaisista ihmisistä ja asioista.Pitkäveteistä ja omistushalua kaksonen ei pitemmän päälle jaksa ja häipyy kuvioista suurempaa meteliä nostamatta.

    • jätäkkään

      hän vaan tekee toisen olon niiiin epämukavaksi käytöksellään, että toisen on pakko jättää hänet.

    • kkk.....

      Itse kaksosena teen aika selväksi milloin on aika nostaa kytkintä. Sanon sen yleensä ihan suoraan enkä todellakaan jää perään itkemään. Ero toisesta ihmisestä kypsyy ajan mittaan ja olen omassa päässäni tehnyt ns. surutyön jo hyvissä ajoin ennen kuin teen lopullisen siirron. Näin toimiessani en jää eroa suremaan, vaan jatkan elämääni kohti uusia kokemuksia. Olen myös sellainen, etten koskaan haikaile ex:n perään eli en ala lämmittelemään kerran loppunutta suhdetta. Minkä jätän taakseni, niin siellä se myös pysyy. Jos seurustelet kaksonen kanssa, niin voi hyvinkin olla, että kauan jatkuneet viileät välit kielivät kaksosen eromietteistä. Ja joku kaunis päivä hän ilmoittaa, että suhde on ohi. Jotkut kaksoset (myös minä, ikävä kyllä)etsivät uuden kumppanin jo siinä vaiheessa, kun seurustelevat vielä. Tämä on tyypillistä kaksosen suojelusmekanismia, hankitaan uusi kumppani, niin ero nykyisestä ei tunnu niin pahalta. Lisäksi ainakin itse teen joskus niin, että muutun jääkylmäksi toista kohtaan, ja toivon että hän älyää itse lopettaa suhteen. Jättäjällä on aina helpompi osa kuin jätetyllä ja haluan tällaisen mahdollisuuden toiselle suoda. Kuulostaa todella kylmältä ja julmalta tällainen käytös, mutta sellainen minä vain olen, en mahda sille mitään. En tietenkään voi missään tapauksessa sanoa, että KAIKKI kaksoset toimivat näin!

      • kaksosakka

        kkk...:n kanssa täysin samoilla linjoilla.

        Itsellä nyt juuri käsillä tälläinen tilanne.

        Surutyötä olen jo jonkin aikaa tehnyt, olen jo päättänyt että jossakin vaiheessa eroamme, nyt vaan pitää katsoa se vaihe.

        Olen ollut hyvinkin viileä jo muutaman kuukauden (suhdetta takana lähes 7v).

        Haluaisin sinkkuilla nyt jonkin aikaa, mutta kieltämättä yksi mies tuossa jo pyörii...

        Ja olen jo joillekin sanonut että tiedän olevani ilkeä ja toivon hänen jo ymmärtävän lähteä, eli annan hänelle mahdollisuuden jättää minut.

        Samalla salaa katselen asuntoa itselleni ja suunnittelen elämääni ilman häntä. Harmi vaan että sen miehen pitäisi se vielä tajuta. Ja miehethän ei tunnu tajuavan ihan herkällä...

        Ja kaksosnaisena pitää vielä sanoa miehille se, että siinä vaiheessa ku se nainen on jo alkanu viiletä, ei enää auta hellyyttelyt. Kyllä ne on nyt väkisinkin puoli vuotta myöhässä...


      • kuulun samaan sakkiin
        kaksosakka kirjoitti:

        kkk...:n kanssa täysin samoilla linjoilla.

        Itsellä nyt juuri käsillä tälläinen tilanne.

        Surutyötä olen jo jonkin aikaa tehnyt, olen jo päättänyt että jossakin vaiheessa eroamme, nyt vaan pitää katsoa se vaihe.

        Olen ollut hyvinkin viileä jo muutaman kuukauden (suhdetta takana lähes 7v).

        Haluaisin sinkkuilla nyt jonkin aikaa, mutta kieltämättä yksi mies tuossa jo pyörii...

        Ja olen jo joillekin sanonut että tiedän olevani ilkeä ja toivon hänen jo ymmärtävän lähteä, eli annan hänelle mahdollisuuden jättää minut.

        Samalla salaa katselen asuntoa itselleni ja suunnittelen elämääni ilman häntä. Harmi vaan että sen miehen pitäisi se vielä tajuta. Ja miehethän ei tunnu tajuavan ihan herkällä...

        Ja kaksosnaisena pitää vielä sanoa miehille se, että siinä vaiheessa ku se nainen on jo alkanu viiletä, ei enää auta hellyyttelyt. Kyllä ne on nyt väkisinkin puoli vuotta myöhässä...

        Mulla myös melko samanlainen käyttäytyminen kuin parilla edellisellä vastanneella.. Tosin hieman poikkeava lopputilanne.

        Noin pari vuotta sitten poikaystäväni ja mun välit alkoivat viilentyä ja olimme tosi etäisiä. Mietin koko ajan kuinka hänet jätän kuitenkaan musertamatta täysin, muutuin etäiseksi/kylmäksi ja en pystynyt vannomaan "ikuista rakkautta". Olin erittäin ahdistunut. Ihastuin toiseen mieheen palavasti.

        Reilun vuoden olimme todella etäisiä ja rakastin salaa toista. Seuraavana kesänä olin sitten jättämässä poikaystäväni. Muistan todenneeni ystävälleni, että nyt se on ohi ja niin se melkein olikin... Mutta sitten kävi kuin kävikin niin, että jostain kumman syystä ja jotain kautta kerroin poikaystävälleni olleeni rakastunut toiseen.. Helpotus oli mieletön.. Molemmille. En ikinä unohda sitä katsetta ja niitä tunteita jotka vaihdoimme poikaystäväni kanssa tuolloin. Se oli molemmille todella vaikeaa ja sattui niin hemmetisti, mutta se puhdisti välimme.

        Sen jälkeen olemme olleet melkein kuin ensimmäisinä seurusteluvuosinamme. Nykyään tilanne on rauhallisempi.

        Kesä vain saa mut kumman villikissan valtaan ja hormonit hyrrää ja pelottaa, että taas menen rakastumaan toiseen mieheen... Mutta toivotaan ettei tällä kertaa osu ketään kohdalle. Nyt on kuitenkin niin hyvä olla, ettei varmaan niin helposti edes ajaudu vastaavanlaiseen tilanteeseen.


      • LadyAvenue

        ..tunsin piston sydämessäni. Haluan puhua asiat aina halki ja oppia ikävistäkin asioista, siitä ei monikaan tykkää. Asiat pitä aina järkeillä monelta kantilta. Olen myös hurjan hyvä huijaamaan itseäni ja painamaan ikävät asiat taka-alalle, siksi kunnes ne on hälvenneet sellaisiksi että niitä voi taas käsitellä, saattaa näyttää ulospäin kylmältä, mutta en halua satuttaa ketään.

        Yksi mainittava seikka myöskin se, että en tunne ketään, joka olisi yhtä monen entisensä kanssa hyvä ystävä tai ainakin kaveri edelleen. Riitaisia erot kun eivät ole olleet oikein koskaan.


      • LadyAvenue
        LadyAvenue kirjoitti:

        ..tunsin piston sydämessäni. Haluan puhua asiat aina halki ja oppia ikävistäkin asioista, siitä ei monikaan tykkää. Asiat pitä aina järkeillä monelta kantilta. Olen myös hurjan hyvä huijaamaan itseäni ja painamaan ikävät asiat taka-alalle, siksi kunnes ne on hälvenneet sellaisiksi että niitä voi taas käsitellä, saattaa näyttää ulospäin kylmältä, mutta en halua satuttaa ketään.

        Yksi mainittava seikka myöskin se, että en tunne ketään, joka olisi yhtä monen entisensä kanssa hyvä ystävä tai ainakin kaveri edelleen. Riitaisia erot kun eivät ole olleet oikein koskaan.

        viestini oli vastaus siis kkk:n käyttäytymismalliin ei tuohon edelliseen kirjoitukseen..selvyyden vuoksi


    • mevai

      Nopeasti jätän, jos koen että tämä ei ole se oikea. Tosin avioliitossa olin yli 20 v. Sinnittelin vaikka oli vaikeaa. Nykyisin lähden heti kun ei tunnu hyvältä. Ajattelemalla pääsen selville miehestä helposti. Aavistan nopeasti, jos jokin on toisin, kuin on kerrottu. Olen suora. Sanon kaiken mikä painaa, jos mies oikeasti rakastaa. Muuten voin vain katkaista kaiken.

    • kokenutjo

      Kaksonen on seikkailunhaluinen eikä halua sitoutua kovin pitkäksi aikaa koska kyllästyy nopeasti jos suhteessa alkaaolla rutiineja. Kaksonen jättää ilmoittamatta mitään, häipyy vaan elämästä koskaei halua neuvotella suhteesta sen kummemmin :)

    • Jouskari-2019

      Minulla (jousimiesnainen) oli suhde kaksosen kanssa puoli vuotta, jonka aikana lähti 3 kertaa mitään sanomatta. töistä tullessani huomasin vain, että kamppeet olivat häipyneet (reppu, kassi ja kitara ja kengät). Ekan lähdön jälkeen ei vaan palannut enää, niin kuin olin luullut, mutta kyllä kirjoitti jonkin ajan päästä pitkän viestin, jossa kertoi syitä. Tämä mies oli ranskalainen, ja tuli vain mieleeni, olisiko käyttänyt hyväkseen mahdollisuutta asua luonani ja järjestellä asioita, Kun oli saanut Kelalta ekan tuen, häipyi Ruotsiin. Vastasi viestiini reilun viikon kuluttua, ja oli taas tulossa takaisin, jos olisin maksanut matkan. Ei ollut ylimääräistärahaa juuri silloin, kun vasta viikon kuluttua, ja jatkoimme keskustelua mesessä. Kun uskalsin ilmaista pettymykseni lähdöstään, hän suuttui ja sanoi kaiken johtuneen minusta, kuinka olin laiminlyönyt häntä.
      Hän halusi joka lauseen perään kuulla hellittelynimensä ja jos unohdin, siitä tuli suuri keskustelu, joka saattoi kestää useamman tunnin. En voinut edes lähteä koiraa viemään ulos, kun olisin "ignored him" ja sitten olisi saman tien lähtenyt.
      En ole koskaan tuntenut samanlaista miestä ja energiaa.. ja seksi oli mahtavaa, hän ei edes ejakuloinut ollenkaan, jaksoi jatkaa loputtomiin, kunnes päätti olla kokonaan ilman seksiä. Selitti kyllä, ettei johdu minusta ja että on "horny" mutta kokee vain suurta masennusta aktin jälkeen. Alussa soitti pianoa ja kitaraa ja lauloi mulle, mutta sitten rankaisi, jos en muistanut kiittää ja sanoa, että pidin, eikä enää soitellut.
      Halusi myös kontrolloida, esim. en olisi saanut meikata vaikka muutenkin käyn tosi vähän meikkiä. Ja joka päivä kysyi, olinko pettänyt häntä kun tulin töistä. Ja piti vielä vannoa oman terveyden tai elämän kautta, ennen kuin uskoi. Ja olisi halunnut orja-master -suhteen, jossa hän olisi määrännyt. No eihän sellainen suomalaiselle naiselle sovi, muuta kuin korkeintaan sängyssä, mutta sekään ei riittänyt hänelle.
      Mieleeni tuli jopa narsistinen persoonallisuushäiriö, mutta voihan se olla vain kaksosen luonne joka suuresti muistuttaa tätä.
      Lopuksi mesessä tuli yllättäen toiselta naiselta viesti, että hän on nyt miehen orja ja tekee hänet onnelliseksi, minä olen syystäkin jätetty kun en totellut ja sitten mies sulki keskustelun.
      Sellainen kokemus kaksosmiehestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe