Ostin IP kameran, sain asennettua ja toimi osittain hetken.
Faktoja; käyttis XPSP2, verkossa oma kone, kamera ja satunnaisesti työkannettava.
Työkannettavalla kamera toimii edellen, no hätä.
Varsinaisella kotikoneella homma ei enään pelitä. Tämä ongelma alkoi esiintymään samanaikaisesti viimeisimmän .net -päivityksen yhteydessä. Joskin samaan aikaan tein yritin kikkailla kameraa pelittämään kotikoneella paremmin (nattaus ja palomuuriasetuksia, uudellen ohjelmiston asennus jne.).
Tuossa päivitys historiaa;
Windows XP Security Update for Microsoft .NET Framework, Version 2.0 (KB917283) 21. maaliskuuta 2007 Automatic Updates
Windows XP Security Update for Microsoft .NET Framework, Version 2.0 (KB922770) 21. maaliskuuta 2007 Automatic Updates
Windows XP February 2007 CardSpace Update for Windows XP (KB925720) 21. maaliskuuta 2007 Automatic Updates
Windows XP Root Certificates Update 20. maaliskuuta 2007 Microsoft Update
Windows XP Windows Genuine Advantage Notification (KB905474) 20. maaliskuuta 2007 Microsoft Update
Windows XP Remote Desktop Connection (Terminal Services Client 6.0) for Windows XP (KB925876) 20. maaliskuuta 2007 Microsoft Update
Windows XP Microsoft .NET Framework 3.0: x86 (KB928416) 20. maaliskuuta 2007 Microsoft Update
Osaisiko joku kertoa saattaisiko jokin noista .net päivityksistä olla syypää ongelmiini?
Varsinainen ongelma, on etten pääse kotiverkossani (192.168.1.30) osoitteesen, enkä avaamaan ip-kameran nettiselainta. Virheeksi tulee;
This error (HTTP 400 Bad Request) means that Internet Explorer was able to connect to the web server, but the webpage could not be found because of a problem with the address.
For more information about HTTP errors, see Help.
Kommentteja?
.net 3.0 ??
4
3162
Vastaukset
- ei ole mun välttämättä 3.0
tämmöinen virheilmoitus event loggerissa
The description for Event ID ( 0 ) in Source ( .NET Runtime ) cannot be found. The local computer may not have the necessary registry information or message DLL files to display messages from a remote computer. You may be able to use the /AUXSOURCE= flag to retrieve this description; see Help and Support for details. The following information is part of the event: Unable to open shim database version registry key - v2.0.50727.00000. - le coder
...
- add/remove rogmanni
3.0 päivityksen, ongelma katosi!
- kebasti
Ja mitähän hittoa tämäkin viesti tekee lankun OHJELMOINTIalueella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733991- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362718- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055