Roof Boxer

xxxxxxxx

Ollan ostamassa uusia pottia ja mielessä Rooffin Boxer kypärät. Kertokaahan onko hyvä hankinta vai meneekö rahat kaivoon. Toivoisin vastausta ko. kypärän käyttäjiltä.

8

9599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boxter

      Ei mene rahat kaivoon ajelin viime kesän roofin kanssa ei pahemmin valittamista.Rooffissa on oikeastaan kolme kypärää samassa. Kaupungissa ajellessa voi ajella visiiri ja leukasuojus auki varsinkin kuumalla ilmalla tosi hyvä.Tosin leukasuojan kiinnitys nepparit ei välttämättä pysy kiinni jos alkaa kyntämään asfalttia pitkin,
      mutta eihän me niin tehdä toivottavasti.Ajoviima kuuluu aikas kovana mutta bilsomit korviin niin se siittä .Että ei muuta kun kauppaan ja baanalle.

    • Softail

      Minulla on yksi, ja se on painava, rantapallon kokoinen, huutaa kovemmassa vauhdissa sekä, jos kaadut leukaosa ala-asennossa se kuulemma silpoo naaman. Hyvänä puolena on että rankkasateessa ei huurtunut kun jätin leukaosan vähän auki!

      • Sporster 1200cc

        Roofin Boxer kypärä varmaan ihan ok, itse olin viime vuonna hankkimassa sellaista mutta Roofin tehdas ei saanut uutta mallia (RO5 Boxer V) markkinoille ennekuin ajokauden lopussa. Päädyin LEM:in vastaavaan malliin ja olen ollut tyytyväinen siihen, paljon "sirompi" kuin Roofin pallomainen malli.

        Uutta Roofia ei taida Suomen kaupoista saada, mutta esim. Designer Helmet:illä on se jo valikoimassa, ei tule sen kalliimaksi ostaa sieltä, taisi itse asiassa olla halvempi kuin AllRightin valikoimassa oleva vanhempi malli..!?

        Uusi malli löytyy täältä: http://www.designerhelmets.com/proddetail.php?art_no=523490&prod=New RO5 Boxer V&cat=Roof


      • ostettua
        Sporster 1200cc kirjoitti:

        Roofin Boxer kypärä varmaan ihan ok, itse olin viime vuonna hankkimassa sellaista mutta Roofin tehdas ei saanut uutta mallia (RO5 Boxer V) markkinoille ennekuin ajokauden lopussa. Päädyin LEM:in vastaavaan malliin ja olen ollut tyytyväinen siihen, paljon "sirompi" kuin Roofin pallomainen malli.

        Uutta Roofia ei taida Suomen kaupoista saada, mutta esim. Designer Helmet:illä on se jo valikoimassa, ei tule sen kalliimaksi ostaa sieltä, taisi itse asiassa olla halvempi kuin AllRightin valikoimassa oleva vanhempi malli..!?

        Uusi malli löytyy täältä: http://www.designerhelmets.com/proddetail.php?art_no=523490&prod=New RO5 Boxer V&cat=Roof

        boxeri. Tähän saakka ihan ok kokemus. Oikeaan umpikypärään tai avattavaan umpikypärään tätä on ihan turha verratakaan kun ei se sitä ole. Avopotta sade/tuulisuojalla kasvoille.

        Äänekkyydeltään samaa tasoa kuin arai condor jos se nyt mitään selventää kellekään mutta ei ihan älytön suhina.


      • Taistokalevi
        ostettua kirjoitti:

        boxeri. Tähän saakka ihan ok kokemus. Oikeaan umpikypärään tai avattavaan umpikypärään tätä on ihan turha verratakaan kun ei se sitä ole. Avopotta sade/tuulisuojalla kasvoille.

        Äänekkyydeltään samaa tasoa kuin arai condor jos se nyt mitään selventää kellekään mutta ei ihan älytön suhina.

        Moi
        Osta Roadster. Se on hyvä potta, eikä siinä ole sitä typerää leukalappua jota näköjään kuuluu pitää ajettaessa niskassa. Sitäkö sillä suojataan??


    • Jasoni

      Morjens vaan!

      Roof Boxerista sellainen kokemus, että muutaman käyttövuoden jälkeen toinen leukaosan lukituspidikkeistä murtui poikki. Tiedustelin uutta pidikettä paikallisesta, Tampereen, ko. kypärää myyvästä liikkeestä.

      Vastaus oli ankeaa kuultavaa... turvallisuuden vuoksi pidikkeitä ei ole yksittäin, eikä kaksittain myynnissä vaan kypärä pitää lähettää RANSKAAN !!!!! KORJATTAVAKSI. Arvaa vaan lähteekö...

      Näillä mennään.

      • HcD

        Roof Boxer kestää ajua hyvin mutta ei harlikka kuskeille kun pyörän tärinät tuhoaa peilinvarretkin puolessa tunnissa. Sarvet kestää ehkä kesän, harlikka ralleissakin on aina huoltoauto mukana tätä varten!


      • Anonyymi
        HcD kirjoitti:

        Roof Boxer kestää ajua hyvin mutta ei harlikka kuskeille kun pyörän tärinät tuhoaa peilinvarretkin puolessa tunnissa. Sarvet kestää ehkä kesän, harlikka ralleissakin on aina huoltoauto mukana tätä varten!

        Joku kateellinen huutelee harrikoista ajappa esim.2007 fat boylla.ja kerrro sen jälkeen mikä vapisee mikä ei


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe