KD Räsänen opetusministeriksi=IDn sisäänajo?

Mitäs jos KD-puolueesta tulee Räsänen tai joku opetusministeriksi ? Täyttyykö hänen email-boxinsa uskovaisten toiveista saada ID kouluihin ja evoluutio sysättyä ID:n tieltä syrjään kouluissa ?

Ainakin Krist.demoilla on kova hinku hallitukseen..

12

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevaisuuden kuvako

      mutta entäpä jos vihreistä tulee joku oikeusministeriksi?Täyttyykö hänen email-boksinsa evokkien toiveista kieltää koko ID ja siitä puhuminen, sekä kieltää evoteorioiden arvosteleminen muilta kuin sen vankoilta tukijoilta ja silloinkin valvotusti.

      Ainakin vihreillä on kova hinku hallitukseen..

      • Kas näin

        puhumasta IDiotismista. Tässähän sinäkin tolkutat siitä. Mutta eikö kannattaisi käyttää tämäkin aika rukoilemiseen, jospa saisit siltä älykkäältä suunnittelijalta rukousvastauksen, jossa kerrotaan miten ID-uskonto ujutetaan lasten koulukasvatukseen?


      • Late 1
        Kas näin kirjoitti:

        puhumasta IDiotismista. Tässähän sinäkin tolkutat siitä. Mutta eikö kannattaisi käyttää tämäkin aika rukoilemiseen, jospa saisit siltä älykkäältä suunnittelijalta rukousvastauksen, jossa kerrotaan miten ID-uskonto ujutetaan lasten koulukasvatukseen?

        Kummasti kimahtelee, ei kai vaan atterit ole kokeneet vaalitappion eduskuntavaaleissa ja kieli on siitä systä nyt noin myrkyllinen? HEH! :)


      • Kas näin
        Late 1 kirjoitti:

        Kummasti kimahtelee, ei kai vaan atterit ole kokeneet vaalitappion eduskuntavaaleissa ja kieli on siitä systä nyt noin myrkyllinen? HEH! :)

        ???


    • Vaikka sosiaali- ja terveysministerin posti sopisikin Räsäselle minun mielestäni paremmin, en jaksa uskoa, että mitään koulutuksellista katastrofia seuraisi hänen opetusministeriydestään. Järkeävän oloinen ihminenhän hän on. Kristilliset koulut saisivat varmaan vähän helpommin lupia ja tukea yms. Tämä nyt ärsyttäisi joitakin änkyräateisteja, mutta tuskinpa siitä mitään vahinkoa kenellekään oikeasti tulisi.

      Eihän kriittinen suhtautuminen evoluutioon tai tieteeseen ole sinänsä mitenkään sen haitallisempaa yhteiskunnalle kuin muukaan kriittinen asennoituminen erilaisiin ihmiskunnan ilmiöihin. Jos kriittinen asenne jotenkin aivopestään tai pakotetaan, sitten on jo vähän eri juttu.

      • ulos ja nopeasti

        KD:ta ei missään nimessä hallitukseen. Uskonto ja politiikka on pidettävä erossa toisistaan. Terveysministeriksikään sellaista holhoajaa ei tarvita. Vähiten opetusministeriksi. Kreationisteihin ei ole luottoa millään alalla mitä tekevätkään.


      • ulos ja nopeasti kirjoitti:

        KD:ta ei missään nimessä hallitukseen. Uskonto ja politiikka on pidettävä erossa toisistaan. Terveysministeriksikään sellaista holhoajaa ei tarvita. Vähiten opetusministeriksi. Kreationisteihin ei ole luottoa millään alalla mitä tekevätkään.

        Demokratian ydin on siinä, että erilaiset aatteet saavat ääniä kannattajakuntansa mukaisesti. Jos satuit äänestämään kommunisteja, niin ei siinä suvaitsematon asenteesi KD:tä kohtaan auta tai ole mitenkään erityisemmin demokraattista. Mielipiteelläsi ei vain ollut tällä kertaa riittävästi kannatusta. Eipä sillä, etteikö KD:kin kannatus olisi varsin vaatimatonta.

        Mutta sillä ei siis demokratiassa ole paljoakaan merkitystä, etten minä luota kommunisteihin vaan sillä on merkitystä, kuinka moni heihin luottaa. Vastaäänet eivät ole tietääkseni missään demokratiassa käytössä.

        Tiivistelmä: mielipiteesi on arvoton.


      • hyvistä nauruista
        tuttumies kirjoitti:

        Demokratian ydin on siinä, että erilaiset aatteet saavat ääniä kannattajakuntansa mukaisesti. Jos satuit äänestämään kommunisteja, niin ei siinä suvaitsematon asenteesi KD:tä kohtaan auta tai ole mitenkään erityisemmin demokraattista. Mielipiteelläsi ei vain ollut tällä kertaa riittävästi kannatusta. Eipä sillä, etteikö KD:kin kannatus olisi varsin vaatimatonta.

        Mutta sillä ei siis demokratiassa ole paljoakaan merkitystä, etten minä luota kommunisteihin vaan sillä on merkitystä, kuinka moni heihin luottaa. Vastaäänet eivät ole tietääkseni missään demokratiassa käytössä.

        Tiivistelmä: mielipiteesi on arvoton.

        "Demokratian ydin on siinä, että erilaiset aatteet saavat ääniä kannattajakuntansa mukaisesti."

        "Tiivistelmä: mielipiteesi on arvoton"

        Hehe. Mitä tähänkin nyt sanoisi..


      • "Vaikka sosiaali- ja terveysministerin posti sopisikin Räsäselle minun mielestäni paremmin, en jaksa uskoa, että mitään koulutuksellista katastrofia seuraisi hänen opetusministeriydestään. "

        En minäkään, koska yli 95% kansasta kuitenkin toimii yleisen edun mukaisesti.


      • Nasse.
        hyvistä nauruista kirjoitti:

        "Demokratian ydin on siinä, että erilaiset aatteet saavat ääniä kannattajakuntansa mukaisesti."

        "Tiivistelmä: mielipiteesi on arvoton"

        Hehe. Mitä tähänkin nyt sanoisi..

        sdp:n puoluejohdon: typerät äänestäjät kun eivät edes osaa äänestää oikein!


    • Lueskelin Seura-lehteä jossa spekuloitiin ministerinpaikoilla ja tajusin että KD ei ole VOITTANUT tässä, ja kun häntähei..öh... pääministeri ei tahdo moraalista päällystakkia, hän tuskin on KD:n ylin ystävä jne joten KD:lle ei ole suurta "tarvetta".

    • Ohis

      ...on minun täysin subjektiivisen mielipiteeni mukaan kaikista eduskuntapuolueista paras perhepoliittinen ohjelma.

      Niin että unohdetaan se opetusministerin salkku. Päivi Räsäsestä pitäisi tulla sos. ja terveysministeri! ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe