kuinka sopii yhteen ko merkit? vaakanaisten kanssa tunnun pystyväni juttelemaan kaikesta..eikä tarvii esittää mitään..vaakojen luonnolisuus viehättää suuresti.. ja hups..mun bestis on vaaka, lapsuudenajoilta..mut miten parisuhteessa???
leijonamies ja vaakanainen?
7
5122
Vastaukset
- vaakanainen
Vaa'an ja Leijonan parisuhde on hyvin intohimoinen.
- lostmama
mutta siinäpä se sitten onkin...
- adagietto
Yli 28 vuotta leijonauroksen mukana vaakana...ja lähtötilanteessa 13/15-v. Repikääpä siitä huumoria :D
- Nimetön
Mut sori vaan, ei kestäny meillä ku kaks vuotta :-(
- vaakanainen
Itse olen vaakanainen, eikä mulla toiminnut suhde leijonamieheen.
Isoäitini on vaaka ja isoisäni oli leijona. Olivat hekin yhdessä yli 30 vuotta ennenkuin isoisäni kuoli.
Ehkä joillakin suhde onnistuu toisilla ei. Eihän se horoskoopeista ole kiinni. =o)
Mulla kumminkin yks parhaimmista ystävistäni (nainen) on leijona, ja tulemme toimeen loistavasti. =o) - ......
nainen on leijona ja mies vaaka.. :) kyllä voin väittää että sovitaan yhteen, mies on ehkä vähän hankala luonne, mutta minun elämänmittainen haasteeni
- naisvaaka
Olen seurustellut muutaman kk leijonamiehen kanssa. Hän on intohimoinen perfektionisti työnsä ja harrastuksensa suhteen. Ja tykkää helliä ja rakastella :). Jostain syystä puhuminen syvällisistä hänen kanssaan ei ota onnistuakseen. Minua se vaivaa. Hän sanoi heti alussa,että kanssani on helppo olla, olla oma itsensä. Kuten sinäkin ilmaisit. Luonnollinen olen ja suorakin tarvittaessa.
...Kunhan tuo puhepuoli saataisiin vielä toimimaan. Seksi on ihanaa kanssaan, mutta eihän sen voimalla kauaa jatketa, tiedän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1732510Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562060- 1041977
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276591971Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen311960Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621287- 1221146
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei201003- 55948
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110887