kuinka sopii yhteen ko merkit? vaakanaisten kanssa tunnun pystyväni juttelemaan kaikesta..eikä tarvii esittää mitään..vaakojen luonnolisuus viehättää suuresti.. ja hups..mun bestis on vaaka, lapsuudenajoilta..mut miten parisuhteessa???
leijonamies ja vaakanainen?
7
5239
Vastaukset
- vaakanainen
Vaa'an ja Leijonan parisuhde on hyvin intohimoinen.
- lostmama
mutta siinäpä se sitten onkin...
- adagietto
Yli 28 vuotta leijonauroksen mukana vaakana...ja lähtötilanteessa 13/15-v. Repikääpä siitä huumoria :D
- Nimetön
Mut sori vaan, ei kestäny meillä ku kaks vuotta :-(
- vaakanainen
Itse olen vaakanainen, eikä mulla toiminnut suhde leijonamieheen.
Isoäitini on vaaka ja isoisäni oli leijona. Olivat hekin yhdessä yli 30 vuotta ennenkuin isoisäni kuoli.
Ehkä joillakin suhde onnistuu toisilla ei. Eihän se horoskoopeista ole kiinni. =o)
Mulla kumminkin yks parhaimmista ystävistäni (nainen) on leijona, ja tulemme toimeen loistavasti. =o) - ......
nainen on leijona ja mies vaaka.. :) kyllä voin väittää että sovitaan yhteen, mies on ehkä vähän hankala luonne, mutta minun elämänmittainen haasteeni
- naisvaaka
Olen seurustellut muutaman kk leijonamiehen kanssa. Hän on intohimoinen perfektionisti työnsä ja harrastuksensa suhteen. Ja tykkää helliä ja rakastella :). Jostain syystä puhuminen syvällisistä hänen kanssaan ei ota onnistuakseen. Minua se vaivaa. Hän sanoi heti alussa,että kanssani on helppo olla, olla oma itsensä. Kuten sinäkin ilmaisit. Luonnollinen olen ja suorakin tarvittaessa.
...Kunhan tuo puhepuoli saataisiin vielä toimimaan. Seksi on ihanaa kanssaan, mutta eihän sen voimalla kauaa jatketa, tiedän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807