Tanssii tätien kanssa

Oletteko seuranneet tuota ohjelmaa, jossa tunnetut suomalaiset tanssivat ammattitanssijoiden kanssa?

Tanssin ystävä seuraa ohjelmaa mielenkiinnolla, ihmettelee sitä lopputulosta, johon parit parhaimmillaa yltävät.

27

2179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likka321

      Minähän tanssin vaikka susien kanssa, ainakin susikoirani kanssa.Se pyörii takajaloillaan, kun pitää herkkupalaa kuonon yläpuolella.
      Olen seurannut tuota tähtien kanssa tanssimista ja menisin mukaan, jos huolisivat.Mukaansatempaava ohjelma!
      Tätien kanssa Ruuneperi ilmoittaa tanssivansa, joten tässä eräs toiveikas täti.

      • Tääl tanssata päiväl ja ehtol, mones paikas


      • Likka321
        Ruuneperi kirjoitti:

        Tääl tanssata päiväl ja ehtol, mones paikas

        Voisinpa tullakin, ei muuten, mutta kun Turkuun kutsu kuuluu...


    • on merkityksetön

      Tätäpä en voinut pelkällä lukemisella ohittaa.
      Ohjelma on osoittanut että tanssitaidonkin voi oppia vaikeita askelsarjoja ja tanssin kuvioita ammattitaitoisessa ohjauksessa.

      Useimmat ovat oppineet erittäin taitaviksi, joskin tanssitaidon oppiminen vaatii rytmiikkaa ja taipuisuuttakin. Vanhan sanonnan mukaan, taitu tai taivu kunhan jalkasi seuraavat rytmiä, ei ihan riitä kun siirrytään taidokkaisiin liitelemisiin yli parketin.

      Pareissahan aina toinen on tavallaan tanssin ammattilainen ja kykenevä antamaan asiantuntevia ohjeita.
      Menisin ehdottomasti tuollaiseen koulutukseen vaikka tanssitaitoinen olenkin. Kaikki tanssityylien salat haluaisin oppia, vaikka keho ei enää taivu kaikkein vaativimpiin taivutuksiin.

      Tanssiminen on muutakin kuin liikettä. Usein se on kehon kieltä vasten partnerin kehoa, pienen kädenliikkeen mukaan kuin taipumista viejän tahtoon. Haluaisin toki, haluaisin kokea kaiken tuon, silmien tuiketta ja viettelevää hymyä myöten.

      • ullamirjami¤

        aikoinani tanssinut aika paljon. tanssipaikalta löysin miehenikin ,(vaikka hän olikin naapurin poika). Hän ei kylläkään ollut mikään "parkettien partaveitsi". Mutta siittä se alko yhteinen askel.
        Leskeksi jäätyäni kävin paljon tanssimassa .
        Meilläpäin oli hieno Tanssipaikka Tampereella,
        Konsu, siellä oli päivätanssit ,ravintoloissa en ole käynyt koskaan tanssimassa.
        Täällä ruotsissa ,harrastin kansantanssia,
        kierrettii,pohjoismaita Kansantanssi Festareilla,
        Oli se kivaa aikaa.


      • tanssifani

        Hyvää rytmitajua ja taipuisuutta hyvältä tanssijalta vaaditaan, totta. Mutta näiltä puheena olevilta esiintyjiltä kyllä vaaditaan myös hyvää muistia askelkuvioiden onnistumiseen niin lyhyessä ajassa, sitä ihmettelen.

        Kuusvitosena päätimme erään silloisen tanssikaverini kanssa mennä "hiomaan" tanssitaitoamme kurssille. Kuis kävikään? Tanssin mielelläni hyvän viejän kanssa, mutta innostus lisäoppiin lopahti meiltä molemmilta kolmen käyntikerran jälkeen: oikeaoppisissa kuvioissa pitää muistaa suorittaa kuviot täysin oikein. Meille riitti vähempikin taito.


    • kyllä mennä

      jos vaan huolisivat,saa meinaan aikasta hyvän palkan jos pääsee loppumetreille asti,noin 10,000€,että menisin meielelläni jos huolisivat.

    • 1903cool

      Mun mielestä viime vuonna oli paremmat esiintyjät.....

      • tai 60+

        muistelen


      • Tulee katsottua, tanssii tähtien kanssa.
        Kyllä tanssiminen on kivaa. joskus nuorena tuli harrastettua kansantansseja.
        Nyt "vanhana" senjoritansseja sekä muuta "Normaalia"tanssimista !
        Onhan se ohjelma hyvin upea... ihanat vaatteet ja kampaukset . Niihin on muutama euro mennyt........
        Minusta ohjelmasta "putoamisjärjestys" on ollut oikea. On se uskottava, ettei ikä-ihmisen vartalo ja muut jäsenet enää taivu niin joustavasti kuin pitäisi.Että tanssi näyttäisi
        kauniilta ja sulavaliikeiseltä, ja olisi vielä oikeanlaiset askeleet sun muut!
        Itse en lähtisi mistään hinnasta.... kamera on tosi armoton näyttämään kaikki virheet.
        Vaikka tanssista muuten pidänkin.
        Mutta on se vaan niin kaunista katseltavaa
        Kyllä joukosta jo melko pian erottuu voittaja ehdokaat !!


      • meri-kukka98 kirjoitti:

        Tulee katsottua, tanssii tähtien kanssa.
        Kyllä tanssiminen on kivaa. joskus nuorena tuli harrastettua kansantansseja.
        Nyt "vanhana" senjoritansseja sekä muuta "Normaalia"tanssimista !
        Onhan se ohjelma hyvin upea... ihanat vaatteet ja kampaukset . Niihin on muutama euro mennyt........
        Minusta ohjelmasta "putoamisjärjestys" on ollut oikea. On se uskottava, ettei ikä-ihmisen vartalo ja muut jäsenet enää taivu niin joustavasti kuin pitäisi.Että tanssi näyttäisi
        kauniilta ja sulavaliikeiseltä, ja olisi vielä oikeanlaiset askeleet sun muut!
        Itse en lähtisi mistään hinnasta.... kamera on tosi armoton näyttämään kaikki virheet.
        Vaikka tanssista muuten pidänkin.
        Mutta on se vaan niin kaunista katseltavaa
        Kyllä joukosta jo melko pian erottuu voittaja ehdokaat !!

        hyvän tanssittajan kanssa ihanaa.En lähtisi kameroiden eteen tanssimaan.

        Senioritansseja olen ollut monena vuotena esittämässä mutta se on sopivaa ja hauskaa.Arstila olisi ollut kunnon tanssi puvussa paremman näköinen.

        Olen yhden osan katsonut ei niin himo ohjelma että monta sarjaa.Ärsyttää ne arvostelijat ovat kun taivaan portin vartijoita.Samoin idolissa en katso.


    • MdmFlod1

      Täällä ruotsissa on ohjelman nimenä Let's Dance.
      Siinä auttavat ammatti-tanssijat mukaan tulleita
      alkuun ja ohjelma on todella suosittu.
      Hämmästyin kun luin että minun ent.kotimaassani
      "tädit"-minkä ikäiset ? hoitelevat tämän ammatti-
      puolen osuuden.Täytyy varmaan kysyä asiaa sätissä
      jos tämä on totta eli ei !

      • katicat

        Sinä olet varmasti ihan vilpittömällä mielellä kyselemässä? Saman kysymyksen esitti jo ensimmäinen vastaaja, mutta Ruuneperi se on hiljaa vaan. Olen oppinut jkv tuota velmua tuntemaan ja arvaan, että sanaseppo kun on, niin kurillaan sen h:n on jättänyt pois. Siis Tanssii tähtien kanssa.


      • MdmFlod1
        katicat kirjoitti:

        Sinä olet varmasti ihan vilpittömällä mielellä kyselemässä? Saman kysymyksen esitti jo ensimmäinen vastaaja, mutta Ruuneperi se on hiljaa vaan. Olen oppinut jkv tuota velmua tuntemaan ja arvaan, että sanaseppo kun on, niin kurillaan sen h:n on jättänyt pois. Siis Tanssii tähtien kanssa.

        Niinpä niin mutta kun siltä velikullalta tulee
        näitä virheitä vähän liiankin tiuhaan !
        Onko "huono Suomi" tai ei löydä yhtä nappia-poista !
        Sana kikille mm yksi monista voidaan mielikuvi-
        tuksen mukaan tulkita 3-eri tavalla.
        Ehkä nyt olen ilkeä ja yritän varoa virheitä kun
        olen asunut niin kauan täällä-silloin voi tulla
        sitä ns."sian-saksaa" tosi helpolla.


      • MdmFlod1 kirjoitti:

        Niinpä niin mutta kun siltä velikullalta tulee
        näitä virheitä vähän liiankin tiuhaan !
        Onko "huono Suomi" tai ei löydä yhtä nappia-poista !
        Sana kikille mm yksi monista voidaan mielikuvi-
        tuksen mukaan tulkita 3-eri tavalla.
        Ehkä nyt olen ilkeä ja yritän varoa virheitä kun
        olen asunut niin kauan täällä-silloin voi tulla
        sitä ns."sian-saksaa" tosi helpolla.

        Kyllä minä tahallani jätin tuon h-kirjaimen pois, ajattelin, että menköön panovirheen tiliin.


      • sitä Tanssiohjelmaa ,harmi vaan kun ei me täällä saada nähdä sitä Suomen ohjelmaa . Se idolis tulee joka won yhtä tyhjän kanssa.
        Kylläpä sinulla on komeet "Luutnantin sydämmet" puutarhassasi,vai sanotaanko niitä "Särkyneen sydämmiksi" mutta kauniita on,Terveisiä kisoille myös:=) koiraltani Jerryltä!


      • MdmFlod1
        ullamirjami kirjoitti:

        sitä Tanssiohjelmaa ,harmi vaan kun ei me täällä saada nähdä sitä Suomen ohjelmaa . Se idolis tulee joka won yhtä tyhjän kanssa.
        Kylläpä sinulla on komeet "Luutnantin sydämmet" puutarhassasi,vai sanotaanko niitä "Särkyneen sydämmiksi" mutta kauniita on,Terveisiä kisoille myös:=) koiraltani Jerryltä!

        Kiitos kaunis kun nauris ! Meillä on ollut lassie
        koira jonka nimi oli Jeri ja myöhemmin olin päi-
        vä-äiti Jerker nimiselle koiralle !
        Kissat ovat Brasse ja Bianca.
        Jerry on täällä käytössä suosittuna etunimenä .
        Mm miniän vanhin poika on Jerry.
        Näin tulee asiaa-jopa näistä nimistäkin.
        Hyvää vohvelipäivän jatkoa sinulle.Eipä tavattu
        kun miittiläiset olivat Tukholmassa !Terveisisiä
        myös Jerrylle Brasselta ja Biancalta.


      • MdmFlod1
        Ruuneperi kirjoitti:

        Kyllä minä tahallani jätin tuon h-kirjaimen pois, ajattelin, että menköön panovirheen tiliin.

        Kiva kun pelaat huumorilla.Sitä onkin liian vähän
        ja jotkut ns.tiukkapipoiset tahtovat viedä tai
        poistaa senkin pienen päivän ilon.


    • tätien kanssa

      kun meitä setiä on tässä ikäluokassa jo vähemmän kuin tätejä.
      Se hyväpuoli siinä on ettei tarvitse härkäparissa tanssia.

      • tuuraaja

        Kun setiä on liian vähän, olen nähnyt tätien tanssivan parina. Onko se sitten lehmäpari vai miksi sitä sanotaan?


      • Veera P

        Ehdottomasti setien kanssa tahdon tanssia jos vain tanssiin kutsuja tulee. Onko se jotakin feminismiä kun tyttöparissa tanssitaan. NO kansantanssit on eri juttu.

        Varttunneemmissa miehissä on hyvän rytmiikan ja tanssitaidon omaavia. Ei enää kukaan tuoksu ittelleen vaan hyvän tuoksuiselle partavedelle.
        Asusteet ovat tiptop, mukava on sellaisen kanssa vetää poskitangoa malliin, oi miks et saavu noutamaan, sä prinssi uljas sadun ihmemaan....


      • tyttöpari
        Veera P kirjoitti:

        Ehdottomasti setien kanssa tahdon tanssia jos vain tanssiin kutsuja tulee. Onko se jotakin feminismiä kun tyttöparissa tanssitaan. NO kansantanssit on eri juttu.

        Varttunneemmissa miehissä on hyvän rytmiikan ja tanssitaidon omaavia. Ei enää kukaan tuoksu ittelleen vaan hyvän tuoksuiselle partavedelle.
        Asusteet ovat tiptop, mukava on sellaisen kanssa vetää poskitangoa malliin, oi miks et saavu noutamaan, sä prinssi uljas sadun ihmemaan....

        Kyllä sitä naiset ovat keskenään tanssineet paljon ennen kuin feminismistä oli tietoakaan.
        Kyllä munkin nuoruudessa tytöt tanssi keskenään, kun niitä ei haettu ja poikia oli liian vähän.


    • silmät tapillaan

      Kyllä se Mariko seksikkäästi veti , vaikka ulkonäkö on kuin kirveellä veistetty. Jännitti vaan, vilahtaa ko karvat sieltä hameen kauluksen alta. Aika tasapaksu pötikkä se nainen on, jalatkin lyhkäset töpöt.
      Onneksi se Sievisen pökkelö tipahti.

      • katicat

        Oi voi kun oli hame valahtanut liian alas. Seksikkyys nimenomaan kärsi. Jotenkin tuli nolo olo hänen puolestaan. Hänen vartalolleen tuo ei mielestäni sopinut.


      • katicat kirjoitti:

        Oi voi kun oli hame valahtanut liian alas. Seksikkyys nimenomaan kärsi. Jotenkin tuli nolo olo hänen puolestaan. Hänen vartalolleen tuo ei mielestäni sopinut.

        Eihän asia tietenkään minulle kuulu, mutta toisaalta olivathan tanssijat koko suomen kansan nähtävinä. Se Marikon asu!
        Oli pilattu pienuudellaan. Lähes karvoitus pilkisteli, niin oli alhaalla se vähäinen etuläppä puvusta. Kun olisi saanut tosi näyttävän asun vähän mallia muuttamalla.
        Se ei vartalonkaan takia ollut edullinen valinta.
        Onnistuneella pukuvalinnalla on suuri merkitys..
        tuskin puvun kangasmäärän vähäisyys parhaan tanssijan titteliä tuo tuomarienkaan mielestä !!


      • VeeraP
        katicat kirjoitti:

        Oi voi kun oli hame valahtanut liian alas. Seksikkyys nimenomaan kärsi. Jotenkin tuli nolo olo hänen puolestaan. Hänen vartalolleen tuo ei mielestäni sopinut.

        Marikolla on aivan liian voimakas vatsalihas jossa näkyi liian selvästi Linea albat l vatsalihaksen eri lihaskimput. Ei ole kaunista katseltavaa vatsa ja lonkkaluiden päälliset.
        Hame napaan, tulos parempi, mikään seksikäs asu ei ollut, kuka nyt himoaa moista pulleroa!


      • Mimmu
        VeeraP kirjoitti:

        Marikolla on aivan liian voimakas vatsalihas jossa näkyi liian selvästi Linea albat l vatsalihaksen eri lihaskimput. Ei ole kaunista katseltavaa vatsa ja lonkkaluiden päälliset.
        Hame napaan, tulos parempi, mikään seksikäs asu ei ollut, kuka nyt himoaa moista pulleroa!

        Viime vuotisesta kisasta alkaen olen ihaillut Jukka Haapalaista ja Merja Satulehtoa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      270
      6505
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3753
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      146
      2668
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      84
      1669
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1506
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1321
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      109
      1178
    Aihe