Random Eyesin Katja?

speculaattor

Random Eyesissä http://www.randomeyes.net/
lauloi vielä vähän aikaa sitten Katja Palin (o.s. Rimpeläinen), yhtäkkiä kaikki tiedot hänestä katosivat, bändin sivuilta ja myspacesta. Mitään informaatiota miksi näin kävi, ei ole julkaistu.
Oliskohan tässä yksi mahdollinen kandidaatti? Tuttuja NW:n porukoiden kanssa:http://www.randomeyes.net/galleries/nightwish/index.html

Bändin haastattelu:http://www.rockunited.com/randomeyes.htm

Ihmetyttää vaan miten Katja voi kadota salaperäisesti, ehkäpä..

17

8508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • speculaattor

        Kuten huomaat, Katjan nimi on kadonnut varsinaisesta bändi-linkistä.. Tuolle sivulle ei pääse kuin googlen kautta tai tietämällä siitä etukäteen.


      • Googler
        speculaattor kirjoitti:

        Kuten huomaat, Katjan nimi on kadonnut varsinaisesta bändi-linkistä.. Tuolle sivulle ei pääse kuin googlen kautta tai tietämällä siitä etukäteen.

        Kaikesta päätellen Katja ei ole enää bändissä.

        Hypoteesisi on toki mahdollinen, mutta voihan tuohon eroon olla jokin muukin syy. Vaikka onhan se tietysti hieman outoa, että asiasta ei mainita mitään esim. News-sivulla. Huonoa tiedottamista, jos ei muuta.


      • ???
        Googler kirjoitti:

        Kaikesta päätellen Katja ei ole enää bändissä.

        Hypoteesisi on toki mahdollinen, mutta voihan tuohon eroon olla jokin muukin syy. Vaikka onhan se tietysti hieman outoa, että asiasta ei mainita mitään esim. News-sivulla. Huonoa tiedottamista, jos ei muuta.

        eikös ole naimisissa Christianin kanssa? jos on tullut ero ja muuttaneet erilleen. ????
        kaunisääninen minusta ja voisi olla sitä mitä Nightwish on hakenut.


      • Pitkätukkaukko
        ??? kirjoitti:

        eikös ole naimisissa Christianin kanssa? jos on tullut ero ja muuttaneet erilleen. ????
        kaunisääninen minusta ja voisi olla sitä mitä Nightwish on hakenut.

        Christiania rupesi kiinnostamaan päihteet aikalailla, ja pariskunnian tiet erosivat.


      • ???
        Pitkätukkaukko kirjoitti:

        Christiania rupesi kiinnostamaan päihteet aikalailla, ja pariskunnian tiet erosivat.

        Jotenkin olisin luullut ettei päihteet saisi otetta uskonnollisesta ihmisestä.


      • Pitkätukkaukko
        ??? kirjoitti:

        Jotenkin olisin luullut ettei päihteet saisi otetta uskonnollisesta ihmisestä.

        tosi ikävää, Cristian on ihmisenä todella loistava tyyppi ja toivon hanelle ja Katjalle kaikkea hyvää, toivottavasti saavat asiat selviksi ja palaavat yhteen


      • g12
        Pitkätukkaukko kirjoitti:

        tosi ikävää, Cristian on ihmisenä todella loistava tyyppi ja toivon hanelle ja Katjalle kaikkea hyvää, toivottavasti saavat asiat selviksi ja palaavat yhteen

        Pidän yhteenpalaamista erittäin epätodennäköisenä, varsinkin kun Katjan mukaan nyt hänen elämänsä vasta alkaa.


      • Amelie-sister
        ??? kirjoitti:

        Jotenkin olisin luullut ettei päihteet saisi otetta uskonnollisesta ihmisestä.

        Niinpä, ei ne uskonnolliset ihmiset ole myöskään täydellisiä.. Kaikille, ja varsinkin uskoville, vihollinen syöttää kaikkee mahollista paskaa, jotta luopuisivat Jumalasta..

        Mutta tähän väliin haluan sanoo jo sen, et uskonnollinen ja uskova on eri asioita.. Uskonnolliset ihmiset eivät olen Jeesuksen omia, eli eivät ole Hänen hallintavaltaan elämäänsä antaneet. Uskonnolliset ihmiset ovat niitä, jotka teoillaan yrittävät voittaa ikuisen elämän. Uskovat luottavat Jeesuksen armoon ja siihen, että kun ovat kerta Jeesuksen elämäänsä ottaneet, niin Hän vie perille.

        No mut joka tapauksessa.. Christian on siis ilmeisesti ollut kuitenkin ihan uskossa, mutta monia meitä maailma vetää niin lujaa puoleensa, että antautuu sen houkutuksille.. Itse oon sen tien läpi käynyt, eli olen luopunut yhteydestä Jeesukseen, mutta oli jatkuvasti niin kauheet ahistukset ja kuolemanpelot, että pikkuhiljaa tieni ohjautui takas Jeesuksen luo ja oon siitä tosi kiitollinen Hänelle. En pärjäis päivääkään ilman Häntä!!

        Toivottavasti myös Christian palais Jeesuksen luo.. Jeesus rakastaa myös häntä hirmusesti, eikä haluis luopua hänestä. Jos joku haluaa tarkemmin selityksiä aiheista, niin mailailkaa [email protected]


      • Anonyymi
        ??? kirjoitti:

        Jotenkin olisin luullut ettei päihteet saisi otetta uskonnollisesta ihmisestä.

        Kyl ne vaan saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl ne vaan saa.

        Porttiteoria, niinpä niin =D


    • vois

      Uudella levyllä on gospelia ja muuta mukavaa.Odotelaan.

    • vois

      Pätevä laulaja.Vähän kuin E-major studiopätkässä.Levykauppaan siis.

    • http://www.randomeyes.net/b...
    • rokkijoni

      No en tiedä noista... Mitä Christianista olen kuullut ja nähnyt, ni taitaa aika kiero kaveri olla... En kyl itse luottas mieheen yhtään... Ei kyl tavan kansalainen sen tempauksia sulattaisi...

    • Kasalla

      http://www.youtube.com/watch?v=Cx7-ozJNpRE
      http://www.tv7.fi/vod/player.html;jsessionid=672E578777B6695969994C6A05727A77?id=12300

    • Anonyymi

      Avioero ja maailmassa meuhkaaminen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe