henkilöstöneuvottelija

janssi2456

Aluepäällikön työparina henkilöstöneuvottelijana, paljon on palkka? (varamiespalvelu-yhtiöt)

9

12553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonne

      En tiedä Varamiespalvelun palkkoja, mutta tuosta tehtävästä saa yleensä 3000 -> e/kk

      • Kollega

        Edellisen viestin kirjoittaja näyttää liikkuvan pilvilinnoissa!

        Henkilöstöneuvottelija on synonyymi sanalle rekrytoija. Rekrytoijan palkka liikkuu kokemuksesta riippuen 2200-2700 €:n välillä.

        Ei siis ole mitään merkitystä, oletko tj:n "oikeana kätenä" vai et. Palkkataso on tämä.


      • jonne
        Kollega kirjoitti:

        Edellisen viestin kirjoittaja näyttää liikkuvan pilvilinnoissa!

        Henkilöstöneuvottelija on synonyymi sanalle rekrytoija. Rekrytoijan palkka liikkuu kokemuksesta riippuen 2200-2700 €:n välillä.

        Ei siis ole mitään merkitystä, oletko tj:n "oikeana kätenä" vai et. Palkkataso on tämä.

        No kovin olet alipalkattu henkilöstöneuvottelija. Rekrytoijan palkka sijoittuu mainitsemallesi välille jo nimittäin julkisella sektorilla. Pelkästään työkkärin tädit vetävät reilusti yli kahta tonnia ja toimenkuva on huomattavasti "alempi" kuin henkilöstöneuvottelija. Henkilöstöneuvottelija on sama luokitukseltaan kuin kunnalla henkilöstöasianhoitaja tms.

        En tarkoittanut pullistella, että "onpas mulla hyvä palkka" jos sitä ajattelit. Mutta jos henkilö on oikeasti tehtävää hakemassa ja esittää palkkatoiveen, se kannattaa ehdottomasti olla yli kolmen tonnin. Henkilöstöneuvottelijan palkka on toki sidottu usein tulokseen, eli osittain provisiopohjaista. Tällöinkin kiinteä osa pitäisi saada välillä 2000-2300e/kk.

        Oma palkkani on kaksi vuotta työtä tehneenä 3000-4000e/kk. Hyvinä kuukausina mennään kyllä yli neljän tuhannen. Alle kolmosen palkkaa en ole saanut sitten ensimmäisen kuukauden, jolloin jouduin olemaan takuupalkalla.

        PS. Käy tutustumassa HR-alan palkkaukseen:
        http://www.henryorg.fi/page?pageId=101


      • uudelle uralle?
        jonne kirjoitti:

        No kovin olet alipalkattu henkilöstöneuvottelija. Rekrytoijan palkka sijoittuu mainitsemallesi välille jo nimittäin julkisella sektorilla. Pelkästään työkkärin tädit vetävät reilusti yli kahta tonnia ja toimenkuva on huomattavasti "alempi" kuin henkilöstöneuvottelija. Henkilöstöneuvottelija on sama luokitukseltaan kuin kunnalla henkilöstöasianhoitaja tms.

        En tarkoittanut pullistella, että "onpas mulla hyvä palkka" jos sitä ajattelit. Mutta jos henkilö on oikeasti tehtävää hakemassa ja esittää palkkatoiveen, se kannattaa ehdottomasti olla yli kolmen tonnin. Henkilöstöneuvottelijan palkka on toki sidottu usein tulokseen, eli osittain provisiopohjaista. Tällöinkin kiinteä osa pitäisi saada välillä 2000-2300e/kk.

        Oma palkkani on kaksi vuotta työtä tehneenä 3000-4000e/kk. Hyvinä kuukausina mennään kyllä yli neljän tuhannen. Alle kolmosen palkkaa en ole saanut sitten ensimmäisen kuukauden, jolloin jouduin olemaan takuupalkalla.

        PS. Käy tutustumassa HR-alan palkkaukseen:
        http://www.henryorg.fi/page?pageId=101

        Hei Jonne ja muut henkilöstöneuvottelijan palkasta kiinnostuneet,

        Olipa mielenkiintoista löytää keskustelu tästä aiheesta kun juuri itsen harkitsen henkilöstöneuvottelijan paikan hakemista ja olen opetusalalla, missä palkat ovat todella surkeat työn vaativuuteen ym. verrattuna. Työhakemuksessa pyydetään palkkatoivomusta ja nyt sain vähän hintahaitaria, missä liikkua. KIITOS!!

        Kun olen opettaja,haluaisin tietää kaikkea mahdollista "uudesta urastani" etukäteen ennen kuin edes haen ko. tehtävään;
        -Millainen on henkilöstöneuvottelijan keskimääräinen työpäivä? Työnantaja kuvasi sitä sanalla hektisyys -onko se siis raivopäistä työn tuloksien ja oman ansion perässä juoksemista?
        - Oppiiko työhön vai pitääkö olla jotenkin luonnonlahjakkuus jo valmiiksi? Mitkä ovat mielestäsi 3 tärkeintä luonteenpiirrettä tai ominaisuutta ollakseen hyvä?
        - Mikä sinua palkitsee työssäsi?

        Kiitos, jos viitsit vastata!

        t. Tarja


      • VIP
        uudelle uralle? kirjoitti:

        Hei Jonne ja muut henkilöstöneuvottelijan palkasta kiinnostuneet,

        Olipa mielenkiintoista löytää keskustelu tästä aiheesta kun juuri itsen harkitsen henkilöstöneuvottelijan paikan hakemista ja olen opetusalalla, missä palkat ovat todella surkeat työn vaativuuteen ym. verrattuna. Työhakemuksessa pyydetään palkkatoivomusta ja nyt sain vähän hintahaitaria, missä liikkua. KIITOS!!

        Kun olen opettaja,haluaisin tietää kaikkea mahdollista "uudesta urastani" etukäteen ennen kuin edes haen ko. tehtävään;
        -Millainen on henkilöstöneuvottelijan keskimääräinen työpäivä? Työnantaja kuvasi sitä sanalla hektisyys -onko se siis raivopäistä työn tuloksien ja oman ansion perässä juoksemista?
        - Oppiiko työhön vai pitääkö olla jotenkin luonnonlahjakkuus jo valmiiksi? Mitkä ovat mielestäsi 3 tärkeintä luonteenpiirrettä tai ominaisuutta ollakseen hyvä?
        - Mikä sinua palkitsee työssäsi?

        Kiitos, jos viitsit vastata!

        t. Tarja

        Oletko saanut kyseistä paikkaa ja mikä on palkkas?


      • Faktatietoa
        jonne kirjoitti:

        No kovin olet alipalkattu henkilöstöneuvottelija. Rekrytoijan palkka sijoittuu mainitsemallesi välille jo nimittäin julkisella sektorilla. Pelkästään työkkärin tädit vetävät reilusti yli kahta tonnia ja toimenkuva on huomattavasti "alempi" kuin henkilöstöneuvottelija. Henkilöstöneuvottelija on sama luokitukseltaan kuin kunnalla henkilöstöasianhoitaja tms.

        En tarkoittanut pullistella, että "onpas mulla hyvä palkka" jos sitä ajattelit. Mutta jos henkilö on oikeasti tehtävää hakemassa ja esittää palkkatoiveen, se kannattaa ehdottomasti olla yli kolmen tonnin. Henkilöstöneuvottelijan palkka on toki sidottu usein tulokseen, eli osittain provisiopohjaista. Tällöinkin kiinteä osa pitäisi saada välillä 2000-2300e/kk.

        Oma palkkani on kaksi vuotta työtä tehneenä 3000-4000e/kk. Hyvinä kuukausina mennään kyllä yli neljän tuhannen. Alle kolmosen palkkaa en ole saanut sitten ensimmäisen kuukauden, jolloin jouduin olemaan takuupalkalla.

        PS. Käy tutustumassa HR-alan palkkaukseen:
        http://www.henryorg.fi/page?pageId=101

        Sinä nimimerkki "jonne" et kyllä tiedä yhtään mistä puhut, ja puhut ilmeisesti yhden työpaikan kokemuksella (ja miehenä?).

        Itse olen toiminut henkilöstöneuvottelijana Helsingissä (palkka on monissa paikoissa osittain provikka koska monien henkilöstöneuvottelijoiden työhön kuuluu myös rekrytointipalvelujen myynti, ja palkka on juuri tuota karvan verran yli parin tonnin luokkaa) JA myös työvoimaneuvojana työkkärissä, jossa työkkärin tädit eivät todellakaan "vedä reilusti yli kahta tonnia", kuten kirjoitit, vaan sielläkin juuri saman karvan verran yli paria tonnia. Kummassakaan em. tapauksessa (henkilöstöneuvottelija ja työvoimaneuvoja) ei todellakaan puhuta EDES kahdesta ja puolesta tonnista kuussa. Ja "jonne", nämä tiedot ovat tosiasioita, eivät luuloja eivätkä huhupuheita. Jos olet mies, voi olla, että nostat kuvailemiasi palkkoja, mutta naisille ei mainitsemiasi palkkoja makseta, ei tosiaankaan.

        Voi itku kun nämä "varmat tietäjät" lakkaisivat kirjoittelemasta luulojaan keskustelupalstoille totuuksina...


    • Rekrykonsultti

      Henkilöstöneuvottelijan tehtävä voi olla monen eri tasoinen positio. Titteli ei vielä kerro kovinkaan paljon. Itse toimin rekrytointikonsulttina, eli myyn rekrytointipalvelua ja suoritan rekrytointeja yritysten toimeksiantoina. Kiinteä palkkani on 3064e/kk ja tuon päälle maksettava provisio on 1000-2000e. Myyntitavoite on 16 000e kuukaudessa. Jos tuohon yltää on provisio 1650e. Rekrytointien hinnat vaihtelevat tehtäväkohtaisesti 5000-10 000e välissä, mikä tarkoittaa että parin rekrytoinnin kuukausitahdilla tavoitteet täyttyy. Itse teen myös head hunttausta, jossa pelkästään yksi case ylittää tuon tavoitteen.

      Työsuhde-etuina on tavalliset puhelin, lounas ja liikuntaetu. Auton käyttämisestä maksetaan lunnollisesti kilometrikorvaukset. Mahdollisuutta työsuhdeautoon ei meillä ole.

    • beebee12

      Henkilöstöneuvottelijan palkka tes:n (toimihenkilöunionin neuvotteleman) mukaan on vajaa 1800e. Että repikää siitä. Ei oo hyvä, ei. Ja duuni on todella hektistä ja vaativaa, usein töitä kotonakin. Pahimmillaan päivystät kellon ympäri työpuhelimen kanssa...

    • HeikkiHartlin

      Tarviin kiireedto ot nm paikan pääkaupungista olin solteqinprojektopäällikkö 14 tuli tämä j a putsas päästä lompakosta varpaosiin wwe.mxs.fi kiire it softan pariin pääkaupunkiin auuttakaakoitos kiire [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe