Poikasiako?

Miten on...

Meinaan teettää poikasia mun partiksilla. Tiedän!! Ei järkee, ku niitäö ei saa menemään! Älkää ihmiset alkako valistamaan ja näyttämään viisaita!! Akvaliikkeessä ne vaan on niin pirun kalliita! 10€kala!! Niin pakkopa melkein teettää itte!
Oon jo joskus teettänyt yhen poikueen, mutta kultakala söi. Silti, teen näin.
Niin, ja stten kysymyksiin: Mitä poikaset syövät?
Miten nopeasti ne kasvavat?

10

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      kun kahdellakin eurolla saa... poikaset syö kasveja ja levää, ovat vajaan vuoden ikäisinä luovutus ikäisiä.

      • Pandanen

        Paljon olen nähnyt ilmoitusia, joissa yksityiset henkilöt ilmaiseksi jakavat partiksen poikasia. Kannattaa seurailla ilmoituksia.


      • akvaarioliike

        se pyyti meiltäki 7 egee pienestä monnista!! pyöristin kymppiin


      • RRR
        akvaarioliike kirjoitti:

        se pyyti meiltäki 7 egee pienestä monnista!! pyöristin kymppiin

        Meinaan jos noin kalliita ovat???
        Tai sitten ideana on se ettei niitä ostettaisi yhtä enempää ja näin ollen nuo "kotikasvattajat" eivät hukuttaisi maailmaa partiksiin ;O)

        Treella maksaa n.4,5€ tavikset ja jos haluaa erikoisemman vaikka tuon Partamonni, mustapunainen - Ancistrus sp.
        Siitä saakin jo pulittaa melkein parikytä egee


      • fish KING
        akvaarioliike kirjoitti:

        se pyyti meiltäki 7 egee pienestä monnista!! pyöristin kymppiin

        Täältä hämeestä saa halvimmasta paikasta tuohon kahteen ja puoleen euroon, alle sen mitä pyöristit ;)

        esim. AWn lahjoitetaan palstalla on jatkuvasti ilmoituksia ilmaisista partiksen poikasista.


      • öööööö

        Mulla ne partaimumonniset ainaski lisääntyy ihan koko ajan ja saan miettii mihin mä laitan vaikka antaisin akva liikkeesee tai toisille ihmisille, ni huomaan koko ajan et ne lisääntyy aivan mielettömästi,molempii altaisii!


      • siru
        öööööö kirjoitti:

        Mulla ne partaimumonniset ainaski lisääntyy ihan koko ajan ja saan miettii mihin mä laitan vaikka antaisin akva liikkeesee tai toisille ihmisille, ni huomaan koko ajan et ne lisääntyy aivan mielettömästi,molempii altaisii!

        miksi et erota naaraita ja uroksia toisistaan.


      • RRR
        öööööö kirjoitti:

        Mulla ne partaimumonniset ainaski lisääntyy ihan koko ajan ja saan miettii mihin mä laitan vaikka antaisin akva liikkeesee tai toisille ihmisille, ni huomaan koko ajan et ne lisääntyy aivan mielettömästi,molempii altaisii!

        Kyselin jo tuolla toisaalla samasta asiasta mutta nythän selvis että kyse partiksista ;OD

        Koiras ja naaras HETI ERILLEEN kummastakin altaasta ja poikaset lahjoitetaan palstalle ..jos ei mee kaupaks niin nirri pois ;OD


      • öööööö
        siru kirjoitti:

        miksi et erota naaraita ja uroksia toisistaan.

        Moi! Kyllä olen mut nois poikasiski on uroksii mut mä taidan tehä sellasen tempun nyt viikonvaihtees,et vien nii hemmetisti tonne Uudenmaan Faunataree niitä ja annan pois kanssa ! Nimittäi "PIKKASE OTTAA PATTII NOI LISÄÄNTYMISET!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • partiksii

      Joo sitte ku rupeet teettää niillä poikasii ni sit todellaki tulee! MÄ EN EDES TEETÄ VAA NIITÄ TULEE JA V.ttaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe