Mikä mahtaa olla Ronn Moss-näyttelijän rooli elokuvassa? Kauniit ja Rohkeat näyttelijä on lopputeksteissä mutta en huomannut sitä leffassa...
Predator 2
8
851
Vastaukset
- Ridge Forrester?
En tiedä kun en ole itsekään leffaa yleensä niin tarkkaan seurannut, mutta saattaahan se olla joku toinen Ron Moss. Tiedän ainakin että on olemassa ohjaaja-Peter Jacksonin lisäksi myös elokuva-leikkaaja Peter Jackson (Tuskin ovat sama henkilö) ja säveltäjä John Williamsin lisäksi on olemassa myös kitaristi John Williams (kuuluisampi Williams soittaa pianoa, mutta ei tietääkseni kitaraa). Kunhan heitin, mutta kai minun täytyy se Predator 2 kuitenkin tarkastaa... just to be sure.
- Varjosoturi
Jerome-nimisenä henkilönä, kovin iso rooli ei voi olla, koska en itsekään muista häntä elokuvassa nähneeni vaikka olen sen nähnyt lukemattomia kertoja.. luultavasti joku nopea vilahdus kuvassa, eikä silloinkaan näy muuta kuin kantapää tai jotain yhtä anonyymiä. Haha!
- 254fx
jos oikeen muistan niin Moss vilahtaa kyttikselläa
- msp81
254fx kirjoitti:
jos oikeen muistan niin Moss vilahtaa kyttikselläa
Ois kiinnostaava tietää näin b-luokan kansalaisena
- Elsa-Pekka
Itse asiassa kysymyksessä on eri henkilö: Ronald Moss.
- Elsa-Pekka
Yhdessä sarjakuvalehdessä myös Batman kohtasi predatorin.
- Dark.Horse
Toisessa Judge Dredd kohtasi predatorin, ja kolmannessa Dredd ja Batman. Pieni maailma.
- Uuuno
Oisko itse Predator?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62755