Ny ei ymmärrä

jaahaa

Mites leijoa osoittaa kiinnostusta??? oli kovinkin paljon yhteydessä aluksi, mutta sitten yhtäkkiä vetäyty...eikä ole kuulunut...vastaa kyllä jos lähetän jotain, mutta en ny roikkua halua...miten tulkita käytöstä...pitääkö vaan ootta, et ottaa yhteyttä. mistä moinen hiljaisuus?

13

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonan.

      Itse ainakin odotan että kumppani ottaa yhteyttä..muistathan,että leijonat ovat huomion kipeitä.. ;)

    • minkälainen

      suhde sitte alunperin oli,onko kyseessä kaveri- vai parisuhde..? voi olla,että annat hetken aikaa olla omissa oloissaan,kumpi tahansa kyseessä, ja annat miettiä omia juttujaan. osoita kuitenkin että välität ja ymmärrät..;) kyllä se siitä taas. :)

      • jaahaa

        siis kyseessä on ihan alku tutustumista...et ei ny (viä) suhteeksi voisi sanoa...vähän vaan ihmetyttää? täytyy antaa sitä tilaa...


      • Leijona Nainen
        jaahaa kirjoitti:

        siis kyseessä on ihan alku tutustumista...et ei ny (viä) suhteeksi voisi sanoa...vähän vaan ihmetyttää? täytyy antaa sitä tilaa...

        Itseasias mulla on toi tilanne päällä tällä hetkellä.. Eli aluksi mies oli todella mielenkiintonen ja halusin hänet enemmän kuin ketään muuta. Ja kappas vaan, ku selkisettä tää kyseinen mies on kiinnostunut, itteltäni mielenkiinto lopahti.. Kai se on joku saalistajan piirre. Ihmettelen itekki vaan ettei sitä saalista siltikään kiinnosta loppujen lopuks saada.. ? Ei ole helppoa ittenikään kanssa. Aina selvitellä eroon miehistä, joiden huomion on saanu itteensä.. antaa ensin ymmärtää muttei kuitenkaa. huh.


      • edellisen kanssa
        Leijona Nainen kirjoitti:

        Itseasias mulla on toi tilanne päällä tällä hetkellä.. Eli aluksi mies oli todella mielenkiintonen ja halusin hänet enemmän kuin ketään muuta. Ja kappas vaan, ku selkisettä tää kyseinen mies on kiinnostunut, itteltäni mielenkiinto lopahti.. Kai se on joku saalistajan piirre. Ihmettelen itekki vaan ettei sitä saalista siltikään kiinnosta loppujen lopuks saada.. ? Ei ole helppoa ittenikään kanssa. Aina selvitellä eroon miehistä, joiden huomion on saanu itteensä.. antaa ensin ymmärtää muttei kuitenkaa. huh.

        itellä sama juttu, piirittäny yhtä miestä syksystä asti, ja sitte ku kiinnostu, ni ei kiinnostakaan enää, ja pitäs yrittää hienovarasesti selvittää välit, että kuka on mitä mieltä suhteesta jne... on ärsyttävää, ja hermoja kiristävää,mutta ei kuitenkaan viitsi loukataan kovin suoraan sanomalla,että sori,ei kiinnosta enää. vaikeaa elämää,huh, todellakin..


      • minkälainen
        jaahaa kirjoitti:

        siis kyseessä on ihan alku tutustumista...et ei ny (viä) suhteeksi voisi sanoa...vähän vaan ihmetyttää? täytyy antaa sitä tilaa...

        ja itse haluat siis parisuhdetta, ymmärsinkö oikein? tietääkö tämä leijona sen, vai oletteko puhuneet asiasta sen kummemmin? jos puhuitte,niin voi olla että on säikähtänyt nopeaa käännettä, itse leijonana ainakin haluan tutustua kunnolla, ja miettiä itsekseni, voiko aloittaa seurustelun vai pysyä vain ystävinä. Tsemppiä!


      • jaahaa
        minkälainen kirjoitti:

        ja itse haluat siis parisuhdetta, ymmärsinkö oikein? tietääkö tämä leijona sen, vai oletteko puhuneet asiasta sen kummemmin? jos puhuitte,niin voi olla että on säikähtänyt nopeaa käännettä, itse leijonana ainakin haluan tutustua kunnolla, ja miettiä itsekseni, voiko aloittaa seurustelun vai pysyä vain ystävinä. Tsemppiä!

        Kyllä mä taidan tykätä hänestä,et joo haluan. mutta ku en itekkään halua rynniä mihkään, rupee pian ahdistaan ja tarvii omaa tilaa...eikä olla asiasta puhuttu. antaa niin kuin sanoit ajan kulua ja molempien selvittää ajatuksiaan...kiitoksia avusta=)


      • aika auta
        jaahaa kirjoitti:

        Kyllä mä taidan tykätä hänestä,et joo haluan. mutta ku en itekkään halua rynniä mihkään, rupee pian ahdistaan ja tarvii omaa tilaa...eikä olla asiasta puhuttu. antaa niin kuin sanoit ajan kulua ja molempien selvittää ajatuksiaan...kiitoksia avusta=)

        Toi ahdistus juttu on kyllä semmonen... prrrkkele!

        Mulla ei ainakaan se ahdistus mihinkään ajan kanssa pois pyri... päin vastoin. kun aikaa kuluu, se vähä mitä sanotaan tulee yhä merkityksellisemmäksi, ja siitä taas sitten...

        Puhuminen muutenkin tuottaa välillä tuskaa. Se ainainen selvittely, mitä tuntee, miten, mitä haluaa... mistä prrkeleestä sitä voi tietää??


      • itsenainen36
        Leijona Nainen kirjoitti:

        Itseasias mulla on toi tilanne päällä tällä hetkellä.. Eli aluksi mies oli todella mielenkiintonen ja halusin hänet enemmän kuin ketään muuta. Ja kappas vaan, ku selkisettä tää kyseinen mies on kiinnostunut, itteltäni mielenkiinto lopahti.. Kai se on joku saalistajan piirre. Ihmettelen itekki vaan ettei sitä saalista siltikään kiinnosta loppujen lopuks saada.. ? Ei ole helppoa ittenikään kanssa. Aina selvitellä eroon miehistä, joiden huomion on saanu itteensä.. antaa ensin ymmärtää muttei kuitenkaa. huh.

        hei! kyllä leijona naisena täytyy sanoa että leijona ottaa kyllä yhteyttä jos on kiinnostunut! kun kiinnostus alkaa himmenee,me leijonat vetäydymme! eli oon itse suorasanainen enkä halua loukata ketään ja koitan nätisti ilmaista tyyliin: en ole valmis suhteeseen juuri nyt tms... ja siitä pitäis mun mielestä miehen tajuta ettei kiinnosta! yks mies kysy multa et ketä mä odotan.. vastasin että sitä oikeaa!!! flirtti kuuluu asiaa ja leijonalla voi tosiaan olla monta kiinnostuksen kohdetta kerrallaan, siis tarkoitan sinkkuja! itse olen uskollinen suhteessa ja mielestäni mulle sopivimmat "koopit" on leijona ja oinas! kauris saa pysyä kaverina koska kylmempää ihmistä en oo tavannut rakkaus rintamalla eli siinä leijonan jatkuva ihailun ja huomion tarve,mitä kauris ei pysty suomaan! tällä hetkellä minulla on scorppiooni ja härkä mies ovella ja haluaisinkin tietää että mitä ihmettä??? mites noiden kanssa?


      • ei kukaan
        itsenainen36 kirjoitti:

        hei! kyllä leijona naisena täytyy sanoa että leijona ottaa kyllä yhteyttä jos on kiinnostunut! kun kiinnostus alkaa himmenee,me leijonat vetäydymme! eli oon itse suorasanainen enkä halua loukata ketään ja koitan nätisti ilmaista tyyliin: en ole valmis suhteeseen juuri nyt tms... ja siitä pitäis mun mielestä miehen tajuta ettei kiinnosta! yks mies kysy multa et ketä mä odotan.. vastasin että sitä oikeaa!!! flirtti kuuluu asiaa ja leijonalla voi tosiaan olla monta kiinnostuksen kohdetta kerrallaan, siis tarkoitan sinkkuja! itse olen uskollinen suhteessa ja mielestäni mulle sopivimmat "koopit" on leijona ja oinas! kauris saa pysyä kaverina koska kylmempää ihmistä en oo tavannut rakkaus rintamalla eli siinä leijonan jatkuva ihailun ja huomion tarve,mitä kauris ei pysty suomaan! tällä hetkellä minulla on scorppiooni ja härkä mies ovella ja haluaisinkin tietää että mitä ihmettä??? mites noiden kanssa?

        Siis tottakai aina alkuhuuman jälkeen kiinnostus hieman himmenee, mutta se että vetäytyy heti kun kiinnostuu alkaa himmenemään, on kyllä paha juttu. Sillä tavallahan leijonat eivät ikinä saa kumppania.
        Tuntuu jotenkin pahalta nyt, kun selvisi tuo mitä se merkitsee kun leijona vetäytyy. Eräs leijona piti kovasti minuun yhteyttä vielä syksyllä, mutta nyt ei enää yhtään. Olen kovasti yrittänyt itselleni uskotella, että kyllä hän vielä välittää, mutta eihän se ole totta! Kalana en ymmärrä tällaista sydämmettömyyttä.. Olisi voinut sanoa suoraan, ettei enää välitä, eikä pitänyt tällaisessa epävarmuudessa.
        Leijonat ovat niin itseään täynnä. Ei sovi kaloille, muistakaa se!!


      • itsenainen36
        ei kukaan kirjoitti:

        Siis tottakai aina alkuhuuman jälkeen kiinnostus hieman himmenee, mutta se että vetäytyy heti kun kiinnostuu alkaa himmenemään, on kyllä paha juttu. Sillä tavallahan leijonat eivät ikinä saa kumppania.
        Tuntuu jotenkin pahalta nyt, kun selvisi tuo mitä se merkitsee kun leijona vetäytyy. Eräs leijona piti kovasti minuun yhteyttä vielä syksyllä, mutta nyt ei enää yhtään. Olen kovasti yrittänyt itselleni uskotella, että kyllä hän vielä välittää, mutta eihän se ole totta! Kalana en ymmärrä tällaista sydämmettömyyttä.. Olisi voinut sanoa suoraan, ettei enää välitä, eikä pitänyt tällaisessa epävarmuudessa.
        Leijonat ovat niin itseään täynnä. Ei sovi kaloille, muistakaa se!!

        ei voi tietenkään yleistää mutta mulla on itsellä kokemusta myös leijona miehistä ja jos ja kun kiinnostus häviää niin ukot vaan katoaa.. osaan itse tunnistaa heidän tyylinsä! itse en katoa selittämättä ja pyrin olla loukkaamatta ketään mutta nämä sanonnat :ei juuri nyt aikaa tai aikalisä yms.. on just niitä ettei enää kiinnosta! julmaa mutta eihän hän /minä valehtele! julmempaa on sanoa mielestäni et hei mä haluan seurustella mut en sun kanssa! se loukkaa varmasti enemmän kun toi leijonien tyyli!


    • Minkälainen

      Hei miten menee, oletko saanut selvyyttä asioihin? onko leijonasi vielä hiljainen?
      Jäi vaivaamaan, ja kun kukaan muu ei ole mitään laittanut, niin minä ajattelin kysellä.
      jos enää katsot näitä, toivottavasti kaikki on mennyt hyvin.

      • jaahaa

        Lueskelin noita aiempia ja tilanne taitaa olla se, että leijonaa ei enää suuremmin kiinnosta...ku ei aika riitä ja valehtelee ja nään sen läpi ja vaikka sanoisinkin, et nään valehtelun läpi....silti väittää aivan toisin...huh huh...toisaalta ei kiinnosta tällänen käytös ja ihminenkään...sitä en silti ymmärrä, et leijonista sanotaan, et puhuu suoraan asioista, mut tälläsen asian ei sano suoraan;)kiitos ku välitit tilanteesta :)mut kaikkee ei aina tarvi ymmärtää, yrittää voi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe