Paras kumppani kauriille?

N kauris

Kuka osaisi kertoa.. onko se härkä, neitsyt, kenties toinen kauris vai skorpioni? Entä vaikuttavatko nousu tai kuumerkit tuohon kaartiin?

10

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Olen kuullut jostain etteä kauriille sopivin 'puoliso' olisi rapu.

      • kauris

        Ahaa.. mielenkiintosta, mutta on ollut tunne etten sopisi rapujen kanssa yhteen niin hyvin (riippuu tietysti monista kartan tekijöistä varmaan)
        Ystäväni on kyllä rapu, mutta olemme aina "napit vastakkain" johtuneeko siitä että rapu kauriin vastakkainen merkki?! Vaakojen luonne viehättää ja useimpien härkien kanssa olen tullut toimeen. Mutta neitsyet vähän liian kärkkäitä?! Samoin skorpionit voisivat olla suunnilleen samalla aaltopituudella. Tulimerkeistä leijonat ja oinaat, miksei myös jousimiehet saavat kyllä usein perääntymään. Kaloja ja kaksosia en aina ymmärrä... :) mutta vesimiehen kanssa on aika helppo tulla toimeen.

        Tais tossa tullakkin jo kaikki merkit..


      • En sitten tiedä...*

        Minulla on henkilökohtaisia kokemuksia siitä,
        etteivät kauris ja rapu sovi yhteen.
        Kumpikin on niin itsepäinen, että yhteisistä päätöksistä ei tule mitään...
        Kokeilkaa vaikka itseh...


      • Kauris vm -80

        KAikki horoskoopit väittävät, että kaksonen ei sovi kauriille. Totta on, että he ovat ihan erilaisia, mutta kokemuksesta tiedän, että se voi onnistua. Olen itse kauris ja olen seurustellut täysin erilaisen ihmisen eli kaksosen kanssa jo kolmatta vuotta!


    • Puhveli

      Oinaan ja kauriin erilaisuus (kokemuksella)täydentää toisiaan!!!...ystävyys on ainakin lyömätöntä!!!KOKEILE!!

      • leena

        mä olen ainakin kuullut että vesimies ei sovi kauriille mutta luulisinpa että se johtuu nousu/kuu merkeistä ite oon sillä kannalla että skorpioni mutta sinähän se päätät kenen kanssa seurustelet joten ei ne horoskoopit aina parisuhde asioissa auta tee seuraavasta ihmisestä jonka kanssa seurustelet astrologinen kartta niin saat selville käykö tai tee itsestäsi niin tiedät mikä sinulle käy suosittelen www´.astro.comia sieltä saat selville kuu ja nousu merkkisi mutta jos haluat tilata luonne analyysin älä missään nimessä tilaa sitä sieltä ne nimitäin maksaa sairaasti (huom!muista asc nousumerkki kuu on sitten kuu sirppi)
        mene kohtaan my astro ja sillai...


    • Shar

      Mun mielestä jos katsoo puhtaasti merkkejä, niin Kauriille paras olisi Skorpioni. Molemmat syvällisiä, kunnianhimoisia, päättäväisiä. Ehkä vähän liian vakavaa, mutta saavat aikaan mitä vain. Kauriilla on musta huumorinsa, Skorppari pitää huolen intohimosta.. Mutta tämä vain eläinradan MERKKIEN perustella, ei välttämättä juuri Aurinkokauriille paras ole Aurinkoskorpioni.

      • Kulkija

        Siis kääntäen Skorpparille ihanteellinen kumppani voisi olla vaikkapa Kalat Kauris-ASC:illa... ;-D

        *myhäilee tyytyväisenä*


    • Yksinäinen

      Moi!
      Mun miälest sun paras kumppani ois toinen kauris...
      Muty jos oot kentiäs vapaa jätkä ja kauris ni mä oon vapaa ja kaipaan kaverii...

    • Anonyymi

      Oon kauris ja en ymmärrä miksi tuota neitsyttä "tuputetaan" kauniin kaveriksi ja kumppaniksi. Ei ole onnistunut, olen kokeillut. Ei myöskään vaaka, vaikka seksi olikin hyvää. Tämä vaaka ei päässyt asioissa eteenpäin ja,se oli hermoja raastavaa.Härkäkin oli vähän liian hidas nuorelle kauriille,joten jäi lehdelle,soittelemaan kun jäi aikailemaan yhteydenpidoissaan.
      Jousimieheen olin nuoruudessani niin ihastunut etten uskaltanut edes puhua😆Mut toinen jousimies,jonka kanssa sitten aikuisiällä seurustelin oli kaikessa liian passiivinen (myös seksissä,joka itselleni on erittäin tärkeää), joten hänkin on nyt taakse jäänyttä elämää.
      Nyt vuorossa rapu ja toivottavasti hänestä löytyy tiettyä topakkuutta, jota miehestä toivon löytyvän.En vaan jaksa perässä vedettäviä tapauksia ja jostain syystä niitä helmoihini helposti eksyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe