america

triumpppi

Tere! Olen ostamassa uuden american kuukauden sisällä. Nyt tarvis tietää millä keinoin sais kunnon rumpan äänet siihen. Olen kuullu ett uusiin ei enää sais samanlaisia ääniä kuin vanhoihin (270 asteen sytytys) mut kait sitä ny jotain on tehtävissä (eri putket?), ett america saa arvoisensa pörinät.

Ja nyt ei mitään pillipiipareiden valituksia tyyliin MIKS PYÖRÄSSÄ TÄYTYIS OLLA KUNNON ÄÄNET!!

9

1874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wäbäwäbä

      vaan alle..ja kyllä pärrässä ääntä pitää olla..mieluiten liikaa kun enemmän :) jee jee..tjos iskee trumppa kuume..ja siihen ei ole kuin yksi lääke..omasta takaa suosittelen pyörää todella paljon

      • kaketsu

        pakko erottua joukosta, HD alkaa olla joka urpolla ja sitä saa rassailla jatkuvasti. Lisäksi ovat vielä ylihintaisia.siis hd:t.
        Trumppa on äijien pyörä.


      • wäbäwäbä
        kaketsu kirjoitti:

        pakko erottua joukosta, HD alkaa olla joka urpolla ja sitä saa rassailla jatkuvasti. Lisäksi ovat vielä ylihintaisia.siis hd:t.
        Trumppa on äijien pyörä.

        itseäni kyllä harrikka miellyttää mutta tuntuu että monelle ei enään se ajaminen ole tärkein vaan kellä on eniten harrikka kamaa niskassa..(itselläni muutama tuttu jotka ajavat pikkurilli pystyssä viimisen päälle hd kamat
        ei oikein mun easy rider mieltymykseen istu:) )
        trumpassa on nykyään enemmän tuota asennetta..tai kaippa sekin on vähän miten sen nyt ottaa.

        tuosta saako harrikoita ruuvata niin ainakin näitä vanhoja..uudethan nyt kyllä kestää..


    • mXa

      speedmasteriin tuli ihan kelvolliset äänet kun vaihdoin offroad-putket. Niitä saa triumphin jälleenmyyjiltä. Pikkusen sais viel olla muhevammat äänet mutta hyvä parannus toikin.

      • JaLe

        Itselläni on speedmaster ja sehän kävi aluksi kuin ompelukone.....en raaskinut ostaa siihen kaupan hyllyltä uusia koska hinta ihan posketon....joten ostin kaksi kromattua suoraa 2 tuuman tarvikeputkea ja kaverini pajalla hitsasimme siihen kiinnikkeet. Sisälle laitoin noin 40cm pitkät putket jotka porasin täyteen reikiä, nämä sisäputket kiinnitin pienellä ruuvilla, tein pienet reiät kromattuun putkeen alapuolelle (eivät näy jos et katso alapuolelta)Sisäputken ympärille laitoin metallivillaa. Hinta koko paketille 80€ ja äänet nyt tosi makeet.


    • triumppi

      JEEEESSSS!!!! Kävin tänään tekemässä kauppakirjan uudesta americasta. Kyl tulee pitkät viikko/puoltoista, että pääsee oman rumpan sarviin!!! Toivottavasti ei takatalvea pukkaa...

      • Riumppi

        Onnea vaan loistavan valinnan johdosta!!
        Itse olen ajellut pari kesää ja 20t kilsaa ilman ongelmia ja suuren osan ollaan oltu kaksisteen liikkeellä.
        Kyllä tyytyväisiä ollaan oltu,toivottavasti oot sinäkin!!


      • wäbäwäbä

        se on kyllä mainio peli


      • triumppi

        Täälläkin kauppakirja taskussa paitti speedmaster. Ihan helvetin pitkä pariviikkonen edessä ja takatalvi taitaa tulla 8-(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe