kainalokarvat

elli

Olen tumma 32 vuotias. Minulla on voimakas karvankasvu. Mieheni vaatimuksesta olen jättänyt kainalokarvani ajamatta tänä talvena. Ne ovat tuuheat ja tummat pehkot. Mieheni haluaa, että naidessa pidän käsiäni niskani takana niin, että karvat ovat hyvin esillä. Hän sanoo kiihottuvansa valtavasti tästä. Minulla oin myös rehevä karvoitus reisien välissä. En ajele sitäkään muutoin kuin kesällä, ettei karvat tursuaisi bikenien alaosasa ulos. Mitä mieltä olette mieheni kiinnostuksesta

18

3342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MonkeyBoy

      On se aika outo hyypiö se sun miehes :) Makunsa kullakin

      • elli

        No en mä häntä hyypiönä pidä. Hän on ihana rakastelemaan ja jos kainalokarvat tuo lisäpotkua, niin mikä ettei. Kesällä ajan kyllä karvat pois, koska ne näkyvät lyhyiden hihojen alta. Minustakin on jollakin tapaa kiihottavaa, kun mulla on tuuheat kainalokarvat...


    • moikka

      tule sattailemaan kanssani nettiin pidän karvasesta

    • Mies-82

      Hyi hemmetti, itselläni pelkkä ajatus että naisella on kainalokarvat saa inhonväreet kulkemaan. Alapää saa sitten olla ihan luonnollinen mutta naisilla kainalokarvat ovat liian maskuliiniset minun makuun. Täytyy äijä olla jonkun sortin friikki jos tosiaan saa jotain fiboja kainalokarvoista. Enemmistö kun ei varmasti innostu naisten kainalokarvoista.

      • Mies-82selle

        Alapään karvat ja kainalokarvat, ne on hieno asia. Monesti leikin muijan kanssa niin, nylkytän kainaloon, siihen ihanaan tupsuun joka sillä on. Jos siellä ei olisi karvoja, siellä olisi sänkeä, enkä silti tunnista itseäni jonkun sortin friikkiksi. Seksi on vaan kivaa kun se osaa.


    • karvat kunniaan

      minua ainakin kiihoittaa karvainen nainen,en ymmärrä tätä posliini hysteriaa.Karvaisessa naisessa on sitä alkukantaista kiihkoa.Odotan kesää,jos vaikka näkyis t-paidan hihan suusta ihana tumma karvainen tupsu.Ja jos muualla vielä runsaasti karvaa niin se on äärettömän kiihoittavaa.Pakaroiden välistä kun tursusi kunnolla...

    • karvat kiihoittaa

      Joo minunkin vaimo jättää karvat ajamatta ja ne todella kiihoittavat. On hienoa että on muitakin jotka ymmärtävät miehiään.

    • m30

      Kainalo karvat on ehdottomasti OUT.
      Alapää saa olla sopivasti trimmattu,tuuhea viidakko kyllä vie halut.
      Ja kyllä karvatonta mukavampi nuolla kun ei ole karvoja hampaiden välissä.

    • pahapoika

      Tumma tuuhea tukka, kainalot ja alapää ovat parasta mitä kuvitella saattaa...lähes jumalallista...etsin sellaista naista !

      • Teistä

        Ihanaa kun jotkut pitää karvaisistakin naisista!!! Minä kun olen kans ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen, niin olen melko karvainen. Ja kainaloissa tosiaan on näkyvissä ainakin musta sänki, ei sitä millään saa täysin pois (vrt. miehen leuka, jos on musta parta - näkyy se, vaikka mitä tekisi!). Bikinirajaa en ole ajellut vuosiin, kun nahka ei tahdo kestää sitä. Kainalot nyt yleensä ajelen, talvella vähän harvemmin ja kesällä useammin. Mulla on jopa, piru vieköön, ainakin 6 rintakarvaa, mutta ne nyppään pinseteillä pois.

        Karvaisen miehet on myös hurjan ihanan kiihottavia! Ahhh!!!


    • Rocky

      ...täällä. Itse kiihotun myös kainalokarvoista naisella, etenkin tummista ja tuuheista. Niitä on naidessa erittäin kiihottava katsella kun nainen laittaa kädet niskansa taakse. Onneksi nykyinen naisystäväni jättää ne toivomuksestani ajelematta.

    • lissu

      kun mun poikaystaväni haluaisi kanssa ihailla ja leikitellä mun kainalokarvoilla. Minä en halua kasvattaa niitä, koska mun kaverit eivät hyväksy sitä. Tietääkö kukaan kuinka suuri osuus naisista jättää ajamatta

      • hansu

        Tärkeintä elämässä on lakata välittämästä muiden mielipiteistä. Unohda fakkiutuneet kaverisi ja mieti uudelleen täysin omista lähtökohdistasi asiaa. Herranjumala!!!!!!!!!! Ethän sä voi elää nuoleskelemalla toisia (henkisesti) SE on pahinta prostituutiota.


    • skinnyesa

      Olen itse samanlainen, naisella pitää olla tuuheat kainalokarvat .minä kiihotun niistä valtavasti ja sekstatessa ruiskin spermani niille orgasmin päätteeksi. Kaikki naiset antakaa kainalokarvanne rehottaa vaan, se on todella kiihottavaa. Mitä tuuheammat ja mustemmat karvat on niin aina parempi. Mulla alkaa heti seisoon kun näen kuvankin kainalokarvasesta naisesta. t: Esa Savolainen

    • Juuba

      Siis todella kiihottavaa, tuollaisen kun löytäisi

    • Komppaan edellistä kommentaattoria, olisi unelma löytää tuollainen kumppani

    • karvainentuhero

      Minun näkemyksen mukaan miehesi käy vieraissa yhden tai luultavasti jopa useamman naisen luona. Nämä naiset ovat posliineja ja miehesi hakee vaihtelua todelal karvaisesta naisesta, eli Sinusta.

    • 34532

      Miehesi on hieno mies. Hän ei ole lähtenyt mukaan näihin nykyajan karvattomuushömpötyksiin. Omalla naisellani on luonnolliset häpy- ja kainalokarvat. Ne ovat tavattoman kiihottavia ja ihania. :)

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3598
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1692
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1337
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      147
      1213
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      53
      827
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe