Joka tapauksessa keskustelut menee omille teilleen, usein kahdenkeskiseksi huuhaaksi...
IHAN SAMA
21
832
Vastaukset
- aviovaimo
ettei mee yksinpuheluksi :)
- MIKÄ OTSIKKO
Helposti menee, ja synkäksi...
ja katsotaanpas päädytäänkö alkuun.
Mää sanon sulle että "hei sitten ja nähdään taas" ja sää jatkat siitä taaksepäin.- Hätähousu
Kakka tulee, oottakaa vähäsen ennenkuin alatte!
- MIKÄ OTSIKKO
Tarkkaan oot näemmä analyzoinu sivut...
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Tarkkaan oot näemmä analyzoinu sivut...
jepardia. Mun pitäs keksii mitä mää kysyin ku vastasit noin.
Ootas kun fundeeraan.
Mä sanoin tota ennen et *täällä huuhaalla on useinki ollu aika mukavia sessioita tällee viikonloppusin*- MIKÄ OTSIKKO
AnaLyyzi kirjoitti:
jepardia. Mun pitäs keksii mitä mää kysyin ku vastasit noin.
Ootas kun fundeeraan.
Mä sanoin tota ennen et *täällä huuhaalla on useinki ollu aika mukavia sessioita tällee viikonloppusin*Totta vikiset... toivon mukaan myös tänään...(???)!!(!)
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Totta vikiset... toivon mukaan myös tänään...(???)!!(!)
sää tänne sovit. Vaikken mää mikään selvänäkijä ole. Mut sama meno oli viimevuonnaki näihin aikoin.
- MIKÄ OTSIKKO
AnaLyyzi kirjoitti:
sää tänne sovit. Vaikken mää mikään selvänäkijä ole. Mut sama meno oli viimevuonnaki näihin aikoin.
Ai miten niin, onx tää jotain äo-juttuja...? No, voin kertoo, mun äo on vain 142, repikää siitä... Olix viime vuonna samaan malliin tipuja täällä pääsiäisenä???
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Ai miten niin, onx tää jotain äo-juttuja...? No, voin kertoo, mun äo on vain 142, repikää siitä... Olix viime vuonna samaan malliin tipuja täällä pääsiäisenä???
että sää meetki ny eteenpäin, pienehköö taantumaa nyt aistin.
Harvemmin täällä taakseppäinmennessä on tullu enemmän känniin. Pikemminki päinvaston.
Tai jos sulla onkin menny nyt kesäaika sekasin.- MIKÄ OTSIKKO
AnaLyyzi kirjoitti:
että sää meetki ny eteenpäin, pienehköö taantumaa nyt aistin.
Harvemmin täällä taakseppäinmennessä on tullu enemmän känniin. Pikemminki päinvaston.
Tai jos sulla onkin menny nyt kesäaika sekasin.Piru vie, lupasin realisoida kellot... joten mennään vaan etiäpäin...ts. kääntää omat/parin mummelin kellot reaaliaikaan... Ei noista rahaa tuu, no... ehkä parisataa, sitä luokkaa... ??(=kellot kaniin=300e!) vaikka kohta koittaa kesäaika... syssymmällä taantumaa...shit!
- Werneri_Wikatikki
Niinhän se on, jokainen viestittäjä viestittää vain viestin viestittäjälle joten viestitys on viesti viestin viestittäjälle - eli kahdenkeskinen.
- MIKÄ OTSIKKO
Ookko Werneri muuten tehnyt milloinkaan wikatikkiä? Warmaan oot...kerroppa...
- Werneri_Wikatikki
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Ookko Werneri muuten tehnyt milloinkaan wikatikkiä? Warmaan oot...kerroppa...
Kerran minä hyppäsin kympistä ja piti tulla altaaseen ylävartalo edellä, mutta hyppy meni hieman yli.
Selkä oli kyllä aika punainen monta päivää.
Vesi on kova elementti. - haukkuu hauvat
Werneri_Wikatikki kirjoitti:
Kerran minä hyppäsin kympistä ja piti tulla altaaseen ylävartalo edellä, mutta hyppy meni hieman yli.
Selkä oli kyllä aika punainen monta päivää.
Vesi on kova elementti.Hitsin hitsi...kerran hyppäsin toisesta kerroksesta, piti tulla maahan jaloilleen. Mut ei siinä käynyt niin, vaan laskeuduin aika pahasti rähmälleen... Solisluu poikki ja vähäsen ruhjeita, ei sen kummenpaa...
- J-H-VIKI
joskus mykkäkouluakin..
- panko pahalla
jussi383 kirjoitti:
ookko jo kotiutunu...
toisinaan mykkäkoulu on hyvä koulu
- Jalkahiki-Viki
panko pahalla kirjoitti:
toisinaan mykkäkoulu on hyvä koulu
on otettava vakavasti jotta sille voi nauraa..
- voi haista
Jalkahiki-Viki kirjoitti:
on otettava vakavasti jotta sille voi nauraa..
kaikki kunnon kansalaiset ottakaa tämä palsta vakavasti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572796
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172633- 412072
- 522046
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21100Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009