IHAN SAMA

MIKÄ OTSIKKO

Joka tapauksessa keskustelut menee omille teilleen, usein kahdenkeskiseksi huuhaaksi...

21

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aviovaimo

      ettei mee yksinpuheluksi :)

      • MIKÄ OTSIKKO

        Helposti menee, ja synkäksi...


    • ja katsotaanpas päädytäänkö alkuun.

      Mää sanon sulle että "hei sitten ja nähdään taas" ja sää jatkat siitä taaksepäin.

      • Hätähousu

        Kakka tulee, oottakaa vähäsen ennenkuin alatte!


      • MIKÄ OTSIKKO

        Tarkkaan oot näemmä analyzoinu sivut...


      • MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:

        Tarkkaan oot näemmä analyzoinu sivut...

        jepardia. Mun pitäs keksii mitä mää kysyin ku vastasit noin.

        Ootas kun fundeeraan.

        Mä sanoin tota ennen et *täällä huuhaalla on useinki ollu aika mukavia sessioita tällee viikonloppusin*


      • MIKÄ OTSIKKO
        AnaLyyzi kirjoitti:

        jepardia. Mun pitäs keksii mitä mää kysyin ku vastasit noin.

        Ootas kun fundeeraan.

        Mä sanoin tota ennen et *täällä huuhaalla on useinki ollu aika mukavia sessioita tällee viikonloppusin*

        Totta vikiset... toivon mukaan myös tänään...(???)!!(!)


      • MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:

        Totta vikiset... toivon mukaan myös tänään...(???)!!(!)

        sää tänne sovit. Vaikken mää mikään selvänäkijä ole. Mut sama meno oli viimevuonnaki näihin aikoin.


      • MIKÄ OTSIKKO
        AnaLyyzi kirjoitti:

        sää tänne sovit. Vaikken mää mikään selvänäkijä ole. Mut sama meno oli viimevuonnaki näihin aikoin.

        Ai miten niin, onx tää jotain äo-juttuja...? No, voin kertoo, mun äo on vain 142, repikää siitä... Olix viime vuonna samaan malliin tipuja täällä pääsiäisenä???


      • MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:

        Ai miten niin, onx tää jotain äo-juttuja...? No, voin kertoo, mun äo on vain 142, repikää siitä... Olix viime vuonna samaan malliin tipuja täällä pääsiäisenä???

        että sää meetki ny eteenpäin, pienehköö taantumaa nyt aistin.

        Harvemmin täällä taakseppäinmennessä on tullu enemmän känniin. Pikemminki päinvaston.

        Tai jos sulla onkin menny nyt kesäaika sekasin.


      • MIKÄ OTSIKKO
        AnaLyyzi kirjoitti:

        että sää meetki ny eteenpäin, pienehköö taantumaa nyt aistin.

        Harvemmin täällä taakseppäinmennessä on tullu enemmän känniin. Pikemminki päinvaston.

        Tai jos sulla onkin menny nyt kesäaika sekasin.

        Piru vie, lupasin realisoida kellot... joten mennään vaan etiäpäin...ts. kääntää omat/parin mummelin kellot reaaliaikaan... Ei noista rahaa tuu, no... ehkä parisataa, sitä luokkaa... ??(=kellot kaniin=300e!) vaikka kohta koittaa kesäaika... syssymmällä taantumaa...shit!


    • Werneri_Wikatikki

      Niinhän se on, jokainen viestittäjä viestittää vain viestin viestittäjälle joten viestitys on viesti viestin viestittäjälle - eli kahdenkeskinen.

      • MIKÄ OTSIKKO

        Ookko Werneri muuten tehnyt milloinkaan wikatikkiä? Warmaan oot...kerroppa...


      • Werneri_Wikatikki
        MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:

        Ookko Werneri muuten tehnyt milloinkaan wikatikkiä? Warmaan oot...kerroppa...

        Kerran minä hyppäsin kympistä ja piti tulla altaaseen ylävartalo edellä, mutta hyppy meni hieman yli.
        Selkä oli kyllä aika punainen monta päivää.

        Vesi on kova elementti.


      • haukkuu hauvat
        Werneri_Wikatikki kirjoitti:

        Kerran minä hyppäsin kympistä ja piti tulla altaaseen ylävartalo edellä, mutta hyppy meni hieman yli.
        Selkä oli kyllä aika punainen monta päivää.

        Vesi on kova elementti.

        Hitsin hitsi...kerran hyppäsin toisesta kerroksesta, piti tulla maahan jaloilleen. Mut ei siinä käynyt niin, vaan laskeuduin aika pahasti rähmälleen... Solisluu poikki ja vähäsen ruhjeita, ei sen kummenpaa...


    • J-H-VIKI

      joskus mykkäkouluakin..

      • ookko jo kotiutunu...


      • panko pahalla
        jussi383 kirjoitti:

        ookko jo kotiutunu...

        toisinaan mykkäkoulu on hyvä koulu


      • panko pahalla kirjoitti:

        toisinaan mykkäkoulu on hyvä koulu

        saatat olla oikeessa...


      • Jalkahiki-Viki
        panko pahalla kirjoitti:

        toisinaan mykkäkoulu on hyvä koulu

        on otettava vakavasti jotta sille voi nauraa..


      • voi haista
        Jalkahiki-Viki kirjoitti:

        on otettava vakavasti jotta sille voi nauraa..

        kaikki kunnon kansalaiset ottakaa tämä palsta vakavasti


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe