Joka tapauksessa keskustelut menee omille teilleen, usein kahdenkeskiseksi huuhaaksi...
IHAN SAMA
21
838
Vastaukset
- aviovaimo
ettei mee yksinpuheluksi :)
- MIKÄ OTSIKKO
Helposti menee, ja synkäksi...
ja katsotaanpas päädytäänkö alkuun.
Mää sanon sulle että "hei sitten ja nähdään taas" ja sää jatkat siitä taaksepäin.- Hätähousu
Kakka tulee, oottakaa vähäsen ennenkuin alatte!
- MIKÄ OTSIKKO
Tarkkaan oot näemmä analyzoinu sivut...
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Tarkkaan oot näemmä analyzoinu sivut...
jepardia. Mun pitäs keksii mitä mää kysyin ku vastasit noin.
Ootas kun fundeeraan.
Mä sanoin tota ennen et *täällä huuhaalla on useinki ollu aika mukavia sessioita tällee viikonloppusin*- MIKÄ OTSIKKO
AnaLyyzi kirjoitti:
jepardia. Mun pitäs keksii mitä mää kysyin ku vastasit noin.
Ootas kun fundeeraan.
Mä sanoin tota ennen et *täällä huuhaalla on useinki ollu aika mukavia sessioita tällee viikonloppusin*Totta vikiset... toivon mukaan myös tänään...(???)!!(!)
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Totta vikiset... toivon mukaan myös tänään...(???)!!(!)
sää tänne sovit. Vaikken mää mikään selvänäkijä ole. Mut sama meno oli viimevuonnaki näihin aikoin.
- MIKÄ OTSIKKO
AnaLyyzi kirjoitti:
sää tänne sovit. Vaikken mää mikään selvänäkijä ole. Mut sama meno oli viimevuonnaki näihin aikoin.
Ai miten niin, onx tää jotain äo-juttuja...? No, voin kertoo, mun äo on vain 142, repikää siitä... Olix viime vuonna samaan malliin tipuja täällä pääsiäisenä???
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Ai miten niin, onx tää jotain äo-juttuja...? No, voin kertoo, mun äo on vain 142, repikää siitä... Olix viime vuonna samaan malliin tipuja täällä pääsiäisenä???
että sää meetki ny eteenpäin, pienehköö taantumaa nyt aistin.
Harvemmin täällä taakseppäinmennessä on tullu enemmän känniin. Pikemminki päinvaston.
Tai jos sulla onkin menny nyt kesäaika sekasin.- MIKÄ OTSIKKO
AnaLyyzi kirjoitti:
että sää meetki ny eteenpäin, pienehköö taantumaa nyt aistin.
Harvemmin täällä taakseppäinmennessä on tullu enemmän känniin. Pikemminki päinvaston.
Tai jos sulla onkin menny nyt kesäaika sekasin.Piru vie, lupasin realisoida kellot... joten mennään vaan etiäpäin...ts. kääntää omat/parin mummelin kellot reaaliaikaan... Ei noista rahaa tuu, no... ehkä parisataa, sitä luokkaa... ??(=kellot kaniin=300e!) vaikka kohta koittaa kesäaika... syssymmällä taantumaa...shit!
- Werneri_Wikatikki
Niinhän se on, jokainen viestittäjä viestittää vain viestin viestittäjälle joten viestitys on viesti viestin viestittäjälle - eli kahdenkeskinen.
- MIKÄ OTSIKKO
Ookko Werneri muuten tehnyt milloinkaan wikatikkiä? Warmaan oot...kerroppa...
- Werneri_Wikatikki
MIKÄ OTSIKKO kirjoitti:
Ookko Werneri muuten tehnyt milloinkaan wikatikkiä? Warmaan oot...kerroppa...
Kerran minä hyppäsin kympistä ja piti tulla altaaseen ylävartalo edellä, mutta hyppy meni hieman yli.
Selkä oli kyllä aika punainen monta päivää.
Vesi on kova elementti. - haukkuu hauvat
Werneri_Wikatikki kirjoitti:
Kerran minä hyppäsin kympistä ja piti tulla altaaseen ylävartalo edellä, mutta hyppy meni hieman yli.
Selkä oli kyllä aika punainen monta päivää.
Vesi on kova elementti.Hitsin hitsi...kerran hyppäsin toisesta kerroksesta, piti tulla maahan jaloilleen. Mut ei siinä käynyt niin, vaan laskeuduin aika pahasti rähmälleen... Solisluu poikki ja vähäsen ruhjeita, ei sen kummenpaa...
- J-H-VIKI
joskus mykkäkouluakin..
- panko pahalla
jussi383 kirjoitti:
ookko jo kotiutunu...
toisinaan mykkäkoulu on hyvä koulu
- Jalkahiki-Viki
panko pahalla kirjoitti:
toisinaan mykkäkoulu on hyvä koulu
on otettava vakavasti jotta sille voi nauraa..
- voi haista
Jalkahiki-Viki kirjoitti:
on otettava vakavasti jotta sille voi nauraa..
kaikki kunnon kansalaiset ottakaa tämä palsta vakavasti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712340En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831021Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n571010- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694