Moi!
Muistaako kukaan kuinka menee kirkan biisi leijat?
mahtaako kyse olla samasta biisistä mikä pyörii päässäni muistan vaan yhden kohdan biisistä.. "kunnes taas kiireet jää leijaa voin lennättää..." tässä kappaleessa lauloi joskus joku mies ja pienehkö lapsi. ottakaahan kantaa
kirkan biisi leijat??
5
2284
Vastaukset
- elmeri
Olisiko kyseessä Tarja Ylitalon ensimmäiseksi levyttämä SYYS SURUMIELINEN,jonka Kari Tapio myöhemmin myöskin on levyttänyt.Sanat ovat JUNNU VAINION.En ole varma ,mutta epäilen.
- muusikko 35
siis ei oo kirkan biisi en muista kenen
- saivare
en tiedä miten menee... mutta kun Kirka itse puhui piiseistä eikä biiseistä, eikö Kirkan yhteydessä voisi puhua/kirjoittaa piisi. Se b on liian hieno kun englantiapuhuvillekin kelpaa "piece"
- kyllä
Luokses leijan, jonka lähetin yli vuorten
Tuuli kuljettaa, tuuli kuljettaa
Luokses kauniit ajatukset mun yli vuorten
Tuuli tuoda saa, tuuli tuoda saa.
Näin leijoihin kultaisiin kirjoitan
Kauneimman tään lauseen
Kun kanteen taivaan leija nousee
sen nähdä saat.
Kansat kaikki lukea nyt näin yli vuorten
Rakkautemme saa, rakkautemme saa
päivänpaisteen paperisen näin yli vuorten
tuuli kuljettaa, tuuli kuljettaa.
näin leijoihin kultaisiin kirjoitan
Kauneimman tään lauseen.
Kun kanteen taivaan leija nousee
sen nähdä saat.- Mulkku Vihtori kom päk
Leiat(leijat).. hyvä biisi ja hyvin tulkittu.... piste(tätä kommenttia ei voi muokata, eikä kyseisestä lausumasta ole valitusoikeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048