silloin, kun saa ensi suudelman? Itselleni se tuntuu pienoiselta häpeältä, kun en ole moista kokenut aikaisemmin. Haittaako ´suutelu-neitsyys´?
mitä tehdä
6
1518
Vastaukset
- <333^^
määki koin ensisuudelmani oikeestaan vasta tossa vähän päälle kuukaus sitte. :) ite en koskaan oo mitään paineita mistään tommosesta ottanu ja oikeestaan toiki tuli kauheen spontaanisti. omalla kohalla ainaki voin todeta että ensisuudelma ihanan kundin kanssa oli järisyttävän mahtava. varsinki ku heti oli kieli pelissä mukana ;) että ei sunkaan kannata alkaa ressaamaan tommosesta ja annat kaiken mennä sitte omalla painollaan ku on sen ensisuudelman aika. hupsu oot jos luulet että jotakin haittais tuo mainittemas suuteluneitsyys. :) aluks voi olla vähän tönkköä mut nopeesti sen oikeen tyylin löytää, ihmiset ku kaikki suutelee nii eri tavoilla. harjottelu tekee mestarin :)
- ukko.....mies
Älä stressaa itseäsi miettimällä, että osaatko tehdä juuri oikein! Osaat varmasti, kun annat vaan mennä sen kummemmin miettimättä, vastustelematta, hetkeen antautuen ja nauttien! Teet juuri niinkuin tuntuu hyvältä. Kokemus on varmasti nautinnollinen :-)
- ...
mun ekaa kunnon suudelmaa en voi sanoa hienoksi, mutta mies ei tosiaankaan huomannut mitään :D itte oli huono suutelija ja halusi mun suudelmia koko ajan lisää. älä jännitä moista :)
- mussukkka
Eilen sain ekan suudelmani.Musta se oli ällön limasta ja en osannut ollenkaan sitä :D mut jätkä ymmärs hyvin ja kerto et kyl sen sit oppii ja on kunnioitetttavaa et sä kerroit rehellisesti ettet osannu ja et häpeilly yhtää ettet osaa =) se oli ihan kiva kuulla. Mä en kyllä yhtää osannu,pidin kuulemma suuta kiinni ja poika pyys pitää rentona suuta :D mä koitin parhaani,mut kai sen sit oppii =) mut mun mielestä toi suuteluneitsyys ei oo häpeää,koska kaikki on joskus ollu neitsyitä siin aihees ja kuitenkin eka kerta jossain vaiheessa tulee,luultavasti.
- laittas
mä ainakin häpeän hirveästi sitä että olen suuteluneitsyt ja sitä että olen tavallinen neitsyt. se tuntuu luonnottomalta 20 vuotiaalta. luulin etten edes olis mikään rumilus, normaali painoinen ja isot rinnat.. harmi vaan että pitää nyt ruveta opiskelemaan kun mieluummin olisin äitinä
- no ei kai ole harvinaista
Ei varmaan ole harvinaista olla missään neitsyt. Itse täytän kohta 20 vuotta, enkä ole koskaan edes seurustellut ja olen siis neitsyt kaikin tavoin. Mut eipä haittaa. Ei pitäis mikään rumilus olla, mutta kukaan ei uskalla tulla sanomaan mitään enkä itse ihastu kehenkään tai jos ihastun, niin ne on jo jonkun kanssa. Plah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821