Hei kaikki tontut! Lähettäkää 50 ekeä mun tilille 45939-1498714. Laita siihen kohtaan viesti nimes ja osoittees, niin saat paluupostissa mm. Metallican lippuja parisenkymmentä, backstagepassin keikalle, kauniimman muijan / komeamman miehen, isommat tissit / muhkeamman jorman, korkeakoulututkinnon, kolme isoa jallua kaikkia ylläripalkintoja. Vain vastaamalla voit voittaa. Ja huom! Tää on ihan rehellinen ilmo, en tietysti oo mikään huijari!!!
Lähettäkää rahanne mulle
6
732
Vastaukset
- lakistaon
Juu et varmaankaan
- Jalmari666
Mä tarjoon 60e!! :) tai seitkytä jos tarvii...:)
- Nimetön
Tarkoittaako viestisi sitä että saa valita kauniimman muijan ja komean miehen väliltä vai sisältyykö kauppaan kumpikin? Ja kuinkas näiden tissien ja jorman välillä onko siinä sama juttu?
Voitko hieman vihjata tuon ylläripalkinnon suhteen, se vaikuttaa paljon mun ostopäätökseen. - Mä vaan
Onko liput mille paikoille.. kaarteeseen en haluis! Pidän pienistä tisseistä ja olen täysraitis merkantti, eli täytyy vielä miettiä ja katella muita tarjouksia! Kiitos kuitenkin ja toivottavasti joku muu ostaa pois!
- laitan
Annan 10€ pelkästä muijasta, paatko sen postiin heti vai huomenna?
- bisse...
niin siis ne bisserahat... Ootas, ni ammun kuuraketilla kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931