Peli menetetty?

Leijonaa mä metsästän.

Kaikki taitaa olla ohi. Mukavasti alkoi, vähitellen ystävystyttiin, tämä leijona alkoi yhä enemmän antamaan huomionosoituksia ja oli erittäin mukava, oikeastaan täydellinen. Sitten aloin kyllästyä tähän ja päätin alkaa hieman leikkimään. Hän yritti kovasti päästä kanssani tanssimaan, mutta menin toisen kanssa mitään sanomatta ja esitin pitäväni tästä toisesta oikein tosissani hänen silmiensä edessä. Tavoitteena oli saada hänet hieman mustasukkaiseksi ja taistelemaan minusta, mutta tuloksena oli kaikkien ihanien huomionosoitusten menettäminen ja ystävyydenkin melkeinpä.

Enää ei merkkiäkään välittämisestä. Olen esittänyt vaikeasti tavoiteltavaa, antanut paljon huomiota ja aikaakin, mutta taitaa olla ohi. Nykyään katselen joka päivä haikeana hänen onnellisuuttaan, hän palasi jaloilleen, minä en. Olen yrittänyt vihatakin häntä, mutta se vain pahensi tilannetta.
Lopuksi sanon, olen kalanainen ja katuva sellainen. Leijonamiehelle taisi riittää yksi isku suoraan sydämeen..

18

3332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TILATAAN AIKA

      PARI OVEA VASEMMALE ON ENNUSTAJA MITÄ ITSE AJATTELET ASIASTA.

    • Leijona78M

      Just tollasset bimbot käy päähän. Haetaan itselle erinomaisuutta keinolla millä hyvänsä. Taitaa siellä veden alla olla erilainen kulttuuri. Toivottamasti tämä herra on tarpeeksi fiksu pysytelläkseen erossa vedestä, mikä ei todellakaan ole leijonan elementti.

      Huomioon ottaen, että luottamus rakennetaan suhteen alussa, niin toimesi ovat omaan jalkaan ampumista. Et mahdollisesti miettinyt, että vallan havittelulla murensit perustan, jolle rakentaa. Eikö se olisi sama, jos sanoisi, että hei kato, vieraissa käyminen on ok, jos sen tekee baarissa niin, että kaikki varmasti tietää.

      *Koputtaa puuta* Toivottavasti tuollaisia ei satu omalle kohdalle tai kavereille.

      Leijona78M

    • toinen tekee

      kuten sinä teit eli yrittää saada toisen mustasukkaiseksi tuolla tavalla tekee toiselle todella tyhmän ja loukkaantuneen olon. Ei toinen voi tietää, mistä tuulee. Varsinkin jos on esim. kokenut kovia aikaisemmin ihmissuhderintamalla. Se on jollakin lailla nöyryyttävää.

      Haluaisin tarkennusta kohtaan: "Sitten aloin kyllästyä tähän ja päätin alkaa hieman leikkimään." Tuntuu aika julmalta.. Voitko oikeasti olla toisesta kiinnostunut jos olet samalla kyllästynyt. Ymmärrän kyllä ettei aina voi tietää, mitä elämältään haluaa, mutta toisen tunteilla leikkiminen ei ole kaunista.

      Jos haluat rakentaa kyseiseen mieheen oikeasti suhteen niin sinulla ei ole enää varaa erehdyksiin. Joudut ansaitsemaan luottamuksen ja tehdä kovasti töitä sen eteen. Muuten peli on todellakin menetetty. Mieti nyt tarkkaan, haluatko kyseistä miestä oikeasti, etkä vain pelleillä tai leikkiä hänen kanssaan. Ihmisillä on tunteet ja tuollainen hylkääminen voi todella satuttaa, vaikka se näyttääkin viattomalta. Oletko pyytänyt häneltä anteeksi? Se voisi olla ainakin yksi tie uuteen alkuun.

      • jokaisella..

        ole varaa yhteen virheeseen. Jos tämä jatkoi elämäänsä noin vain niin ehkä sinunkin kannattaisi heti anteeksipyynnön jälkeen. Eipähän jää ainakaan paha mieli kummallekaan..


      • edelliseen..
        jokaisella.. kirjoitti:

        ole varaa yhteen virheeseen. Jos tämä jatkoi elämäänsä noin vain niin ehkä sinunkin kannattaisi heti anteeksipyynnön jälkeen. Eipähän jää ainakaan paha mieli kummallekaan..

        Anteeksipyynnön jälkeen jatkat elämääsi niin kuin hän. Jos kaikki menee hyvin, niin voitte varmasti olla ainakin hyviä tuttavia tai ehkä jopa hyviä ystäviä jonkin ajan kuluttua ;)


      • Leijona78M
        jokaisella.. kirjoitti:

        ole varaa yhteen virheeseen. Jos tämä jatkoi elämäänsä noin vain niin ehkä sinunkin kannattaisi heti anteeksipyynnön jälkeen. Eipähän jää ainakaan paha mieli kummallekaan..

        Mä oon yksinkertaisesti saanu jeesustelijoista tarpeekseni. Kippo tuli niin sanotusti täyteen ja kumottua. Tilanne nollattua ja mielipide vahvistettua. Pojat on poikia ja tytöt on tyttöjä, jotka etsii vielä itseään kokeilemalla. Rapatessa roiskuu, kun kantapää kopsuu.

        Perusluonnetta on aikuiselta turhaa yrittää edes muuttaa, saati onko se edes järkevää tai suotavaa. Kommunikaation ollessa tolla tasolla voi olettaa ensimmäisten ongelmien ilmaantuessa, että niistä keskustellaan muutenkin kuin sanattomasti...

        Pahoihin tapoihin voi tarttua, mutta tuomitsemaan en lähtisi. Kyl sitä itsekin tulee kännissä joskus sekoiltua, mutta jotkut rajat silloinkin toimii, vaikka niistä ei sillä hetkellä itse olisikaan täysin tietoinen.

        Leijona

        ps Hyvä tapa ottaa toisesta selvää on juottaa hänet känniin.


      • pikku-leo
        Leijona78M kirjoitti:

        Mä oon yksinkertaisesti saanu jeesustelijoista tarpeekseni. Kippo tuli niin sanotusti täyteen ja kumottua. Tilanne nollattua ja mielipide vahvistettua. Pojat on poikia ja tytöt on tyttöjä, jotka etsii vielä itseään kokeilemalla. Rapatessa roiskuu, kun kantapää kopsuu.

        Perusluonnetta on aikuiselta turhaa yrittää edes muuttaa, saati onko se edes järkevää tai suotavaa. Kommunikaation ollessa tolla tasolla voi olettaa ensimmäisten ongelmien ilmaantuessa, että niistä keskustellaan muutenkin kuin sanattomasti...

        Pahoihin tapoihin voi tarttua, mutta tuomitsemaan en lähtisi. Kyl sitä itsekin tulee kännissä joskus sekoiltua, mutta jotkut rajat silloinkin toimii, vaikka niistä ei sillä hetkellä itse olisikaan täysin tietoinen.

        Leijona

        ps Hyvä tapa ottaa toisesta selvää on juottaa hänet känniin.

        joo, kaatumiskulmasta ja konttausasennosta voi vetää hienojakin johtopäätöksiä ihmisen luonteen lujuudesta.

        Päläpälä. Kyllähän siitä elämästää saa vaikean tehtyä jos niin haluaa ja "pelin menettäneellä" taisi homma toimia hyvänä oppituntina siitä miten toisia ihmisiä kohdellaan, eli ei.

        Huvittaa vaan että neiti piipittää täällä kun viidakkojen kunkun edustaja dissaa lahnojen pikku prinsessan täysin validein perustein. Kyllähän se kundikin aika pahviaivo saisi olla jos jaksais tollasta yhtään kauempaa katella. Kyllä itsellä ainakin hälärit kilkattasi jos sulhaskokelas sulattaisi ihan kaiken hölmöilyn. Sitä sanomatta etteikö itse olisi joskus tullut virheitä tehtyä ja niistä opittua, mutta tarkoituksenmukainen loukkaaminen, vaikka kuinkakin pieni sellainen, on vain yksinkertaisesti enemmän kuin arveluttavaa.

        Neitokainen varmaan itse olisi suvainnut juuri samanlaista käytöstä vastapuolelta? Jep jep


    • KAIIJA-LEENA

      Ihmettelen, miksi ihmeessä aloit leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? Sellaisen jälkeen peli taitaa olla menetetty. Rakkaus asioilla ei kannata leikkiä, joten kiinnostuksen osoittaminen toista kohtaan ei päde häneen, tuskin muihinkaan. Sehän osoittaa vain sen, että et todellakaan ole kiinnostunut hänestä. Jos leijona on kiinnostunut, hän kyllä osoittaa sen.

    • Leijonaa mä metsästän.

      Täytyy myöntää, että se oli virhe ja kadun sitä todellakin. Vielä sentään kohdatessamme hän hymyilee ja loistaa kuin aurinko, siis vain silloin kun hän on yksin. Uskon itse syvästi, että jossain sisimmässään on se suuri leijonan sydän, joka kyllä antaa anteeksi. Aion hyvittää virheeni huomionosoituksilla, joita hän antoi minulle silloin alussa. Jospa tulisi molemmille ne hyvät muistot mieleen. :)
      Luulin, että leijonalle pitää esittää vaikeasti tavoiteltaa, siitä tyhmyyteni. Olin kai väärässä..

      • sanoo, että

        et tule enää saamaan mitään tuolta leijonalta. Hän saattaa kohdatessa loistaa kuin aurinko, mutta arvaas mistä se on merkki? Siitä, että hän on päässyt ylitsesi ja on onnellinen siitä. Siksi hän ei myöskään mahdollisesti kanna kaunaa sinulle.

        Mutta toista tilaisuutta et saa. Virheitä saa tehdä ja niitä saa anteeksi, mutta tuon luokan lapsellisuudet valitettavasti kertovat kehittyneelle leijonansielulle, että olit vain tienviitta polullaan: ei tuohon suuntaan.

        Tsemppiä sulle, etsi joku vedenelävä tai maamerkki. Vesi sammuttaa tulen ja tulimerkki ei tule koskaan olemaan täysin onnellinen ja vapaa vedenelävän kanssa.


      • enää pyristellä

        LUULIT ett on viisasta leikkiä toisen tunteilla. Ja nyt sit LUULET ett on viisasta tehdä samat huomionosoitukset jellonalle kuin hän teki sulle. Yhä vain pahenee. Sulla jos olis rakkautta tuota jellonaa kohtaan, keksisit omat huomionosoitustapasi. Sulla jos olis ikuna ollutkaan tunteita häntä kohtaan, et olisi nauttinut leikkimisestä muiden kanssa - ja vielä hänen silmiensä alla.
        Lopeta peli jo. Et voi voittaa, vaikka tekisit millasia strategioita. Ainoastaan rakkaus pystyy ihmeisiin ja onhan tuo jo päivänselvää, että sinulla sitä ei ole, ainakaan tuota jellonaa kohtaan, pätkän vertaa.


    • menetetty!

      sillä leijona ei pelaa. Leijona rakastaa. Sinä jos tykkäät pelata, niin ota tunteilla leikkimisen kohteeksi joku, jolla ei ole itsetuntoa ja jota sit voitkin pyöritellä mennen tullen ailahtelevien mielitekojesi mukaan; nyt kiinnostaa, nyt ei kiinnosta, näytämpä saavani muitakin, näytämpä haluavani olla vain hänen kanssaan jne jne jne
      Leijona ei peliisi suostu, joten unohda hänet nyt. Leijona ei näyttele vaikeasti tavoiteltavaa, vaan ihan oikeasti on sitä. Sinulla ei ole (lapsellisuutesi kanssa) minkäänlaisia mahdollisuuksia. Kun et kerta arvosta yhtään leijonan ystävyyttä ja huomionosoituksia, niin mitäpä sitä sitten jälkeenpäinkään suoli24:lle höpöttämään, että haluaisit sellaista. E-hei. Tunne itsesi. Leijona ei sinua kiinnostanut, vaikka hipoi täydellisyyttä. Sinä tarvitset haasteita ja draamaa, tarvitset ympärillesi veden paineen, virtauksia minne milloinkin.
      Leijona ei perusta fisusta. Anna hänen olla rauhassa onnellinen kaltaisensa kanssa, muuten ylität leijonan ärsytyskynnyksen ja saat tuta miltä raatelu tuntuu; leijona saattaa karjua mikä todellisuudessa oikein olet hänen silmissään; pelaaja jonka peli on menetetty.

    • on taito nähdä

      naisten teatteriesitysten läpi.

      Sinun tapauksessasi leijonamiehelle ei riittänyt yksi isku suoraan sydämeen, vaan hänelle riitti nähdä keskenkasvuisuutesi ällöttävä itsekeskeisyytesi ja se, että kyllästyit hänen huomionosoituksiinsa etkä itse pystynyt samaan; huomioimaan häntä.

      Et ole loukannut leijonaa vähäisimmässäkään määrin. Olet ainoastaan näyttänyt millainen olet ja hän ei pidä sinunlaisistasi eikä siksi turhaan tuhlaa aikaansa sinuun, edes ystävänä enää. Leijonalla on tietyt kriteerit sen suhteen, missä seurassa haluavat elämäänsä elää.

    • Leijonaa mä metsästin.

      Olipas siinä kivasti saarnaa luettavana. Yritän päästää irti tästä leijonasta ja jatkaa elämääni niinkuin hänkin teki, kerta tämä peli on nyt sitten menetetty.
      Ottaa päähän, kun joka päivä hän suhtautuu minuun eri tavalla. Ensin on välinpitämätön, sitten yrittää jatkuvasti saada katsekontaktia, hymyilee, katsoo pahasti.. Kai olen sen itse aiheuttanut.
      Myönnän, kohtelin häntä väärin, eikä minulle ole luonnollista kohdella häntä toisin, joten se vain on niin, että kalat ja leijona ei sovi yhteen, ellei jompikumpi muuta itseään.

      Taidan ruveta seuraavaksi kauriinmetsästäjäksi.

    • voi metsästää

      vaan Leijona metsästää. Osoitat vaan sopivasti kiinnostusta ja Leijona kyllä hoitaa metsästyksen.

      Se vain on sellaista kissa-hiiri leikkiä :)

      Ole saalis ja Leijona pyydystää sinut...

      Tai, kuka sitten pyydystikin kenet????

    • ei pidä..

      teeskentelystä. Piste.

      • Joka sana

        LEIJONA VIHAA teeskentelyä ja imartelua:(


      • ja pyh
        Joka sana kirjoitti:

        LEIJONA VIHAA teeskentelyä ja imartelua:(

        Leijona RAKASTAA imartelua ja huomionosoituksia narsismiin asti ainakin mun kokemuksesta. Ja voi olla, että vihaavat teeskentelyä -kunhan se ei ole heidän omaansa! Itse ovat teeskentelyn kuninkaita ja ärsyttää varmaan, jos joku toinen kokeilee onneaan heidän omassa kuningaslajissaan. Helppohan heidän on aloittelijat bongata. Ei leijonia voi ottaa kovin vakavasti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe