Kiertelin muun muassa hiihtokeskuksia, ja ns kiimaviikkojen tuloksena on, että Tapsa on erittäin odotettu vieras bilepaikoissa niin Levillä, Luostolla, Ylläksellä, Rukalla jne. Tapsa on kieltämättä älillä vaikea, mutta pistää meihin jurrikoihin vauhtia. Nautitaan siitä ja hoidetaan homma kotiin!!!!!
Tapsa on taas tulossa
11
578
Vastaukset
- nuo paikat
kun Tapsa ei ole mitenkään minun idolini!
- Zaizai
En yhtään ihmettele sitä, että Tapsa on odotettu esiintyjä noissa Pohjois-Suomen bilepaikoissakin.
Tapsa on todella hyvä ja mukaansatempaava laulaja ja esiintyjä. Saa tunnelman kohoamaan kattoon heti ensimmäisestä laulusta lähtien.
Hiukan tuittupäähän Tapsa välillä tosiaan on, mutta, kuten on itsekkin sanonut, niin hänessä nyt vaan on tempperamenttia vähän enemmän, kuin esim. jossain tangolaulajissa yleensä.- nuorempi artisti
saa tunnelman nousemaan kattoon heti ekasta biisitään lähtien, ei Tapsa ole siinäkään suhteessa mikään poikkeus. Sen lisäksi useat tunnelman luoja artistit ovat myös leppoisa muutenkin! Se jos mikä antaa lisäpontta heidän esiintymisilleen!
- Tota...
Ihmisessä voi olla tempperamenttia, vaikkei olisikaan kusipää. Jostain kumman syystä Tapsan käytöstä puolustellaan aina sillä, että sillä on vaan tempperamentttia...
- Nanna.
Tota... kirjoitti:
Ihmisessä voi olla tempperamenttia, vaikkei olisikaan kusipää. Jostain kumman syystä Tapsan käytöstä puolustellaan aina sillä, että sillä on vaan tempperamentttia...
Se on aina hyvä tekosyy, kun ei huonoa käytöstä voi oikein muullakaan puolustella.
- tonttu ja tolianteri
Nanna. kirjoitti:
Se on aina hyvä tekosyy, kun ei huonoa käytöstä voi oikein muullakaan puolustella.
Jospa kysymys olisikin,että olemme liian tosikkoja ja synkkyyteen taipuvaisia.
Tota... kirjoitti:
Ei Tapsa ole kusipää. Suomalaiset on vaan aina niin kovin kärkkäitä mollaamaan ja arvostelemaan, jos joku on vähänkin erillainen, kuin muut. Persoonallisuus kunniaan sanon mä !
- Justiinax puolustaja
Justiinax kirjoitti:
Ei Tapsa ole kusipää. Suomalaiset on vaan aina niin kovin kärkkäitä mollaamaan ja arvostelemaan, jos joku on vähänkin erillainen, kuin muut. Persoonallisuus kunniaan sanon mä !
taas! Miksi ihmeessä tarvii noin hingusti puolustaa, jos kerran on hyvä? Katsos kun me kaikki ei vaan satuta pitämään Tapsastasi! Se on totuus!!!
Justiinax puolustaja kirjoitti:
taas! Miksi ihmeessä tarvii noin hingusti puolustaa, jos kerran on hyvä? Katsos kun me kaikki ei vaan satuta pitämään Tapsastasi! Se on totuus!!!
Ei kaikkien tarvitsekkaan tykätä, mutta kyllä mä veikkaan ,että kukatahansa muukin fani puolustais omaa idoliaan, jos sitä haukuttaisiin kusipääksi.
- messin nurkkaan itkemään
niih !
- Siira
Tapsa on huippu ! Tapsa esiintyy Ylläksen Kaivohuoneella 29.3.2007 ( Kari Tapio esiintyy siellä " lämppärinä" edellispäivänä).
http://www.yllaksenkaivohuone.com/ohjelma.html
Pari mun tuttuani on Ylläksellä tuolloin ja lupasivat mennä tuonne Tapsaa katsomaan ja kuuntelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113