Kaikkea hyvää AHNEILLE

Vasuriko ?

Voi, voi...

Käärin liinoissa ei ole taskuja

Ahneus on Raamatun mukaan yhtä vakava asia kuin tappo, murha tai varkaus...


EROTKAA HEISTÄ!

2Kor. 6:15-17

Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani." Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."


Ilm.18:4

"Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa."



Luuk. 9:5

"Ja missä eivät ota teitä vastaan, siitä kaupungista lähtekää pois, ja pudistakaa tomu jaloistanne, todistukseksi heitä vastaan."


Jer.51:6
"Paetkaa Baabelista ja pelastakoon kukin henkensä, älkää hukkuko sen syntiin."

Luuk. 17:31 "Sinä päivänä älköön se, joka katolla on ja jolla on tavaransa huoneessa, astuko alas niitä noutamaan; ja älköön myös se, joka pellolla on, palatko takaisin. Muistakaa Lootin vaimoa!"

1.Korinttolaiskirje 5:11
Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.

Efesolaiskirje 5:6
Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia; älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.


Psalmit 1:1
Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,

Tiit. 3:10
Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,


http://www.wwnet.fi/users/veijone/kirkko.htm





Jeesuksen aikaan juutalaisuus oli jakautunut useisiin lahkoihin joista Raamatussa mainitaan ainakin "saddukeusten lahko" (Ap.t5:17) ja "farisealaisten lahko" (Ap.t.15:5). Näiden lisäksi tunnetaan mm essealainen lahko, mutta juutalaisuudessa oli monia muitakin lahkoja joista ei ole säilynyt historiallisia tai raamatullisia todisteita.

Jeesus oli omana aikanaan yhden juutalaisuudesta eronneen messiaanisen lahkon johtaja. Jeesus oli siis nykytermein kulttijohtaja. Jeesuksen messiaanista seurakuntaa kutsuttiin juutalaisten ja pakanoiden keskuudessa "sen nasaretilaisen lahkoksi".

Ap.t. 24:5
"Me olemme havainneet, että tämä mies on ruttotauti ja metelinnostaja kaikkien koko maailman juutalaisten keskuudessa ja nasaretilaisten lahkon päämies"

Jeesuksen seuraajia, kristityjä pilkattiin lahkolaisiksi edelleen Jeesuksen kuoltua (Apt.28:22). Paavali kertookin kulkevansa sitä tietä jota uskosta osattomat haukkuvat lahkolaisuudeksi.

Ap.t. 24:14
"Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä SITÄ TIETÄ VAELTAEN, JOTA HE LAHKOKSI SANOVAT, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa"



Tämä kirjoitus on annettu teille varoitukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi.    

1

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matteuksen laki jyllää eteenpäin niille joilla on jo ennestään, heille annetaan ja niiltä joilla on vähän, otetaan sekin vähä pois..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe