Osaisikohan joku vääntää minulle ratalangasta, mitä kaikkea tarvitsee tehdä, että tulee hiekkalaatikko oikein asennettua pihalle.
Minulla on kehykset, mutta ei mitään muuta.
Nurmikon päälle oli aikomus hiekkalaatikko asentaa. Pitääkö kaivaa esim jotain kuoppaa? Mistäköhän saisi hiekkaa ja kuinka paljon sitä tarvitaan? Mitä muuta minun tulisi ottaa huomioon? Kiitoksia vastauksista etukäteen.
Apua hiekkalaatikon asentamiseen
2
2871
Vastaukset
siis alle esim. routakangas, tms. josta heinä ei kasva läpi, sit mittaat laattikos, otat puolilleen hiekaa, ja päälle joku pressu, ettei siitä tule kissan hiekkalaatikko!
- näin......
Yleensä valmiit kehikot ei ole kovin korkeita,joten kaivaisin jonkin verran monttua.
Montun pitäisi olla hieman isompi kuin kehikko.
Ehdottomasti(jos hyvän haluaa)suodatinkangas alle.
Sitten täytät montun nurmikon tasalle ja asennat kehikon päälle.
Sitten vaan mielen mukaan "rantahiekkaa" laatikkoon.
Laita hiekkaa reilusti,kyllä se ajankans siitä häviää/leviää(myös sisälle).
Turvahiekka(0-5mm) laatikon ympärille on oiva vakuutus kallovammoille.Riippuen kehikon mallista,onko mahdollista kiipeillä esim."keittiötasossa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693