Kenen mielest Apulanta on maailman parhain bändi?Ainakin mun,mun kahden bestisten ja mun kuuden pikkusiskojen mielestä se on just tosi hyvä,ja mun vanhemmatkin tykkää siitä!Toni osaa laulaa tosi hyvin,ja se osaa laulaa tosi hyvin!Toi oli sit mun äidin kirjottama!
Mielipide
3
631
Vastaukset
- ....
"Toni osaa laulaa tosi hyvin,ja se osaa laulaa tosi hyvin!"
Jos tuo on vitsi, niin on kyllä surkea sellainen...- k0ira
ei aina tarvi nussii pilkkua :D
~emmäkoskaan_köhköh~
- k0ira
k0ira on messis!
Suututtaa vaan aina ku oon faijan luona niin jos jostain reidiosta alkaa tuleen jotain VEAM:in tai jotain nii se rupee selittään mulle että "Apulannasta on tullu aivan kauheeta latotanssimusiikkia" ja "mä en oon koskaan tykänny tosta wirtasen äänestä, se ei osaa laulaa".
Sitte se kuuntelee ite jotain aivan järkkyä örinää. Eikä siinä mitään, onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen, mutta kun se tietää että mä tykkään Apulannasta, niin sitte se rupee haukkumaan sitä :( Enkä mä oo koskaan sanonu mitään pahaa siitä sen örinä-musiikista.
MUT AINUT MIKÄ MULLE MERKKAA TÄSSÄ ASIASSA ON MUN OMA MIELIPIDE!!! Jos joku muu ei tykkää
A-laudasta niin se on sitte sen oma häpeä
~Apulanta-fani_muista_välittämättä~
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492179
- 1211465
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3361270Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401190Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni651185IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31181- 1411159
- 491109
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet99978Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977