pate tosimieskö

POIKOTTI

24.03 raumalla ei sit soitettukkaan kiitos siitä
PATE

26

6182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehiin

      Jussi kunnioittaa yleisöä joka sentäs maksaa tavallaan bändin liksat,miksei ne ota jo sitä Jussia ryhmää,sehän on helvetin hyvä laulaan ja esiintyyn!!Pate hoitoon kolmeks vuodeks!!

      • tunnustaa

        Johtuu varmaan siitä siitä, että bändin keulahahmo ei tunnusta olevansa alkoholisti, eikä sen takia hyväksy, että hänet pullautetaan pois.
        Voi vain kuvitella millainen keskustelu syntyy siitä kun aletaan neuvottelemaan solistin vaihdosta pysyvästi. Siinäpähän saikkaavat, mua ei liikauta mihinkään.


      • *_*

        Oletkohan nyt miettinyt ihan loppuun ton juttus...
        Jussilla on omat projektinsa, ei se niin vaan hyppää Popedan kelkkaan. Uskon, että arvostaa sen verta paljon kuitenkin tekemisiään Enkeleissä.

        Popeda telakalle, kiitos!


      • vvv
        *_* kirjoitti:

        Oletkohan nyt miettinyt ihan loppuun ton juttus...
        Jussilla on omat projektinsa, ei se niin vaan hyppää Popedan kelkkaan. Uskon, että arvostaa sen verta paljon kuitenkin tekemisiään Enkeleissä.

        Popeda telakalle, kiitos!

        Jos Pate pullautetaan pois niin siihen loppuu popeda, ei sitä millään jussilla korvata vaikka hyvä laulaja on hänkin mut pate=popeda. Täytyy varmaan Costin ja kumppaneiden alkaa kohta katteleen uutta kokoonpanoa ja bändille nimeä.


      • häämötys
        vvv kirjoitti:

        Jos Pate pullautetaan pois niin siihen loppuu popeda, ei sitä millään jussilla korvata vaikka hyvä laulaja on hänkin mut pate=popeda. Täytyy varmaan Costin ja kumppaneiden alkaa kohta katteleen uutta kokoonpanoa ja bändille nimeä.

        Olen jo pidemmän aikaa seurannut Popedaa ja tullut siihen tulokseen, että nyt jos koskaan olisi aika lopettaa, kun asiat ovat vielä näinkin hyvällä mallilla. Bileistähän kannattaa poistua silloin kun on vielä hauskaa. Pate ei juomista lopeta ennenkuin käy niinkuin Silvennoisen Hessulle jolla haima petti; pakosta siis. Bändihän tekee kuitenkin tavallaan myös asiakaspalvelutyötä ja tämä jos mikä on maksavan yleisön todellista kusetusta ja aliarvioimista. Popedasta on tullut säälittävä 80-luvulle jämähtänyt kone joka ei tajua olevansa jo pahasti hyytynyt.


      • ja asiallisia
        häämötys kirjoitti:

        Olen jo pidemmän aikaa seurannut Popedaa ja tullut siihen tulokseen, että nyt jos koskaan olisi aika lopettaa, kun asiat ovat vielä näinkin hyvällä mallilla. Bileistähän kannattaa poistua silloin kun on vielä hauskaa. Pate ei juomista lopeta ennenkuin käy niinkuin Silvennoisen Hessulle jolla haima petti; pakosta siis. Bändihän tekee kuitenkin tavallaan myös asiakaspalvelutyötä ja tämä jos mikä on maksavan yleisön todellista kusetusta ja aliarvioimista. Popedasta on tullut säälittävä 80-luvulle jämähtänyt kone joka ei tajua olevansa jo pahasti hyytynyt.

        Mietitäänpäs yhdessä vaihtoehtoja,ja pyytäisin asiallisia ehdotuksia sillä tilanne on Paten ja muiden työntekijöiden kannalta todella jumissa?


      • just joo
        ja asiallisia kirjoitti:

        Mietitäänpäs yhdessä vaihtoehtoja,ja pyytäisin asiallisia ehdotuksia sillä tilanne on Paten ja muiden työntekijöiden kannalta todella jumissa?

        että juu.. eipä taida paljon meidän ehdotukset nyt tuota tilannetta ratkaista, kyl mää veikkaan että ratkaisut täytyy tehdä siellä missä ongelmakin on. Toivotaan vaan että ongelma ratkeaa niin että se olisi kaikkia tyydyttävä ja toivotaan että kaikilla kestää hermot ja pää.


      • Viimeinen mohikaani
        häämötys kirjoitti:

        Olen jo pidemmän aikaa seurannut Popedaa ja tullut siihen tulokseen, että nyt jos koskaan olisi aika lopettaa, kun asiat ovat vielä näinkin hyvällä mallilla. Bileistähän kannattaa poistua silloin kun on vielä hauskaa. Pate ei juomista lopeta ennenkuin käy niinkuin Silvennoisen Hessulle jolla haima petti; pakosta siis. Bändihän tekee kuitenkin tavallaan myös asiakaspalvelutyötä ja tämä jos mikä on maksavan yleisön todellista kusetusta ja aliarvioimista. Popedasta on tullut säälittävä 80-luvulle jämähtänyt kone joka ei tajua olevansa jo pahasti hyytynyt.

        Etpä ole kovin tarkkaan seurannut Popedan viimeaikaisia tekemisiä jos väität, että bändi on hyytynyt tai jämähtänyt 80-luvulle. Esimerkiksi tämän vuoden ensimmäisellä keikalla bändi oli älyttömän kovassa iskussa eikä hyytymisestä ollut mitään tietoa. Myös lähes puolet biisilistasta oli uusiutunut viime vuotiseen verrattuna ja setti oli hyvä sekoitus vanhaa ja uudempaa matskua. Valitettavasti viime viikonlopun keikka ei ollut samaa tasoa johtuen yksinomaan solistin esiintymiskunnosta. Eli vaihtelua löytyy, mutta parhaimmillaan Popeda on edelleen niin kova livebändi, että moni muu kokoonpano näyttää säälittävältä siihen verrattuna.


      • vähissä
        just joo kirjoitti:

        että juu.. eipä taida paljon meidän ehdotukset nyt tuota tilannetta ratkaista, kyl mää veikkaan että ratkaisut täytyy tehdä siellä missä ongelmakin on. Toivotaan vaan että ongelma ratkeaa niin että se olisi kaikkia tyydyttävä ja toivotaan että kaikilla kestää hermot ja pää.

        Olen samaa mieltä, että meidän ehdotuksilla tilannetta ei nyt ratkaista. Asianosaisen pitää nyt vaan ensin myöntää ongelma itselleen ja sitten hoitaa itsensä kuntoon ongelman edellyttämällä tavalla. Ainoa asia mitä voimme itse tehdä on lopettaa keikoilla brenkun tarjoilu jo valmiiksi jurrissa olevalle ongelmasta kärsivälle solistille. Täytyy vielä todeta, että sääliksi käy bändin muita jätkiä ja roudareita, jotka omalta osaltaan panostavat täysillä keikkojen onnistumiseen.


    • Räkäräkäräkä

      Ittellä ei kuuppa kovin montaa kertaa kestäisi noin bändin jäsenenä tai roudarina hoitaa putiikki pystyyn johonkin, ja sitten stara on umpi lärvit ja urakka kusee... Täytyy ihmetellä vaan ettei Popeda ole jo kuukahtanut jos toistuvat soittamati jättämiset on ollu aina yksinomaan laulaja-artistin syytä. Mutta mikseivät olisi olleet, joten pitkä on pojilla pinna.

    • jäppinenenen

      Antakaa Paten olla rauhassa. Älkää lyökö lyötyä. Alkuvuoden keikat on kokoontumisajojen mukaan mennyt loistavasti Raumaa lukuunottamatta. Nyt kannustusta kehiin, ja sellaisia viestejä kehiin, joista Pate saa virtaa.

      • jaska5555

        ei se paten kunnostautuminen ole näistä viesteistä kiinni oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia..kovin montaa keikkaa ei näin alku vuonna ole ollu,ja jos kone pätkii jo kolmantena viikonloppuna..niin tuskin mitään kovin antoisaa keikka-kesää on odotettavissa..mutta toivotaan todella että pate saa itsensä kuntoon,sillä parhaimmillaan popeda on tämän maan kovin live bändi!!!


      • Keijo2102
        jaska5555 kirjoitti:

        ei se paten kunnostautuminen ole näistä viesteistä kiinni oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia..kovin montaa keikkaa ei näin alku vuonna ole ollu,ja jos kone pätkii jo kolmantena viikonloppuna..niin tuskin mitään kovin antoisaa keikka-kesää on odotettavissa..mutta toivotaan todella että pate saa itsensä kuntoon,sillä parhaimmillaan popeda on tämän maan kovin live bändi!!!

        Miks ihmeessä alkoholisteja pitää aina paapoa ja sääliä? On säälittävää miten paljon muusikoissa on alkoholisteja ja ihmekös tuo, kun keikat on ravintoloissa ja selkääntaputtajia riittää! Jos Pate olisi fiksu hän tajuaisi itse oman vakavan tilansa, ja vaikka jo jossain naistenlehdessä höpisikin "raitistumisestaan" niin näyttäisi nyt vihdoinkin muille ja ennenkaikkea ITSELLEEN että pystyy raitistumaan ennenkuin on liian myöhäistä. Ja jos ei pysty niin sitten ainoa ylpeä teko olisi itse sanoutua irti bänditouhuista, nythän hän pompottaa muuta orkesteria mennentullen, kaikki riippuu siitä onko Pate tänään kännissä vai ei...parisuhteesta jos olis kysymys niin viisas nainen ainakin olis lähtenyt jo kauan sitten...alkoholistit on maailman itsekkäintä porukkaa silloin kun viinanhimo iskee, siinä ei ole puolisolla, kavereilla eikä työpaikalla mitään arvoa. Arvostan Popedaa pitkän linjan puurtajina ja olen monet keikat pitänyt todella hauskaa, ei siinä mitään. Nyt on vaan surullista katsottavaa oikeastaan, joo joo pitää kehua kuin lasta jos pystyy olemaan muutaman viikon kuivilla. Ei se niin mene Pate. Ole nyt vihdoin mies ja pelasta Popeda uppoamasta!!!!!!


      • jodlaa
        Keijo2102 kirjoitti:

        Miks ihmeessä alkoholisteja pitää aina paapoa ja sääliä? On säälittävää miten paljon muusikoissa on alkoholisteja ja ihmekös tuo, kun keikat on ravintoloissa ja selkääntaputtajia riittää! Jos Pate olisi fiksu hän tajuaisi itse oman vakavan tilansa, ja vaikka jo jossain naistenlehdessä höpisikin "raitistumisestaan" niin näyttäisi nyt vihdoinkin muille ja ennenkaikkea ITSELLEEN että pystyy raitistumaan ennenkuin on liian myöhäistä. Ja jos ei pysty niin sitten ainoa ylpeä teko olisi itse sanoutua irti bänditouhuista, nythän hän pompottaa muuta orkesteria mennentullen, kaikki riippuu siitä onko Pate tänään kännissä vai ei...parisuhteesta jos olis kysymys niin viisas nainen ainakin olis lähtenyt jo kauan sitten...alkoholistit on maailman itsekkäintä porukkaa silloin kun viinanhimo iskee, siinä ei ole puolisolla, kavereilla eikä työpaikalla mitään arvoa. Arvostan Popedaa pitkän linjan puurtajina ja olen monet keikat pitänyt todella hauskaa, ei siinä mitään. Nyt on vaan surullista katsottavaa oikeastaan, joo joo pitää kehua kuin lasta jos pystyy olemaan muutaman viikon kuivilla. Ei se niin mene Pate. Ole nyt vihdoin mies ja pelasta Popeda uppoamasta!!!!!!

        Asiaa,mutta jos ja kun Mustajärvi lopettaa täytyykö myös Bändi lopettaa??


      • muttta
        jodlaa kirjoitti:

        Asiaa,mutta jos ja kun Mustajärvi lopettaa täytyykö myös Bändi lopettaa??

        Pate on muusikoista tuonut eniten iloa elämääni. Hänen musiikkinsa, tulkintansa, haastattelut, keikat ovat olleet korvaamattoman tärkeitä varmasti monille ihmisille. Pitää muistaa myös hyvät asiat. Tälle keskustelupalstallekin tulee 99% negatiivisia viestejä jos menee jokin pieleen. Tottakai on ikävää jos omasta syystä ei pysty esiintymään, mutta lisää selkään puukottamallako tulee hyvä olo?


      • uki78
        jodlaa kirjoitti:

        Asiaa,mutta jos ja kun Mustajärvi lopettaa täytyykö myös Bändi lopettaa??

        jos sellainen juttu pääsisi käymään,että pate lopettaisi nii mielestäni loppuisi koko bändi.vaikkakin bändi nykyjään taitaa kasassa pysyä pääasiassa costin ansiosta..mutta kyllä kuitenkin pate=popeda! mikäänhän ei tietenkään estä perustamasta uutta bandiä,mutta mielestäni popeda ilman mustajärveä ei olisi ollenkaan popeda,vaikka kuinka olisi paten sukulaispoika mikin varressa...


      • ????
        uki78 kirjoitti:

        jos sellainen juttu pääsisi käymään,että pate lopettaisi nii mielestäni loppuisi koko bändi.vaikkakin bändi nykyjään taitaa kasassa pysyä pääasiassa costin ansiosta..mutta kyllä kuitenkin pate=popeda! mikäänhän ei tietenkään estä perustamasta uutta bandiä,mutta mielestäni popeda ilman mustajärveä ei olisi ollenkaan popeda,vaikka kuinka olisi paten sukulaispoika mikin varressa...

        olikos kukaan eilen levillä kattomassa??että minkäslainen keikka siellä oli..oliko pate skarpannu??


      • että taas toimii
        ???? kirjoitti:

        olikos kukaan eilen levillä kattomassa??että minkäslainen keikka siellä oli..oliko pate skarpannu??

        että levillä siis oli hieno keikka, selvä solisti ja hyvä pändi. Rokkia ja lovee.


      • runa
        Keijo2102 kirjoitti:

        Miks ihmeessä alkoholisteja pitää aina paapoa ja sääliä? On säälittävää miten paljon muusikoissa on alkoholisteja ja ihmekös tuo, kun keikat on ravintoloissa ja selkääntaputtajia riittää! Jos Pate olisi fiksu hän tajuaisi itse oman vakavan tilansa, ja vaikka jo jossain naistenlehdessä höpisikin "raitistumisestaan" niin näyttäisi nyt vihdoinkin muille ja ennenkaikkea ITSELLEEN että pystyy raitistumaan ennenkuin on liian myöhäistä. Ja jos ei pysty niin sitten ainoa ylpeä teko olisi itse sanoutua irti bänditouhuista, nythän hän pompottaa muuta orkesteria mennentullen, kaikki riippuu siitä onko Pate tänään kännissä vai ei...parisuhteesta jos olis kysymys niin viisas nainen ainakin olis lähtenyt jo kauan sitten...alkoholistit on maailman itsekkäintä porukkaa silloin kun viinanhimo iskee, siinä ei ole puolisolla, kavereilla eikä työpaikalla mitään arvoa. Arvostan Popedaa pitkän linjan puurtajina ja olen monet keikat pitänyt todella hauskaa, ei siinä mitään. Nyt on vaan surullista katsottavaa oikeastaan, joo joo pitää kehua kuin lasta jos pystyy olemaan muutaman viikon kuivilla. Ei se niin mene Pate. Ole nyt vihdoin mies ja pelasta Popeda uppoamasta!!!!!!

        ...ja lopeta toi fiilistely.


    • uki788

      kiva kuulla että homma toimii taas,saas taas nähdä kuinka kauan..no toivotaan kuitenkin parasta ja pelätään pahinta!

    • !!!

      Mä en todellakaan viittis ees vaivautuu Popedan keikal, vaik oisin kui fani! Tuskin se Pate kuitenkaan lavalle saakka pääsee konttaamaan... Jos se paikallises muka soittais, ni vois lähtee, mut enpä ees viitti Turun keikal vaivautuu!

      • huoleti...

        Popedan keikat on ollu tosi hyviä tänä kesänä ja Pate on ollu vesiselvä, joka keikalla...


      • RIP
        huoleti... kirjoitti:

        Popedan keikat on ollu tosi hyviä tänä kesänä ja Pate on ollu vesiselvä, joka keikalla...

        Lahti kännissä ja puihin, Rauma kännissä ja puihin, Miljoonarock nipinnapin ok, Rockperry katastrofi ja piste iin päälle. En jaksa yksityiskohtia laittaa vikasta keikasta mutta surullista oli vanhan Popeda diggarin vokalistin tuohua katsella. Vähintään yhtä pahalta tuntui seurata eturivin soittajasällien voimattomia ilmeitä ja olemusta. Alkoholisti ei välitä kuin itsestään, ennen kuin putoaa totaalisesti paikkaan mistä ei omin avuin nousta! Toivottavasti saamme vielä nähdä Popedan jossa on alkuvoimaa ja joka saa uutta aikaan. Paljon puuttuu Suomen Rock elosta ilman tätä BÄNDIÄ!!!


      • !!!!!!!
        RIP kirjoitti:

        Lahti kännissä ja puihin, Rauma kännissä ja puihin, Miljoonarock nipinnapin ok, Rockperry katastrofi ja piste iin päälle. En jaksa yksityiskohtia laittaa vikasta keikasta mutta surullista oli vanhan Popeda diggarin vokalistin tuohua katsella. Vähintään yhtä pahalta tuntui seurata eturivin soittajasällien voimattomia ilmeitä ja olemusta. Alkoholisti ei välitä kuin itsestään, ennen kuin putoaa totaalisesti paikkaan mistä ei omin avuin nousta! Toivottavasti saamme vielä nähdä Popedan jossa on alkuvoimaa ja joka saa uutta aikaan. Paljon puuttuu Suomen Rock elosta ilman tätä BÄNDIÄ!!!

        Raumalla keikka meni putkeen ja hyvin.
        Olin itse paikalla!!


      • se...
        RIP kirjoitti:

        Lahti kännissä ja puihin, Rauma kännissä ja puihin, Miljoonarock nipinnapin ok, Rockperry katastrofi ja piste iin päälle. En jaksa yksityiskohtia laittaa vikasta keikasta mutta surullista oli vanhan Popeda diggarin vokalistin tuohua katsella. Vähintään yhtä pahalta tuntui seurata eturivin soittajasällien voimattomia ilmeitä ja olemusta. Alkoholisti ei välitä kuin itsestään, ennen kuin putoaa totaalisesti paikkaan mistä ei omin avuin nousta! Toivottavasti saamme vielä nähdä Popedan jossa on alkuvoimaa ja joka saa uutta aikaan. Paljon puuttuu Suomen Rock elosta ilman tätä BÄNDIÄ!!!

        3 kuukauden selvä putki sitten päättyi. No mutta itku pitkästä ilosta.

        Toki alkoholismi on sairaus ja monille alkoholisteille sattuu repsahduksia, mutta Patekaan ei ole näköjään tunnustanut ongelmaa itselleen, vaikka onkin vähän väliä lehtien palstoilla vakuuttelemassa, että "nyt on korkki kiinni".

        Sinänsä otoa, että Pate edes päästettiin lavalle, mutta ehkä muut bändin pojat ajattelivat, että antaa Paten nyt kerralla nolata itsensä kunnolla, niin ehkä oppi menisi sitä kautta perille.


      • varmaan
        !!!!!!! kirjoitti:

        Raumalla keikka meni putkeen ja hyvin.
        Olin itse paikalla!!

        talvella peruutettua keikka, kun Pate ei päässyt lavalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe