pikkulapsia?

*Awaliina*

niin, onko joku teidän pikkusisar tai tuttavalapsi sanonut jotain hauskaa lordiin liittyvää? tai tunnetteko joitain pikkulapsia jotka ´fanittavat´ lordia? mulla kaks pikkusiskoa ihan hulluna kitaan.. :)

13

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne ovat aina

      kaatamassa sohvia ja tuoleja - kuulemma hyvää harjoitusta hautausmaatyöskentelyä varten. Niiden puheenparressa toistuvat usein sanat "saatana" ja "perkele" -sekä "vittu" - sekä "hallelujaa".

      Muutenkin ne ovat ruvenneet mölisemään aiempaa useammin, ja kuseskelemaan pitkin nurkkia. Selviä loortilaisia siis.

      • lordi fani (tämä ei tule ni...

        Ei Lordilaiset oo tollasii!! >:((

        Ja *Awaliina*, voit sanoo niille sun pikkusiskoilles, että Kita on jo varattu mulle ;D


      • Heaven
        lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:

        Ei Lordilaiset oo tollasii!! >:((

        Ja *Awaliina*, voit sanoo niille sun pikkusiskoilles, että Kita on jo varattu mulle ;D

        Muutem joku muu ehtii napata sen!


      • Naurrrrettavuus...

        "Lordilaiset"
        Joku uusi uskonlahko kenties? :'D


      • *Awaliina*
        lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:

        Ei Lordilaiset oo tollasii!! >:((

        Ja *Awaliina*, voit sanoo niille sun pikkusiskoilles, että Kita on jo varattu mulle ;D

        joo mäkin odotin ihan asiallisia kommentteja mutta.. kiitoksia tälle "lordi fanille (tämä ei tule ni...)- kommentin kirjoittajalle.. :)


      • lordi (tämä ei tule nickiks...
        *Awaliina* kirjoitti:

        joo mäkin odotin ihan asiallisia kommentteja mutta.. kiitoksia tälle "lordi fanille (tämä ei tule ni...)- kommentin kirjoittajalle.. :)

        Oliko toi nyt niinku, että se mun kommentti oli asiallinen vai ei? Ootko suuttunu jostain?

        Siis se Kita-hommeli oli (tavallaan) ihan vaan vitsi, et toivottavasti et käsittäny väärin. :)

        Niin ja toi mun nick oikeesti jatkuis vielä, eli se on "lordi fani (tämä ei tule nickikseni foorumiin)", olen katsos se samainen Miss Kita, joka on They Only Come Out At Nightissä ja olin ennen täälläkin Miss Kita, mut sit joku alko feikkaamaan, niin en enää kehtaa pitää sitä täällä.

        Onks täs nyt joku väärinkäsitys vai hä? Mä en tajuu mitään :P


      • lordi fani (tämä ei tule ni...
        lordi (tämä ei tule nickiks... kirjoitti:

        Oliko toi nyt niinku, että se mun kommentti oli asiallinen vai ei? Ootko suuttunu jostain?

        Siis se Kita-hommeli oli (tavallaan) ihan vaan vitsi, et toivottavasti et käsittäny väärin. :)

        Niin ja toi mun nick oikeesti jatkuis vielä, eli se on "lordi fani (tämä ei tule nickikseni foorumiin)", olen katsos se samainen Miss Kita, joka on They Only Come Out At Nightissä ja olin ennen täälläkin Miss Kita, mut sit joku alko feikkaamaan, niin en enää kehtaa pitää sitä täällä.

        Onks täs nyt joku väärinkäsitys vai hä? Mä en tajuu mitään :P

        Joo, nyt sitten pistin "lordi (tämä ei tule nickiks...)" Heha.

        Rekisteröitykääpäs tekin sinne They Only Come Out At Night-foorumiin, niin ei tuu tämmösiä kömmähdyksiä.

        Vai oletkos säkin - *Awaliina* - kenties yks sen käyttäjistä? :)


      • *Awaliina*
        lordi (tämä ei tule nickiks... kirjoitti:

        Oliko toi nyt niinku, että se mun kommentti oli asiallinen vai ei? Ootko suuttunu jostain?

        Siis se Kita-hommeli oli (tavallaan) ihan vaan vitsi, et toivottavasti et käsittäny väärin. :)

        Niin ja toi mun nick oikeesti jatkuis vielä, eli se on "lordi fani (tämä ei tule nickikseni foorumiin)", olen katsos se samainen Miss Kita, joka on They Only Come Out At Nightissä ja olin ennen täälläkin Miss Kita, mut sit joku alko feikkaamaan, niin en enää kehtaa pitää sitä täällä.

        Onks täs nyt joku väärinkäsitys vai hä? Mä en tajuu mitään :P

        ei ole väärinkäsitys, anteeksi jos se kuulosti siltä :) oikeastaan olin vain ilahtunut siitä viestistäsi.

        joo tarkoitukseni on rekisteröityä They Only Come Out At Nightiin heti kun se on mahdollista :) pitääs miettii vähän sitä nimimerkkii että minkä otan käyttöön.. :) edessäni on vaikea päätös.


      • lordi fani (tämä ei tule ni...
        *Awaliina* kirjoitti:

        ei ole väärinkäsitys, anteeksi jos se kuulosti siltä :) oikeastaan olin vain ilahtunut siitä viestistäsi.

        joo tarkoitukseni on rekisteröityä They Only Come Out At Nightiin heti kun se on mahdollista :) pitääs miettii vähän sitä nimimerkkii että minkä otan käyttöön.. :) edessäni on vaikea päätös.

        Nimimerkin keksiminen on aina vaikeaa,
        varsinkin tuollaisissa rekisteröitymis-
        tilanteissa, joissa nickiä ei voi enää
        muuttaa, kun se on valittu. Mutta eikös
        tuo *Awaliina*, mikä sulla nytkin on,
        ole aika hyvä? Huom! Vain mun mielipide... ;)


      • lordi fani (tämä ei tule ni...
        Naurrrrettavuus... kirjoitti:

        "Lordilaiset"
        Joku uusi uskonlahko kenties? :'D

        Jos ei ole mitään tuon järkevämpää kommentoitavaa, voi jättää viestin lähettämättä! Lordilaiset ei ole mikään uusi uskonlahko, ettäs tiedät. Ei tarvitse takertua joka ikiseen pikku yksityiskohtaan!


      • *Awaliina*
        lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:

        Nimimerkin keksiminen on aina vaikeaa,
        varsinkin tuollaisissa rekisteröitymis-
        tilanteissa, joissa nickiä ei voi enää
        muuttaa, kun se on valittu. Mutta eikös
        tuo *Awaliina*, mikä sulla nytkin on,
        ole aika hyvä? Huom! Vain mun mielipide... ;)

        niinpä! vaikeaa (ainakin minulle) on keksiä nimimerkkiä.. joo, kieltämättä ihan pidänkin tästä jota täällä käytän. pitää vain toivoa ettei kukaan ´varasta´ sitä ennenkuin pääsen rekisteröitymään..


      • Naurrrettavuus
        lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:

        Jos ei ole mitään tuon järkevämpää kommentoitavaa, voi jättää viestin lähettämättä! Lordilaiset ei ole mikään uusi uskonlahko, ettäs tiedät. Ei tarvitse takertua joka ikiseen pikku yksityiskohtaan!

        Pisti vaan silmään tuo hassu nimitys. (Ja kun tuo viesti johon kommentoin oli niin provosoiva, että siihen oli pakko tarttua.)
        En minäkään kutsu itseäni esim.... metallicalaiseksi, vaikka bändin fani olenkin.
        Mitä sitä suotta leimautua tuolla tavalla.
        "Hei, olen jehovalainen"
        "Hei, minä olen Lordilainen"
        "Minä taas Red hot chili pepperssiläinen!"


      • lordi fani (tämä ei tule ni...
        Naurrrettavuus kirjoitti:

        Pisti vaan silmään tuo hassu nimitys. (Ja kun tuo viesti johon kommentoin oli niin provosoiva, että siihen oli pakko tarttua.)
        En minäkään kutsu itseäni esim.... metallicalaiseksi, vaikka bändin fani olenkin.
        Mitä sitä suotta leimautua tuolla tavalla.
        "Hei, olen jehovalainen"
        "Hei, minä olen Lordilainen"
        "Minä taas Red hot chili pepperssiläinen!"

        Lordilaisilla ei niinkään tässä tarkoitettu Lordi-faneja, vaan Lordi-yhtyeen jäseniä (joita kutsutaan lordilaisiksi) ja kun tuossa sanottiin, että jotkut kakarat riehuvat ja kiroilevat koko ajan, että ne ovat sitten muka selviä "lordilaisia", niin tarkoitin, että ei Kita, Awa, Ox, Amen ja Mr. Lordi ole sellaisia ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe