Kankkunen ehkäistään/

lievennetään

juomalla runsas määrä vettä ennen sammumista ja aamuksi on hyvä varatapari kylmää keskaria marihuanasavuke ruokaa ulkoilma.

16

3418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kankkunainen

Polttaminen saattaa myös pahentaa krapulaa. Ja keskareita saisi ottaa tosiaan vaan muutama, muuten se ralli lähtee uudestaan käyntiin. Korjaussarjan ottaminen on kellosepän työtä, sanoi joku viisas aikanaan...

• bissellä..

on kuin alkaisi pieremällä ripulia lieventämään. Olix se noin?

• Kankkunainen
        bissellä.. kirjoitti:

on kuin alkaisi pieremällä ripulia lieventämään. Olix se noin?

Pitää varoa ettei tule housuihin...

• ennen sammumista
        Kankkunainen kirjoitti:

Pitää varoa ettei tule housuihin...

taidat olla jo siinä kunnossa, että veden nauttimisesta ei tuu yhtikäs mitään.ei siinä sammumispisteessä tuu vesi mieleen,kun pulimatti kutsuu pahnoille.

• Antsa

Kessu on ihan ok ja pari kylmää olutta aamusella. Mutta veden juontia vältän ennen nukkumaan menoa ettei virtsarakko räjähdä. Ja muutenkin kun tulee juotua olutta niin paljon. Vituttaa herätä ihan älyttömään kusihätään.

• sorsa lojumaan

sängyn viereen.

• et vielä osaa

Sitten kun olet sillä asteella, eettä kuset huomaamatta housuusi yöllä, niin alat olla vasta ammatilaisten sarjassa.

Äh, itte kyllästyin tuon viinan kanssa läträämiseen. Olen jo sitä niin vetänyt että olen selvinpäinkin yhtä hauska kuin kännissä.

Se jointti kyllä puree, siihen kasvaa se toleranssi niin että voi sitten pitää paussi aja taas se kolisee.

Ton viinan kanssa se ei niin sitten menekään. Vaan vaikkka kuinka pidät paussia viinan otossa, niin aina tiput ekä kännistä sinne densoasteelle. Joten sen kanssa kannattaa olla tarkkana. Se katos muuttaa aivorakenteen pysyvästi lopulta densoksi.

• savolainen raitis
        et vielä osaa kirjoitti:

Sitten kun olet sillä asteella, eettä kuset huomaamatta housuusi yöllä, niin alat olla vasta ammatilaisten sarjassa.

Äh, itte kyllästyin tuon viinan kanssa läträämiseen. Olen jo sitä niin vetänyt että olen selvinpäinkin yhtä hauska kuin kännissä.

Se jointti kyllä puree, siihen kasvaa se toleranssi niin että voi sitten pitää paussi aja taas se kolisee.

Ton viinan kanssa se ei niin sitten menekään. Vaan vaikkka kuinka pidät paussia viinan otossa, niin aina tiput ekä kännistä sinne densoasteelle. Joten sen kanssa kannattaa olla tarkkana. Se katos muuttaa aivorakenteen pysyvästi lopulta densoksi.

Mikä on densoaste ja denso?
        Tarkoittaako se depistä eli masennusta vai deekuilua eli puliukkoastetta?

• krapulasta
        savolainen raitis kirjoitti:

Mikä on densoaste ja denso?
        Tarkoittaako se depistä eli masennusta vai deekuilua eli puliukkoastetta?

Krapula on tila, jossa elimistö on kuivunut ja verensokerit alhaalla.

Siksi ennen nukkumaanmenoa (tai sammumista) kannattaa syödä ja juoda.

Näin naisena vedin taannoin viiniä - siideriä - salmaria samana iltana. Ihan seis olin. Ennen sänkyyn raahautumista join pari täyttä lasillista tuoremehua ja söin palan pitsaa.

Aamuyöllä, krapulaisena, kävin kusella ja join lähemmäs puoli litraa tuoremehua.

Aamupäivällä kun heräsin, oli vain nuhjuinen olo. Suihkussakäynti auttoi. Ei päänsärkyä eikä muutenkaan krapulaa.

btw, pystyn juomaan täysin ongelmitta pullollisen viiniä. (kauhee juoppo mutta minkäs sille voi)

• krapulan
        krapulasta kirjoitti:

Krapula on tila, jossa elimistö on kuivunut ja verensokerit alhaalla.

Siksi ennen nukkumaanmenoa (tai sammumista) kannattaa syödä ja juoda.

Näin naisena vedin taannoin viiniä - siideriä - salmaria samana iltana. Ihan seis olin. Ennen sänkyyn raahautumista join pari täyttä lasillista tuoremehua ja söin palan pitsaa.

Aamuyöllä, krapulaisena, kävin kusella ja join lähemmäs puoli litraa tuoremehua.

Aamupäivällä kun heräsin, oli vain nuhjuinen olo. Suihkussakäynti auttoi. Ei päänsärkyä eikä muutenkaan krapulaa.

btw, pystyn juomaan täysin ongelmitta pullollisen viiniä. (kauhee juoppo mutta minkäs sille voi)

Yritän välttää tai vähentää. Yleensä syön samalla jotain suolaista kun juon. Mutta ei se onnistu ravintolassa! Juon ensin noin 4 annosta alkoholia pohjaksi kotona ja syön kaksi reissumiesleipäannosta tai muuta suolaista( ei koskaan makkaraa). Joskus otan valmiiksi b-vitamiinipillerin mukaan ravintolaan jos on tiedossa rankka ilta.Kun ravintolassa silmiini tulee kaksoiskuva, otan silloin vettä! Kotiin tultuani yritän syödä vielä suolaista, juon runsaasti vettä ja varmuuden vuoksi yksi burana. Nukun todella pitkään(klo 14-16). Jos herään aikaisin, niin juon runsaasti vettä ja vielä otan b-vitamiinipillerin ja takaisin nukkumaan. Herättyäni en ota koskaan krapulaan alkoholia. Pitkin päivää juon runsaasti vettä, välillä kahvia, syön normaalin ruoan, en tee raskasta. En usko koskaan kokeneeni aika pahaa krapulaa tai ns. liskoa. Olen ns. viikonloppujuoppo.

• koko krapula ja juominen
        krapulan kirjoitti:

Yritän välttää tai vähentää. Yleensä syön samalla jotain suolaista kun juon. Mutta ei se onnistu ravintolassa! Juon ensin noin 4 annosta alkoholia pohjaksi kotona ja syön kaksi reissumiesleipäannosta tai muuta suolaista( ei koskaan makkaraa). Joskus otan valmiiksi b-vitamiinipillerin mukaan ravintolaan jos on tiedossa rankka ilta.Kun ravintolassa silmiini tulee kaksoiskuva, otan silloin vettä! Kotiin tultuani yritän syödä vielä suolaista, juon runsaasti vettä ja varmuuden vuoksi yksi burana. Nukun todella pitkään(klo 14-16). Jos herään aikaisin, niin juon runsaasti vettä ja vielä otan b-vitamiinipillerin ja takaisin nukkumaan. Herättyäni en ota koskaan krapulaan alkoholia. Pitkin päivää juon runsaasti vettä, välillä kahvia, syön normaalin ruoan, en tee raskasta. En usko koskaan kokeneeni aika pahaa krapulaa tai ns. liskoa. Olen ns. viikonloppujuoppo.

Pössyttelisitte tekin vain pilveä siitä ei tule krapulaa. Eikä epämiellyttäviä aamuheräämisiä, että yllättäen vierestä löytyykin, joku. eikä ole oikein muistikuvaa, että kuka ja miksi ja mitäs v...tua tässä onkaan tullut sössittyä.

Ulkonäkökin säilyy hyvänä, ettekä ole sitten siiderin yms... muiden alkoholi litkujen pöhöttämiä.

Kyllä naiset jotka juovat ovat yleensä aika säälittävän näköisiä. Päärynävartaloisia lölleröitä. Hippiway of life naiset nappaa kyllä paremmin miestä.
        Samaten hoikat kaljamahattomat miehet.

• satuili
        koko krapula ja juominen kirjoitti:

Pössyttelisitte tekin vain pilveä siitä ei tule krapulaa. Eikä epämiellyttäviä aamuheräämisiä, että yllättäen vierestä löytyykin, joku. eikä ole oikein muistikuvaa, että kuka ja miksi ja mitäs v...tua tässä onkaan tullut sössittyä.

Ulkonäkökin säilyy hyvänä, ettekä ole sitten siiderin yms... muiden alkoholi litkujen pöhöttämiä.

Kyllä naiset jotka juovat ovat yleensä aika säälittävän näköisiä. Päärynävartaloisia lölleröitä. Hippiway of life naiset nappaa kyllä paremmin miestä.
        Samaten hoikat kaljamahattomat miehet.

itse pilviveikko,täysi pelle.

• lähde humalaisten
        satuili kirjoitti:

itse pilviveikko,täysi pelle.

akkojen matkaan. On tullut minua humalaiset naiset seksuaalisesti hyväksikäytettäneet muutaman kerran. Liha on kännissä niin heikkoa, että itsekin on tullut sitten sorruttua.
        Morkkis on aamulla aika rankka.
        Kun herää jonkun naisen vierestä joka ei niin enää olekaan miellyttävä ja ihana. Vaan ärtyisä krapulainen vanhalta viinalta haiseva teini.
        Tai joku muu vastaava bilehirmu.
        Tietysti tuommoset nappaa miehille jotka ei muuta saa. Itsellä rima on hiukan korkeammalla.

• Terppa

Miks pitäis rapulaa ehkäistä?

Oottekos ikinä aatellu, kuinka alhanen tuntitaksa esim. eurokossulla on?

Noh. Sehän maksaa jotain reilu 13 egee. Siis timpurin tuntiliksan verran. (riippuu pituuspiiristä ja firmasta! :))

Mutta asiaan... Viimeistään torstai-iltapäivänä aattelee eka kerran että vkonloppuhan on just ja varaa ajan Alkoon.
      Sitten ihailee sitä pitkää pottuaan aikansa, (jos hyvin menee niin la-iltaan saakka) ennenkuin alkaa ryystämään sitä sisäänsä.
      Eli tämä on ns nautintovaihe.
      Parhaassakin (?) tapauksessa tähän on mennyt n. 30 tuntia
      Jos ajatellaan keskiverron nautintovaiheen kestävän n. 6h niin voidaan ajatella jo normaalin työviikon tuntien lähes kuluneen.
      Ehkä tässä vaiheessa voisi pitää lakisääteisen tauon, elikäs (varmaankin melkoisen syvät, muttei hyvät) yöunet. (Taukojahan ei lasketa hintaan)

Esimerkkiaamunamme heräämme klo 10.
      Ja tukkahan on tähän aikaan melko sekaisin vielä, ja tätä kestää pitkälle iltapäivään n. klo 14-15 saakka. Eli nyt olemme nauttineet "eurostamme" jo täyden, jollei jo hieman venähtäneenkin työviikon verran.

Nyt alkaa varsinaiset ylityöt eli odotusvaihe. Aivan huoletta saa odottaa iltayhdeksään-kymmeneen ennenkuin saa unen päästä kiinni, puhumattakaan jos sattuu olemaan pahemman luokan kanuuna. (aika kuluu hitaasti pöntöllä/odottaessa pönttöä, etenkin jälkimmäinen)

Noh, toisen huonosti vietetyn yön (ns. liskojen yön) jälkeen voi rueta tekemään tiliä juomisestaan ja huomata loppujenlopuksi, että eihän se nyt niin kalliiksi tullutkaan, jos ed. mainitun kaavan mukaan juomisensa mitoittaa.

Ts. jos 13€/48h= 0,27snt/h!!!

Klara vappen ja hauskaa keväänjatkoa TV: Terppa

• laskuharjoitus

itselläni vaikutti lopetuspäätökseen se, kun laskin montako päivää esim. vuodessa olen kännissä/krapulassa eli yleisesti sellaisessa tilassa, että muisti on poikki tai muuten vaan kärsin fyysisesti ja henkisesti.
        Omasta mielestäni en juonut kuin joka viikonloppu ja toisinaan vain joka toinen viikonloppu. Krapulakännit kuuluivat aina asiaan, joten jos lasketaan 3 kertaa kuussa, niin se on vain 6 päivää. Mutta vuodessa se on jo 72 päivää! Ja tuo on siis laskettu sen vähimmäismäärän mukaan. Ja tuosta kaikesta vielä maksoi ja itsensä joi aivan järkyttävään kuntoon paniikkioireineen ja muine itsensä telomisineen. Puhumattakaan siitä, että omat lapset joutuivat katsomaan läheltä..

• mimma30

Täällä poikani kanssa, toteutamme teoriaa! Mukavaa Pääsiäistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe