TÄMÄ ON SE VIIMEINEN

Jaretc..........

ON TÄMÄ VIIMEINEN KIRJOITUKSENI

Rohkeaa oli tänne kirjoittaa.
Muistot kauniin mulle jää.
Kun mä palstan tämän nyt jätän.
Toi kirjoitelu täänne mielen hyvän.

Ei mikään ikuusuuta voi kesää.
Mun mentävä nyt on.
On Antti mun ihailuni kohde.
Lähtee siitä samumaton hode.

Ihailuni mun ei sammu.
Vaikka täältä mä pois muutan.
Mä kaipaamaan jää teitä kaikkia.
En kaipuuleni löydä mä sanoja.

On elo tää ihmisen pienen.
Mielenkiintoinen matka maalisen elämän.
Toivoa on sydämmeni täynnä.
Kai me joskus vielä nähdään.

Kaikkea hyvää ja iloista mieltä.
Toivottaa: Jaretc

25

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanillaone

      Jos ei tässä päivässä, niin muistoissa.
      Jos ei muistoissa niin tässä ja nyt.
      Jos ei tässä ja nyt niin tulevaisuudessa.

      Elämä on aina.

    • Paskanjauhantasi

      oli ällöttävää, eikä edes kuulu palstalle monessakaan tapauksessa.

      • Jaretc........

        Kateelinen olet. Onneksi sinunkin tapaisia ihmisiä rakastetaan.

        T: Jaretc


      • ainakaan rakasta.
        Jaretc........ kirjoitti:

        Kateelinen olet. Onneksi sinunkin tapaisia ihmisiä rakastetaan.

        T: Jaretc

        En kestäisi sitä.


      • JARETC............
        ainakaan rakasta. kirjoitti:

        En kestäisi sitä.

        Meillä on hyvä suhde. Se on kestänyt karikot ja myrsky tuulet. Rakkautemme on syventynyt. Ja se on totuus meistä kahdesta. Ja sen luulen myös kestävän hamaan kuolemaan asti.

        Rakkaus on niin ihmeelinen ja voimakas tila.
        Ettei sen voimaa aina edes osaa arvata. Me rakastamme toisiamme muunkin, kuin yhteisen omaisuuden tai jokun muun syyn vuoksi. Meillä on tunteet ja ne myöskin pysyvät.

        T: Jaretc


      • jaretc......
        ainakaan rakasta. kirjoitti:

        En kestäisi sitä.

        Ei ole vielä niin suurta eikä niipaljon pahaa tehnyttä ihmistä joka ei ansaitsisi rakkautta.
        Jokainen meistä tarvitsee sitä sinäkin.
        Jokaista ihmistä meidän tulee rakastaa lähimmäisen rakkaudella. Sillä jokainen on tärkeä ja arvokas ihminen, SIIS SINÄKIN.

        T: Jaretc


      • mutta teidän
        jaretc...... kirjoitti:

        Ei ole vielä niin suurta eikä niipaljon pahaa tehnyttä ihmistä joka ei ansaitsisi rakkautta.
        Jokainen meistä tarvitsee sitä sinäkin.
        Jokaista ihmistä meidän tulee rakastaa lähimmäisen rakkaudella. Sillä jokainen on tärkeä ja arvokas ihminen, SIIS SINÄKIN.

        T: Jaretc

        rakkauttanne en tarvitse.


      • JARETC..........
        mutta teidän kirjoitti:

        rakkauttanne en tarvitse.

        Itsensä tärkeäksi kokeminen on osa elämää. Ja se on niitä perus asioita, joita minäkin olen tässä joutunut opettelemaan.

        Kaikkea hyvää sinulle.

        T: Jaretc


      • hyvää toivottaa
        JARETC.......... kirjoitti:

        Itsensä tärkeäksi kokeminen on osa elämää. Ja se on niitä perus asioita, joita minäkin olen tässä joutunut opettelemaan.

        Kaikkea hyvää sinulle.

        T: Jaretc

        parhaalla tahdollakaan.


    • toivottavasti

      tulet vielä takaisin.Runojasi oli kiva lukea.Kaikkea hyvää!

      • takaisin.

        Älä usko muutaman mie********* horinoita.


      • JARETC.......

        Jos sinulla on mahdolisuus käydä joskus Manerheimin tiellä Helsingissä, jossa on Lasipalatsin talossa oma kustanteita tekevä liike nimeltään Kirja kerralaan

        Niin joskus tossa elokuun loppu puolella sinne ilmestyy kirja jonka nimi on Aurinkoni säteitä ja sanojani kuulle. Se on mun kirjoitama runo kirja.

        T: Vesa P


      • saatan vaikka siellä
        JARETC....... kirjoitti:

        Jos sinulla on mahdolisuus käydä joskus Manerheimin tiellä Helsingissä, jossa on Lasipalatsin talossa oma kustanteita tekevä liike nimeltään Kirja kerralaan

        Niin joskus tossa elokuun loppu puolella sinne ilmestyy kirja jonka nimi on Aurinkoni säteitä ja sanojani kuulle. Se on mun kirjoitama runo kirja.

        T: Vesa P

        pitäytyäkin.En asu itse Helsingissä,mutta Hesassa tulee käytyä useamman kerran vuodessa.Jatkoja!


      • kirjassa on?
        JARETC....... kirjoitti:

        Jos sinulla on mahdolisuus käydä joskus Manerheimin tiellä Helsingissä, jossa on Lasipalatsin talossa oma kustanteita tekevä liike nimeltään Kirja kerralaan

        Niin joskus tossa elokuun loppu puolella sinne ilmestyy kirja jonka nimi on Aurinkoni säteitä ja sanojani kuulle. Se on mun kirjoitama runo kirja.

        T: Vesa P

        Onko joka lauseessa?


      • JARETC..........
        kirjassa on? kirjoitti:

        Onko joka lauseessa?

        Hyvin kehittävä alku sinulle.


      • JARETC........
        JARETC.......... kirjoitti:

        Hyvin kehittävä alku sinulle.

        Mieleen, että olen niistä aikanani tykännyt itsekin. Hyvin kehittäviä ne on lapsille.


      • olen jo
        JARETC.......... kirjoitti:

        Hyvin kehittävä alku sinulle.

        kehittynyt.


      • JARETC.........
        olen jo kirjoitti:

        kehittynyt.

        se kertookin susta jo paljon.


      • kirjoittaa.
        JARETC......... kirjoitti:

        se kertookin susta jo paljon.

        Opettele sinäkin.


      • jaretc.........
        kirjoittaa. kirjoitti:

        Opettele sinäkin.

        Kylmyytesi jäädyttää sydämmesi joka ehkä vielä sykkii rakkautta.


      • Sinun pierusi
        jaretc......... kirjoitti:

        Kylmyytesi jäädyttää sydämmesi joka ehkä vielä sykkii rakkautta.

        huokuvat Anttia.


    • juuso

      jotenkin olit liikuttava :)

      • Ihana, ihanenpi, ihanin, An...

        Mitäs täällä nyt tälläistä kinaa löytyy? LOPETTAKAA NYT TUOLLAINEN, JOS OLETTE SITTEN TODELLAKIN KEHITTYNEITÄ!! Ei tuollaista jaksa kukaan kuunnella. Kyllä jokaisella on tietenkin oikein kirjoittaa mitä haluaa, eli noita runoja. Monet tykkäävät lukea niitä, ja jos itse ei piittaa niin jättäköön sitten lukematta ja MYÖS kommentoimasta mitään negatiivistä! Toivon todella, että täällä oltaisiin vähän asiallisempia, vai onnistuuko se?! Ne jotka ovat kommentoineet negatiivisesti taitavat olla vähän kateellisia, vai kuinka? Koska eivät itse noin hyvin osaa kirjoittaa, ja jaksavat aina tulla lukemaan runon ja kommentoimaankin vielä! Hyvää jatkoa kirjoittejalle!!


      • Ihana, ihanenpi, ihanin, An... kirjoitti:

        Mitäs täällä nyt tälläistä kinaa löytyy? LOPETTAKAA NYT TUOLLAINEN, JOS OLETTE SITTEN TODELLAKIN KEHITTYNEITÄ!! Ei tuollaista jaksa kukaan kuunnella. Kyllä jokaisella on tietenkin oikein kirjoittaa mitä haluaa, eli noita runoja. Monet tykkäävät lukea niitä, ja jos itse ei piittaa niin jättäköön sitten lukematta ja MYÖS kommentoimasta mitään negatiivistä! Toivon todella, että täällä oltaisiin vähän asiallisempia, vai onnistuuko se?! Ne jotka ovat kommentoineet negatiivisesti taitavat olla vähän kateellisia, vai kuinka? Koska eivät itse noin hyvin osaa kirjoittaa, ja jaksavat aina tulla lukemaan runon ja kommentoimaankin vielä! Hyvää jatkoa kirjoittejalle!!

        älä jaksa välittää ihmisten haukuista.
        oot jotenkin älynnyt elämän tarkoituksen joka sinulle on olla homo, mutta muista myös että itsevarmuutesi saattaa ärsyttää joitakin tyyppejä.


      • JARETC........
        noviisori kirjoitti:

        älä jaksa välittää ihmisten haukuista.
        oot jotenkin älynnyt elämän tarkoituksen joka sinulle on olla homo, mutta muista myös että itsevarmuutesi saattaa ärsyttää joitakin tyyppejä.

        Oli mun pakko vastata tähän. Olen toki siloin tällöin serannut tätä fani palstaa, ja huomannut
        miten itsetunto kohoaa kun joku vähän joskus arvosteleekin.

        Nämä ovat pieniä kaloja suuressa meressä ja jäävät isojen varjoon.

        Olen ollut viime aikoina aika kiireinen, kun tuo meidän filmi projekti saatiin vihdoikin päätökseen. Tuotoksemme editointi alkaa tänään, ja ensi viikolla pitäisi kaiken olla valmiina ensi esitykseen Hyvinkäälle.

        Paljon työtä ja hikeä on viime viikollakin vuodatettu kuvauksissa. Hienoa on se että rohkeutta riitää. Ja uskallusta tartua uusiin haasteisiin. On hienoa osata tehdä asioita joissa oma käden jälki näkyy.

        HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE JA ANTTI ON BEST EDELLEEKIN
        T: JARETC


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe