Huomasin, että Videotreffit jatkuvat taas tänään (lauantaina) klo 19.35 TV2:lta. Toivottavasti astrologiaosuus on säilytetty ennallaan..
Katsokaa siis kaikki te joita kiinnostaa :)
Muistutus Videotreffeistä
4
297
Vastaukset
- Kulkija
...astrologiaosuus onneksi oli edelleen. Kylläpä olikin rakastunut pari, eikä merkkien perusteella mikään ihmekään. ;-)
Lueskelin muuten noita vanhoja viestejä viime vuoden syksyltä ja arvelisin, että mistyn kanssa silloin keskustellut nimimerkki Maarit voisi hyvinkin olla juuri tämä Laurento. Vai mitähän misty on mieltä? Näkyihän täällä aiemmin joku muukin ammattiastrologi vierailleen. Tervetulleita olisivat edelleenkin! :-)- Cancer
Oon myös sitä mieltä, että se nimimerkillä Maarit ollut keskustelija viime syksynä oli varmasti Maarit Laurento. Kirjottelihan se niitä artikkeleitakin Sirkuksen sivuille.
- misty
Cancer on oikeassa, kyseessä oli juuri Maarit Laurento, joka silloin piti tätä Sirkuksen astrologiapalstaa. Oli muuten ihan hyvä palsta, jonka sisällöstä osa läytyy gokov.comista. Tällä hetkellä se antava sisältö on meidän polveileva keskustelumme, forumin tarjoamat horoskoopit on täyttä skeidaa.
Videotreffien astro-osuus oli vähän suppea. Olisin odottanut hiukan särmikkäämpää esimerkkiä, he. Oli tosi love birds ;) - Shar
misty kirjoitti:
Cancer on oikeassa, kyseessä oli juuri Maarit Laurento, joka silloin piti tätä Sirkuksen astrologiapalstaa. Oli muuten ihan hyvä palsta, jonka sisällöstä osa läytyy gokov.comista. Tällä hetkellä se antava sisältö on meidän polveileva keskustelumme, forumin tarjoamat horoskoopit on täyttä skeidaa.
Videotreffien astro-osuus oli vähän suppea. Olisin odottanut hiukan särmikkäämpää esimerkkiä, he. Oli tosi love birds ;)Maarit Laurento on taas käynyt täällä lukemassa keskustelujamme, koska tällä kerralla hän kertoikin Videotreffeissä molempien merkit, joiden puuttumista on täällä valiteltu :) Tuosta en tiennytkään, että Maarit on itse keskustellut täällä.. en ilmeisesti vielä silloin ollut aktiivinen kävijä.
Jos Maarit täällä vielä käy, niin minun palautteeni on että parempaan suuntaan on astrologiaosuus menossa. Vielä kun vähän pidemmäksi saisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2643448
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501706Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1251577Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151400