Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihastunut jousimieheen...

pulassa

Miten saisin kesytettyä oikukkaan jousimiehen?

15

3924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousiNa

      ET MITENKÄÄN:)

      • chc

        kokemuksen karvaalla rintaäänellä


    • minä jousinainen

      voihan sitä aina yrittää..ei siinä ole munkaan suhtee kukaan onnistunu vielä.. Tosin kaks jousimiestä pystyy elämään aika helppoo elämää.

      • jousiMiestä

        tosiaan pysty millää kesyttää? :(


      • minä jousinainen
        jousiMiestä kirjoitti:

        tosiaan pysty millää kesyttää? :(

        se loppujen lopuks merkistä riipu.. ihmisethän on erilaisia oli niiden horoskooppimerkki mikä tahansa, mut ite en ainakaa tykkää mistään kauheen tyrkyistä tyypeistä.. Ihan varmaa perinteiset flirtit kelpaa näinkin =)


      • kyllä pystyy
        jousiMiestä kirjoitti:

        tosiaan pysty millää kesyttää? :(

        kunhan et ala kahlita liikaa. Kun jouskari rakastuu eipä juuri luotettavampaa ja lojaalimpaa kumppania ole. Itseriittoiselle jouskarille kohdistetut kohteliaisuudet tulee takaisin korkojen kera. Kahlittuna jouskari käyttäytyy kuin aasi, kun narusta vetää se vetää takaisin. Olen itsekkin jousimies-mies.


    • juu juu

      Jousimiestä ei voi kesyttää.. ei edes kannata yrittää!!! Toivoton tapaus!

    • pitäisi..

      Miksi se pitäisi kesyttää?? Nauti siitä sellaisena kuin se on niin sinulla tulee olemaan upeita aikoja.

      • siihen,

        että ne hyvät ajat on pian ohi. Jousimies kun on sellainen tuuliviiri!=(


    • kitiN

      Hei,ei kait kukaan oikeasti halua itselleen naurettavaa jousimiestä riesaksi.Nyt kun oot vasta ihastunut,niin juokse ja pakene!!!!!!!!!!!!Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa,JOUSIMIEHIÄ ARVOSTETAAN AINA ,KUN HE OVAT MATKOILLA!!!!!!!!!!!!!!!!:)

      • luulen..

        Taidat olla joku katkera pikku p***nen. Luulen, että sinuakin arvostetaan aina silloin kun olet väh. 200km:n päässä matkoilla.


    • Kaurisn Ani40+

      Kummastukseni ;)! miksi pitäisi kesyttää, minä ainakin nautin jousiMiehehestä juuri sellaisena kun hän on kaikkine ominaisuuksineen, vikoineen päivineen, eipähän tule aika pitkäksi hänen kanssaan, enkä minäkään mikään pulmunen ole ... mutta, jos minulle yritetään laittaa suitset suuhun, karkaan kyllä takavasemmalle... aikuisia kun ollaan, pitää olla oma reviiri, tilaa hengittää, kun ei ahdistele, niin ei toisenkaan tarvitse keksiä valkoisia/ muitakaan valheita. ystävällisin terveisin Kaurisn Ani40

    • linjoilla..

      Jousimiestä EI VOI kesyttää, "vangittuna" jousimiehestä häviää kaikki hohto. Suhteessa jousimiehen kanssa tärkeintä on nimenomaan antaa hänelle tarvitsemansa tila ja hyväksyä seikkailijan luonne ja se ettei jousimies yksinkertaisesti voi jämähtää paikoilleen! Itse olen leijona nainen, enkä missään nimessä tahtoisi muuttaa jousimies miestäni "kesyksi" ;)

    • oletteko jo

      yhdessä,ja kuinka vakituisesti.JOuskarit,ainakaan minä,ei tykkää jos yrittää kahlita hirveästi,vaikka olisikin rakastunut.Puhuminenkin on hyvä peruskeino...:) Mut ainahan asiat ei välttis toimi....

    • miu

      Kesytin jousimiehen! Olen itse kaksonen ja ensimmäinen puol vuotta meidän suhteessa meni aika lailla jousimiehen oikkujen mukaan:) tai niin hän luuli. Välil oli niin kiinnostunu ja välil katos hetkeks, mut annoin olla. Nyt puolen vuoden tahkoamisen jälkeen soitti ja kertoi rakastavansa ja roikkuu lahkeessa. Useaan otteeseen alussa sanoi haluavansa aikaa. Sitä todellakin annoin ja nähtävästi se oli se ratkaiseva tekiä. Ihana mies ja hyvin menee:) Mut täytyy sanoo, et enemmän vaati kun mikään muu suhde tähän mennessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe