Kaverillani on atopinen ihottuma, hän käyttää pahanhajuista rasvaa ihottumaan.
Olen siellä käynyt muutaman kerran kyläilemässä, nyt on alkanut vaivaamaan seuraavanlainen asia: Onko kellään tietoa, onko tämä ihottuma tarttuvaa?
Atopinen ihottuma
Minä89....
6
519
Vastaukset
- ei todellakaan
ole tarttuvaa !
- ihottuma
on perinnöllistä. Katso hyvä ihminen Googlesta.
Miksi et laittanut keskustelua tuonne terveyspalstalle kohtaan ihosairaudet?
no joo asiaan...Ei atopia ei ole tarttuvaa.Noin joka viides sairastaa Suomessa sitä eli varsin yleisestä sairaudesta on kyse.
Lisätietoa ko.sairaudesta täältä http://www.atopialiitto.fi
terveisin
atoopikko itsekkin- AIVAN varmasti luulen
tuntematon. mutta utopia kyllä tarttuu, varo sitä
- tekee
apatia. :))
- HAUKOTUS,
tekee kirjoitti:
apatia. :))
hooooooh...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap101989Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279870- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 29701
- 49619