Mieheni ei halua:(

Ducray

Mitä tehdä? Olen seurustellut pari vuotta ja poikaystäväni ei juurikaan suutele minua..pusuja tulee välillä ja suuteluakin joskus, mutta hyvin harvoin:(
Minulle on aina suuteleminen ollut iso asia..se herättää halut ja on tunnepitoinen hetki muutenkin, varsinkin jos rakastaa toista..pitkät, hitaat kielarit ja sitten joskus kiihkeät, intohimoiset suudelmat..niistä voin enää vain haaveilla..ja tämä poikaystävä on mies jonka kanssa haluan elää ja hän haluaa minun kanssani, mutta hänelle suuteleminen ei ole mikään juttu ja hän ei oikeastaan ole siinä kovin hyväkään, silloin harvoin kun suudellaan.
On vain välillä niin vaikeaa, kun tiedän, miltä kunnon suudelma tuntuu, kun se iskee luihin ja ytimiin..olen ajatellut, että minun on vaan hyväksyttävä poikaystävässäni tämä "puute", mutta olisiko kellään konstia, millä saisin hänet innostumaan suutelemisesta??

6

3130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän ei halua kielettää?

...

• TuumivaMies

On mahdollista, että vaikkapa maistut pahalta, tai hengityksesi haisee tai semmoista. Keskustelemalla miehesi kanssa tämäkin asia selvinnee.

• ainakin

ehdoton turn-off on naisen tupakointi ja siitä seuravaa maku/haju. Yhden illan voin tupakoivan kanssa juuri ja juuri pussaillakkin, mutta jotain pidempää ajatellen homma ei toimi. Ei tupakoivien naisten kanssa olen kyllä harrastanut sellaisia suutelumaratoneja, kuten nykyiseni, että altapois. Suuteleminen on todella mahtavaa hommaa.

Parhaiten saat syyt selville, kuten ylempänä jo mainittiinkin, suoraan poikaystävältäsi. Muiden on aika vaikeaa antaa vastauksia hänen puolestaa.

Kaikille mukavia hetkiä suutelemisen parissa!!!

• ON HUOMANNUT

ETTEI oikein haltsaa hommaa.Minäkin olen opettanut muutaman kundin suutelemaan kunnon kielareita.Kun on ollut vähän niikun kliton lirputusta aiemmin tai muuten ei huulet ,kieli liiku.OPETA hienovarasesti.PESE varmuudeksi ekaksi suusi kunnolla.Ja jos ei toimi ala sitten puhumaan vasta.

• vvv

Ihmiset ovat erilaisia. Kaikki eivät pidä kielisuudelmista. Joidenkin mielestä ne ovat jopa vastenmielisiä. Suussahan on eniten kaikenlaisia bakteereja ja taudinaiheuttajia.

• Nimetön

pure varmuuden vuoksi purkkaa, joka poistaa sen pahan hajun/maun suusta. Silloin jopa minäkin, joka en suutelusta hirveästi näin yleisesti ottaen välitä, niin voi suudella, koska maku on silloin samalla suorastaan makea. Ja tupakkia polttavat.. Ei ikinä!!! Korkeintaan sen verran et yhden illan juttu saa tehtyä..

-komea polttava mies- X)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe