Mieheni ei halua:(

Ducray

Mitä tehdä? Olen seurustellut pari vuotta ja poikaystäväni ei juurikaan suutele minua..pusuja tulee välillä ja suuteluakin joskus, mutta hyvin harvoin:(
Minulle on aina suuteleminen ollut iso asia..se herättää halut ja on tunnepitoinen hetki muutenkin, varsinkin jos rakastaa toista..pitkät, hitaat kielarit ja sitten joskus kiihkeät, intohimoiset suudelmat..niistä voin enää vain haaveilla..ja tämä poikaystävä on mies jonka kanssa haluan elää ja hän haluaa minun kanssani, mutta hänelle suuteleminen ei ole mikään juttu ja hän ei oikeastaan ole siinä kovin hyväkään, silloin harvoin kun suudellaan.
On vain välillä niin vaikeaa, kun tiedän, miltä kunnon suudelma tuntuu, kun se iskee luihin ja ytimiin..olen ajatellut, että minun on vaan hyväksyttävä poikaystävässäni tämä "puute", mutta olisiko kellään konstia, millä saisin hänet innostumaan suutelemisesta??

6

3081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän ei halua kielettää?

...

• TuumivaMies

On mahdollista, että vaikkapa maistut pahalta, tai hengityksesi haisee tai semmoista. Keskustelemalla miehesi kanssa tämäkin asia selvinnee.

• ainakin

ehdoton turn-off on naisen tupakointi ja siitä seuravaa maku/haju. Yhden illan voin tupakoivan kanssa juuri ja juuri pussaillakkin, mutta jotain pidempää ajatellen homma ei toimi. Ei tupakoivien naisten kanssa olen kyllä harrastanut sellaisia suutelumaratoneja, kuten nykyiseni, että altapois. Suuteleminen on todella mahtavaa hommaa.

Parhaiten saat syyt selville, kuten ylempänä jo mainittiinkin, suoraan poikaystävältäsi. Muiden on aika vaikeaa antaa vastauksia hänen puolestaa.

Kaikille mukavia hetkiä suutelemisen parissa!!!

• ON HUOMANNUT

ETTEI oikein haltsaa hommaa.Minäkin olen opettanut muutaman kundin suutelemaan kunnon kielareita.Kun on ollut vähän niikun kliton lirputusta aiemmin tai muuten ei huulet ,kieli liiku.OPETA hienovarasesti.PESE varmuudeksi ekaksi suusi kunnolla.Ja jos ei toimi ala sitten puhumaan vasta.

• vvv

Ihmiset ovat erilaisia. Kaikki eivät pidä kielisuudelmista. Joidenkin mielestä ne ovat jopa vastenmielisiä. Suussahan on eniten kaikenlaisia bakteereja ja taudinaiheuttajia.

• Nimetön

pure varmuuden vuoksi purkkaa, joka poistaa sen pahan hajun/maun suusta. Silloin jopa minäkin, joka en suutelusta hirveästi näin yleisesti ottaen välitä, niin voi suudella, koska maku on silloin samalla suorastaan makea. Ja tupakkia polttavat.. Ei ikinä!!! Korkeintaan sen verran et yhden illan juttu saa tehtyä..

-komea polttava mies- X)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1984
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1450
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1127
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      973
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      824
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      815
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe