Mieheni ei halua:(

Ducray

Mitä tehdä? Olen seurustellut pari vuotta ja poikaystäväni ei juurikaan suutele minua..pusuja tulee välillä ja suuteluakin joskus, mutta hyvin harvoin:(
Minulle on aina suuteleminen ollut iso asia..se herättää halut ja on tunnepitoinen hetki muutenkin, varsinkin jos rakastaa toista..pitkät, hitaat kielarit ja sitten joskus kiihkeät, intohimoiset suudelmat..niistä voin enää vain haaveilla..ja tämä poikaystävä on mies jonka kanssa haluan elää ja hän haluaa minun kanssani, mutta hänelle suuteleminen ei ole mikään juttu ja hän ei oikeastaan ole siinä kovin hyväkään, silloin harvoin kun suudellaan.
On vain välillä niin vaikeaa, kun tiedän, miltä kunnon suudelma tuntuu, kun se iskee luihin ja ytimiin..olen ajatellut, että minun on vaan hyväksyttävä poikaystävässäni tämä "puute", mutta olisiko kellään konstia, millä saisin hänet innostumaan suutelemisesta??

6

3029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän ei halua kielettää?

      ...

    • TuumivaMies

      On mahdollista, että vaikkapa maistut pahalta, tai hengityksesi haisee tai semmoista. Keskustelemalla miehesi kanssa tämäkin asia selvinnee.

    • ainakin

      ehdoton turn-off on naisen tupakointi ja siitä seuravaa maku/haju. Yhden illan voin tupakoivan kanssa juuri ja juuri pussaillakkin, mutta jotain pidempää ajatellen homma ei toimi. Ei tupakoivien naisten kanssa olen kyllä harrastanut sellaisia suutelumaratoneja, kuten nykyiseni, että altapois. Suuteleminen on todella mahtavaa hommaa.

      Parhaiten saat syyt selville, kuten ylempänä jo mainittiinkin, suoraan poikaystävältäsi. Muiden on aika vaikeaa antaa vastauksia hänen puolestaa.

      Kaikille mukavia hetkiä suutelemisen parissa!!!

      • ON HUOMANNUT

        ETTEI oikein haltsaa hommaa.Minäkin olen opettanut muutaman kundin suutelemaan kunnon kielareita.Kun on ollut vähän niikun kliton lirputusta aiemmin tai muuten ei huulet ,kieli liiku.OPETA hienovarasesti.PESE varmuudeksi ekaksi suusi kunnolla.Ja jos ei toimi ala sitten puhumaan vasta.


    • vvv

      Ihmiset ovat erilaisia. Kaikki eivät pidä kielisuudelmista. Joidenkin mielestä ne ovat jopa vastenmielisiä. Suussahan on eniten kaikenlaisia bakteereja ja taudinaiheuttajia.

    • Nimetön

      pure varmuuden vuoksi purkkaa, joka poistaa sen pahan hajun/maun suusta. Silloin jopa minäkin, joka en suutelusta hirveästi näin yleisesti ottaen välitä, niin voi suudella, koska maku on silloin samalla suorastaan makea. Ja tupakkia polttavat.. Ei ikinä!!! Korkeintaan sen verran et yhden illan juttu saa tehtyä..

      -komea polttava mies- X)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe