Luulen että seuraavalla vuosikymmenellä viimeistään on pakko siirtyä Linuxin käyttäjäksi mikäli Windowsin kehitys jatkuu tällä tavalla. XP ja 2000 ovat viimeiset toimivat käyttöjärjestelmät mitä Microsoft on koskaan tehnyt (eri lukunsa on 2003 server ym käyttikset). Eikös Vistassa ole kiusana vielä joku DRM-suojaus? Kiva vaan kun tekniikka menee eteenpäin, mutta sitten diktaattorin ottein tietokonealaa hallitseva yhtiö voi melkein pakottaa ihmiset käyttämään semmoisia käyttöjärjestelmiä joita ihmiset eivät edes halua! Esimerkkinä vaikka se että tosi harvaan kannettavaan tietokoneeseen saa muuta käyttistä ostohetkellä kuin Windowsia. Siinä ne rahat menee sitten kuin kankkulan kaivoon! Toivon tosiaankin ettei Linuxin kehitys mene samalla tavalla kuin Windowsin sillä viimeksimainittu tuottaa vain enemmän harmia kuin hyötyä. Linuxiin siirtyisin saman tien mikäli Windowsille tehdyt ohjelmat saisi pyörimään myös Linuxilla ongelmitta.
Huonot tulevaisuudennäkymät
3
332
Vastaukset
Pitäis alkaa laittamaan lainsäätäjille postia että tekisivät microsoftia varten erityislakeja, jotta tuon käytös saadaan kuriin.. Tämä siis eu:lle
Sakoista ei näytä olevan silleen hyötyä.. ja muutenkin uus tekniikka tarvitsee fiksumman lainsäädännön ja tuota voisi olla tekemässä ihmiset jotka ymmärtävät teknisistä asioista jotain.
- ikkunalelu visva
gandalf79 kirjoitti:
Sakoista ei näytä olevan silleen hyötyä.. ja muutenkin uus tekniikka tarvitsee fiksumman lainsäädännön ja tuota voisi olla tekemässä ihmiset jotka ymmärtävät teknisistä asioista jotain.
Windows vaihtuu Linuxiin!.
Mitään Wintoy Visvaa ei minun tietokoneelleni tule seuraavaksi.
Pelaamiseen olen Xbox 360 jo ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun334943- 713234
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813111Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3092614- 412232
- 542171
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211371Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo151360- 471308
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui271220