KAURIS (nainen) & NEITSYT (nainen)

Kuinka

Kauris ja neitsyt naiset sopivat yhteen kumppaneina? Tuleeko paljon ristiriitoja?
Olisiko kenelläkään kokemuksia? : )
olisin kiitollinen

12

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt...

      En tiedä noin kumppaneina, mutta itse oon kauris nainen ja mulla on paras ystävä joka on neitsyt nainen. Hyvin me ainakin on toimeen tultu, vuosien varrella on ollut aikajaksoja jolloin toista ei jaksa, ja silloin on ollut molemmin puolista ärtymystä, mutta ne on mennyt ilman sen kummempia sopimisia ohitse, koska molemmat kuitenkin ymmärtää toisen ajatuksia aika hyvin ja osaa eläytyä toisen tilanteisiin suht hyvin.

    • neitsyt+kauris

      TYLSÄÄ BOOOORIIIINGGGGGGG tulee olee

    • mää vaa täältä jostai

      Heissan!

      En tiedä naisten yhteensopivuutta koska mulla ei oo kaverinakaan yhtään neitsyttä mutta poikaystäväni on neitsyt, ja luulisin että myös naisten kesken sopii hyvin yhdistelmä kauris ja neitsyt. :) Me ainakin ollaan ihan järkyttävän hyvä pari, vaikka ite sanonkin. :D Onnea teillekin!! :)

      • JJ.

        Hei!

        Kauris ja neitsyt pitävÄT KIVAAA


    • on neitsyt

      ja minä olen kauris. Sisaruksina olemme maailman parhaat ystävät, ja tylsää meillä ei tosiaankaan ole koskaan. Päinvastoin. Uskon, että teilläkin käyttää hyvin yhteen!

    • ^_____^

      Kiitos ^____________^

    • mammamilana

      onko siis vähä tylsää? miksi kiristää kukkaron nyörejä? missä miljoonat? ai pankissa? ok =)
      muuten kivaa siis, jos on..?

      • Kaurisnainen45678

        Neitsyt nainen on vaikea! Ainakin tämä minun tuntemani, hän on hiljainen, hyvin viisas ja ajatteleva, lämpenee hitaasti. Mutta toisaalta hän on tehnyt kaikki 'aloitteet' suhteessamme..
        En oikein tiedä miten käsittelisin häntä! kun ei paljon puhu omista asioistaan, ja minä puhun kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta nykyään yritän hillitä itseni, ettei toinen tuntisi itsensä vaivautuneeksi, tai että puhun vain itsestäni, vaikka ei se niin ole. Ja ns. suhteemme on ollut lyhyt ja myrskyisä, hänellä oli suhteemme alussa toinen nainen, mutta hyväksyin asian ja halusin olla tämän kanssa, mutta sitten yhden kerran torjuin tytön lähestymisyrityksen ja sain karmeat viestit kuinka tää on tuhoontuomittua ja väärin ja ei voida jatkaa näin, ja olin ihan murtunut ja ymmälläni, kun hänellähän se toinen nainen on.. ja näin, mutta en mä halunnut painostaa sitä todellakaan mitenkään jättämään.. ja nyt ollaan ihan ok tilanteessa, ainakin luulisin..
        Mutta joo.. jos jollain olisi jotain neuvoja..? niin ottaisin kiitollisena vastaan.. :)


      • neitsytnainen
        Kaurisnainen45678 kirjoitti:

        Neitsyt nainen on vaikea! Ainakin tämä minun tuntemani, hän on hiljainen, hyvin viisas ja ajatteleva, lämpenee hitaasti. Mutta toisaalta hän on tehnyt kaikki 'aloitteet' suhteessamme..
        En oikein tiedä miten käsittelisin häntä! kun ei paljon puhu omista asioistaan, ja minä puhun kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta nykyään yritän hillitä itseni, ettei toinen tuntisi itsensä vaivautuneeksi, tai että puhun vain itsestäni, vaikka ei se niin ole. Ja ns. suhteemme on ollut lyhyt ja myrskyisä, hänellä oli suhteemme alussa toinen nainen, mutta hyväksyin asian ja halusin olla tämän kanssa, mutta sitten yhden kerran torjuin tytön lähestymisyrityksen ja sain karmeat viestit kuinka tää on tuhoontuomittua ja väärin ja ei voida jatkaa näin, ja olin ihan murtunut ja ymmälläni, kun hänellähän se toinen nainen on.. ja näin, mutta en mä halunnut painostaa sitä todellakaan mitenkään jättämään.. ja nyt ollaan ihan ok tilanteessa, ainakin luulisin..
        Mutta joo.. jos jollain olisi jotain neuvoja..? niin ottaisin kiitollisena vastaan.. :)

        Mä en saa selkoa kauriista. Tai siis saan ja en saa. Sit mietin että varmaan tää kauris miettii ihan samaa. Oon mä vähän yrittänyt jäätä rikkoa, ja sit kauris otti etäisyyttä. Ihan hyvä, koska säikähdin myös itteeni, joten itekin laitoin pakin päälle. Nyt tää kauris ihmettelee et mihin katosin. Katosin mun luolaan, ehkä tää kauris osaa mut pikku hiljaa vihellellä sieltä pois. Ainakin toistaseks tehonnu :)


    • Ole muuta

      sanottavaa tähän asiaan?
      Kenelläkäään vastaavanlaisia kokemuksia?
      kaipaan apua. joku?

      • neitsyt-nainen

        Kauris ja neitsyt sopivat hyvin yhteen kaikin tavoin. Molemmat ovat maa-merkkejä. Vanhempani ovat molemmat myös maa-merkkejä ja ovat olleet yhdessä jo yli 20 vuotta.

        Itse olen ihastunut kauris-naiseen ja toivon että olisimme sopivat toisillemme. Hän ei kyllä luota horoskooppeihin, tuskin lukeekaan niitä..


    • iceQueen

      Loppujen lopuks ratkaisut jää kauriille? Neitsyt yleensä antaa tarpeeks ittestään, heittää koukun toiselle, ja odottaa et toinen nappaa. Jolloin on kauriin vuoro napata se kiinni. Ei neitsyt kykene koko ajan pommittaan, sehän on selvää.

      Vuorovaikutus! usein menee niin, että jompi kumpi murtaa pikku hiljaa jäätä
      teoilla tai fyysisesti, ja sitten taas toinen osapuoli verbaalisesti. Asetelma voi olla ihan kummin päin tahansa. Mutta kysymys kuuluukin, kumpi on rohkeempi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe