KAURIS (nainen) & NEITSYT (nainen)

Kuinka

Kauris ja neitsyt naiset sopivat yhteen kumppaneina? Tuleeko paljon ristiriitoja?
Olisiko kenelläkään kokemuksia? : )
olisin kiitollinen

12

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt...

En tiedä noin kumppaneina, mutta itse oon kauris nainen ja mulla on paras ystävä joka on neitsyt nainen. Hyvin me ainakin on toimeen tultu, vuosien varrella on ollut aikajaksoja jolloin toista ei jaksa, ja silloin on ollut molemmin puolista ärtymystä, mutta ne on mennyt ilman sen kummempia sopimisia ohitse, koska molemmat kuitenkin ymmärtää toisen ajatuksia aika hyvin ja osaa eläytyä toisen tilanteisiin suht hyvin.

• neitsyt+kauris

TYLSÄÄ BOOOORIIIINGGGGGGG tulee olee

• mää vaa täältä jostai

Heissan!

En tiedä naisten yhteensopivuutta koska mulla ei oo kaverinakaan yhtään neitsyttä mutta poikaystäväni on neitsyt, ja luulisin että myös naisten kesken sopii hyvin yhdistelmä kauris ja neitsyt. :) Me ainakin ollaan ihan järkyttävän hyvä pari, vaikka ite sanonkin. :D Onnea teillekin!! :)

• JJ.

Hei!

Kauris ja neitsyt pitävÄT KIVAAA

• on neitsyt

ja minä olen kauris. Sisaruksina olemme maailman parhaat ystävät, ja tylsää meillä ei tosiaankaan ole koskaan. Päinvastoin. Uskon, että teilläkin käyttää hyvin yhteen!

• ^_____^

Kiitos ^____________^

• mammamilana

onko siis vähä tylsää? miksi kiristää kukkaron nyörejä? missä miljoonat? ai pankissa? ok =)
      muuten kivaa siis, jos on..?

• Kaurisnainen45678

Neitsyt nainen on vaikea! Ainakin tämä minun tuntemani, hän on hiljainen, hyvin viisas ja ajatteleva, lämpenee hitaasti. Mutta toisaalta hän on tehnyt kaikki 'aloitteet' suhteessamme..
        En oikein tiedä miten käsittelisin häntä! kun ei paljon puhu omista asioistaan, ja minä puhun kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta nykyään yritän hillitä itseni, ettei toinen tuntisi itsensä vaivautuneeksi, tai että puhun vain itsestäni, vaikka ei se niin ole. Ja ns. suhteemme on ollut lyhyt ja myrskyisä, hänellä oli suhteemme alussa toinen nainen, mutta hyväksyin asian ja halusin olla tämän kanssa, mutta sitten yhden kerran torjuin tytön lähestymisyrityksen ja sain karmeat viestit kuinka tää on tuhoontuomittua ja väärin ja ei voida jatkaa näin, ja olin ihan murtunut ja ymmälläni, kun hänellähän se toinen nainen on.. ja näin, mutta en mä halunnut painostaa sitä todellakaan mitenkään jättämään.. ja nyt ollaan ihan ok tilanteessa, ainakin luulisin..
        Mutta joo.. jos jollain olisi jotain neuvoja..? niin ottaisin kiitollisena vastaan.. :)

• neitsytnainen
        Kaurisnainen45678 kirjoitti:

Neitsyt nainen on vaikea! Ainakin tämä minun tuntemani, hän on hiljainen, hyvin viisas ja ajatteleva, lämpenee hitaasti. Mutta toisaalta hän on tehnyt kaikki 'aloitteet' suhteessamme..
        En oikein tiedä miten käsittelisin häntä! kun ei paljon puhu omista asioistaan, ja minä puhun kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta nykyään yritän hillitä itseni, ettei toinen tuntisi itsensä vaivautuneeksi, tai että puhun vain itsestäni, vaikka ei se niin ole. Ja ns. suhteemme on ollut lyhyt ja myrskyisä, hänellä oli suhteemme alussa toinen nainen, mutta hyväksyin asian ja halusin olla tämän kanssa, mutta sitten yhden kerran torjuin tytön lähestymisyrityksen ja sain karmeat viestit kuinka tää on tuhoontuomittua ja väärin ja ei voida jatkaa näin, ja olin ihan murtunut ja ymmälläni, kun hänellähän se toinen nainen on.. ja näin, mutta en mä halunnut painostaa sitä todellakaan mitenkään jättämään.. ja nyt ollaan ihan ok tilanteessa, ainakin luulisin..
        Mutta joo.. jos jollain olisi jotain neuvoja..? niin ottaisin kiitollisena vastaan.. :)

Mä en saa selkoa kauriista. Tai siis saan ja en saa. Sit mietin että varmaan tää kauris miettii ihan samaa. Oon mä vähän yrittänyt jäätä rikkoa, ja sit kauris otti etäisyyttä. Ihan hyvä, koska säikähdin myös itteeni, joten itekin laitoin pakin päälle. Nyt tää kauris ihmettelee et mihin katosin. Katosin mun luolaan, ehkä tää kauris osaa mut pikku hiljaa vihellellä sieltä pois. Ainakin toistaseks tehonnu :)

• Ole muuta

sanottavaa tähän asiaan?
      Kenelläkäään vastaavanlaisia kokemuksia?
      kaipaan apua. joku?

• neitsyt-nainen

Kauris ja neitsyt sopivat hyvin yhteen kaikin tavoin. Molemmat ovat maa-merkkejä. Vanhempani ovat molemmat myös maa-merkkejä ja ovat olleet yhdessä jo yli 20 vuotta.

Itse olen ihastunut kauris-naiseen ja toivon että olisimme sopivat toisillemme. Hän ei kyllä luota horoskooppeihin, tuskin lukeekaan niitä..

• iceQueen

Loppujen lopuks ratkaisut jää kauriille? Neitsyt yleensä antaa tarpeeks ittestään, heittää koukun toiselle, ja odottaa et toinen nappaa. Jolloin on kauriin vuoro napata se kiinni. Ei neitsyt kykene koko ajan pommittaan, sehän on selvää.

Vuorovaikutus! usein menee niin, että jompi kumpi murtaa pikku hiljaa jäätä
      teoilla tai fyysisesti, ja sitten taas toinen osapuoli verbaalisesti. Asetelma voi olla ihan kummin päin tahansa. Mutta kysymys kuuluukin, kumpi on rohkeempi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe