Suihin itseltä

Hetero999

Pystyykö kukaan ottamaan itseltään suihin? Minusta olisi hienoa, jos voisin ottaa itseltäni suihin ja päästää lastit suuhuni. Voittaisi varmasti runkkaamisen.

Minulla ei valitettavasti notkeus riitä. Olisiko vinkkejä miten saada itsensä taipumaan riittävästi.

44

13797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirurgian er.lk Orava

suosittelen kirurgista toimenpidettä jossa sinulta poistetaan kylkiluita. molemminpuolinen kylkiluiden poisto rintaruston alhaalta.
      leikkaus tuottaa lievästi kipua koska joudumme
      sahaamaan kylkiluut irti. se vaatii rahtusen verran voimaa.

toimenpide suoritetaan anestesiassa ja kotiutuminen on viikon sisällä riippuen toimenpiteen onnistumisesta.

tarvitset lääkärin lähetteen erikoissairaalan yksikköön,yksityiselle puolelle joka suorittaa plastiikkakirurgisia toimenpiteitä.

toimenpide vaatii preoperatiivisesti verikokeiden ottoa,tarvittaessa thorax eli keuhkokuva.verikaasuanalyysi myös suoritetaan.

toivon,että nautit työmme tuloksista ja tulet uudelleen.

kustannuksia leikkauksesta kertyy noin 3000 euroa ilman kela korvauksia.

sinun, kirurgian erikoislääkäri
      pekka orava

• Notkea.

ottamaan itseltä suihin. Yllän jonkin verran yli terskan upottamaan kaluani suuhun ja kyllä täytyy sanoa, että aivan uskomattoman kivalta se tuntuu, kun oikeen pääsee vauhtiin ja loppuhuipennuksena lämmin lasti suuhun. Nam.

Notkeus on sellainen yksilöllinenkin ominaisuus, mutta sännöllisellä venyttelyllä ja harjoituksella saa ihmeitä aikaan. Puolessa vuodessa pääset jo vähän lähemmäksi, tietty iso kalu helpottaa asiaa.

Itse yllän kylmiltään kielellä koskettelemaan ja pienen lämmittelyn jälkeen saa hepin pään suuhun. En ole pitkään aikaan koittanut ja pitäis varmaan taas alkaa notkeusharjoitteluun ja suihinottoja suorittamaan.

• <3

Elikkä voisiko saada yksinkertaisia venyttelyohjeita jolla saa nopeita tuloksia.

• Notkea.
        <3 kirjoitti:

Elikkä voisiko saada yksinkertaisia venyttelyohjeita jolla saa nopeita tuloksia.

mutta nopeita tuloksia ei kannata tavoitella. Notkeus on pitkäjänteinen saavutus ja sen voit kokeilla sillä, että lähdet treenaamaan spakaatia. Sama asia se on selkäruodossakin, hitaasti hyvä tulee ja malttia kehiin.

• piinis

Voin vakuuttaa että on mahdollista ilman kylkiluiden poistoa ja peniksenpidennyksiä. Eikä tarvitse olla edes erityisen notkea. Päättäväisyyttä ja tervettä kivunsietoa.Ei muuta. Toki jos olet ylipainoinen tai kovin epäurheilullinen, kannattaa unohtaa koko juttu.
        Nuorena poikana tuntui kivalta, mut tätä nykyä tiedän parempiakin keinoja nauttia seksistä.

• Nimetön
        <3 kirjoitti:

Ainakin astangajoogassa tehdään loppuasentona sellainen, että (alkeisvaiheessa) noustaan niskaseisontaan ja siitä jalat lattiaan pään taakse.. Tuota kun säännöllisesti teet, niin varmasti vähitellen alkaa penis lähentyä suuta. Mutta: muista lämmittelyt ja se, ettei selkäranka ole mikään leikkikalu!!! Tulee aikamoinen paine ainakin niskaan jos ei ole kovin notkea. Mutta etköhän notmistu..

• jdr7drk

teee selkäleikkaus, viis kuus selkänikamaa lisää niin jo vois onnistuu!!!

• gggiih

Tän on pakko olla vitsi!!!
      Paskanpökäleen saat ainakin otettua ja laitettua viä lautasellekkin.Käytä haarukkaa ja veitseä syödessä ni ei sormet kovin ala haisemaan...
      Eiks ollu hyvä?

• JoonasK

Netissä on paljon kuvia ja videoclipsejä itseltä suihinotosta, on täysin mahdollista maltillisen treenauksen jälkeen.

• dfdf

mä saan myös ite otettua iteltä suihin mut se ei ole kovin helppoo mun pitää mennä erikoiseen asentoon ja sit voin ottaa kerran sain melkein kokonaan suuhun (ja täytyy sanoa et en paljo venyttele oon kyl aika laiha ja pystyn laittaan jalat niskan taakse)

• vielä onnistui

Itse oon aikanaan ottanut ihan sujuvasti suihin itseltäni. Homma onnistui ihan hyvin tuollaisena parikymppisenä, kun oli hoikka kuin kukkakeppi ja paikat todella notkeat. Lisäksi kalu on kohtuu pitkäkin n. 19-20 cm. Oli mahtava fiilis lutkuttaa omaa kaluaan aina laukeamiseen saakka. Homma onnistui parhaiten lattialla selällään, kun tyyny oli pään alla kohottamassa. Siitä heitit itsesi kaksinkerroin ja laitoit jalat sängyn reunan alle. Jaloilla sai painettua kroppaa vielä alemmaksi ja kalua syvemmälle suuhun.

Näin monet lastit tullut otettua iteltä. Enää ei homma onnistu, kun ikää 45 vee ja reppua on alkanut kasvaa.. Eikä se notkeus ole samaa luokkaa.

• sädetikku

Hyi mitä kaikkea täällä voi olla, onko miespolot tosiaankin tuollaisia surkimuksia.
        Ei ihan terve ihminen ala tuollaiseen leikkiin, joltain 4 vuotiaan tasolta vois kuvitella tuollaistakin kokeilunhalua, mutta että aikuiset miehet. Hirveetä kun naiset tietäisivät itä kaikkea sontaa ne miehet tekevät ja suunnittelevat, niin ei paljon enää miespolot kiinnosta, yksinkin on kivampaa kuin sairaan miesressukan kanss.

• Anonyymi

Itellä sama, 18cm ja parikymppisenä tuli monet kerrat imuteltua saunassa. Saunan lämmössä sai paikat vetreiksi. Odotin aina ~17v. lähtien kun porukat oli käyny ensin ja menin sitten yksikseni, sai olla rauhassa...
        Sitten isovanhempien mökillä jäin kerran serkkutytölle kiinni! Oli tullut perässä saunaan enkä ollut kuullut ja näki saunan lasioven läpi mitä touhusin... oli saman ikäinen ja kysyi että voisinko opettaa häntä ottaan suuhun, no tottakai! Urheili tuohon aikaan ja oli ihan kauniskin, rinnat ei kovin suuret mutta pylly täydellinen mun kämmeniini, "vastapalveluksena" opetuksesta sanoin että haluan opetella nuolemaan pillua mutta kun ei ollut tyttöystävää niin serkkutyttö antoi sitten omaansa😋 melkein kaksi vuotta saatiin nautiskella kaikessa rauhassa kunnes minä lähdin inttiin ja serkkytyttö opiskelemaan pohjoiseen...
        Oi niitä aikoja!

• pff

Ron Jeremykin pystyy tohon vaikka on lievästi ylipainoinen,mutta en muista pystyikö John Hollmes vaikka oli ylipitkä

• Anonyymi

Itse olen myös pumppaillut ja venytellyt penistäni jo 3 vuotta päivittäin. Terska on puolet isompi ja pituuttakin on tullut 5.4 cm lisää. Nyt kiihotun niin omasta jäykistyneestä turpeasta siittimestäni, että otan itseltäni päivittäin suihin.

Lisään siihen vielä mausteena kovassa pissahädässä olon ja suhauttelen suuni täyteen pissaa ja nieleskelen joka suhautuksen. Terska kivasti sykähtelee suussa syösten pissa suhautuksia ja turpoaa äärimmilleen suussani. En olisi uskonut kuinka kiihottuminen omasta siittimestä on näin voimakas kokemus. En halua harrastaa naisten kanssa seksiä ollenkaan. Tämä on parasta seksiä ja itse saan päättää aktin keston. Kokeilkaa ihmeessä. Ette varmasti tule pettymään !.

• Anonyymi

Haluisitko joskus kaksin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva pystyä imemää omaa. Mut en taivu moiseen. Kiihottavaa olis imee sit toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva pystyä imemää omaa. Mut en taivu moiseen. Kiihottavaa olis imee sit toista.

Missä päin asut?
        Oletko hetero? Itse olen, mutta kokeilut miehen kanssa kiinnostaa.
        Yksin? Parisuhteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin asut?
        Oletko hetero? Itse olen, mutta kokeilut miehen kanssa kiinnostaa.
        Yksin? Parisuhteessa?

Oon 02al kokeilun halunen sinkkumies 57v. Entä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 02al kokeilun halunen sinkkumies 57v. Entä sinä?

Sama alue. Ikää saisi olla vähemmän. 40v ja mielummin alle sen olisi hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millanen oot ja mistä päin 02

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millanen oot ja mistä päin 02

Tälläinen olen ja rannikolta. Mites sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jamalin miesgay haluaa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälläinen olen ja rannikolta. Mites sinä

Loimaa 38

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostat kovin

• Anonyymi

Jos haluaa maistaa omaa, niin voi laittaa jonkin jatkokappaleen peniksen ja suun väliin, ja runkkaa jalat seinää vasten, niin että penis on suun yläpuolella. Ilman jatkoa, voi roiskua minne sattuu naamalle.

• Anonyymi

Harjoittelemalla kai ei kai sen luulis sen vaikeampaa olevan itse en ole viihtinä edes opetella kun en siitä suihinotosta muutenkaan niin perusta

• Anonyymi

nuorena selkä taipui ei tarvinnu runkkailla sai haluamansa suihin oton milloin halus puoleen varteen ylsin 17cm

• Anonyymi

Onnistui vielä parikymppisenä. Sain sen verran suuhun että laukesin ilman käsien apua. Yleensä annoin sperman tulla suuhun meni helposti alas siinä asennossa. Nykyään ei onnistu mutta sen verran kumminkin että pystyn helposti laukeaan kasvoille ja maistuu yhtä hyvältä edelleen. ukm. 33v

• Anonyymi

Voidakseen ottaa suihin itseltä täytyy olla fyysiset edellytykset eli pitää saada blowjob efekti aikaiseksi. Siis kulli syvälle suuhun. 90-luvulla kokeilin tätä useasti itse. Terskan sain suuhun eli sain annettua kielihoitoa itselleni. Laukeamiseen se ei kylläkään riittänyt joten piti runkata kullia orgasmin saaamiseksi. Asento jossa jalat on ylöspäin seinällä ja niska tyynyllä ei tosin ole optimaalinen asento tavoitella happy endiä. No siinähän kävi sitten niin että spermaa osui vain harvoin suuhun. Yleensä mälliä oli sohvalla,poskella,leualla tai silmässä. Tai kaikissa näissä. Koin sen kuitenkin kiihottavaksi vaikka sotkua tuli. Poikamiehenä voi touhuta kaikenlaista.

• Anonyymi

Helppoahan tuo on,leikkaat vaan kullin irti ja työnnät sen kitusiisi.

• Anonyymi

Joskus parikymppisenä tuli tuota tehtyä. Oli aika helppoa saada kärki suuhun kun oli notkea ja mulla on 22cm pitkä kalu. Kivaa puuhaa mutta silti jäänyt viime vuosina tekemättä kun en ole enää niin notkea. Vois kyllä kokeilla vieläkö onnistuu näin kolmevitosena jos harrastais venyttelyä ensin jonkin aikaa. Suuhun en koskaan tullut ku multa tulee yleensä todella paljon

• Anonyymi

Missä päin asut? Kaksin?

• Anonyymi

Kiinnostais imee ja lypsää sun isoa kullia, ja iso lastit on vaan parempi

• Anonyymi

Suihinotto itseltä on varsin yliarvostettua. Seksilelu tuntuu paremmalta kuin oma käsi siksi, että se on "vieras" eikä saman tien kerro aivoillesi olevansa sinun kehosi osa. Samalla lailla suihinotto tuntuu hyvältä vasta kun sen tekee joku muu.

• Anonyymi

Nuorempana tuli imetyä omaa.Terskan sai suuhun ja lastin myös.
      Mutta se paras kiihko ikäänkuin meni ohi jo kun alkoi tulla ja huomasinkin että kun toiselta saa suuhun se on kiihottavampaa.
      Parhainta se on silloin kun runkkailee omaansa ja kun tuntuu että orgasmi on tuloillaan ihan kohta niin toisen kalu sylkee suuhun monta kertaa ja paljon,silloin alkaa itseltäkin tulla.Suu täynnä toisen spermaa tulee itseltäkin raju orgasmi.
      Ehkä parhaita kokemuksia ikinä oli kun sain kolmelta mieheltä lastit.
      Olin liivit päällä selälläni ja ensimmäinen spermasi kasvoni,oli kiihottavaa.Seuraava kasteli terskansa kasvoillani olevalla spermalla ja työnsi suuhuni.Nyt oli jo pidäteltävä orgasmin tuloa.Kun kolmas työnsi sileän paksun kullin nuppinsa mun suuhun en kestänyt enään ja multa tuli.Jatkoin kumminkin imuttelua loppuun ja sain vielä spermaa suuhun lopuksi.

• Anonyymi

Nykyään saa terskan juuri hulille kun nuorempana sain se hyvin helposti kokonan suhuni. Imin ja nielin sperman. Nielin satoja purkauksiani. Nykyisin avoimeen suuhuni tai kasvoille. Tykkään imeä kyrpiä ja saada sperma suuhun ja päälleni. Tuolloin olen naiseksi pukeutunut.

• Enpä ole siihen pystynyt koskaan. Niinpä vois ottaa vaikka toiselta suihin jos vaikka sopiva vanhempi ukko löytyis sellaseen joskus 02al?

• Anonyymi

Kerro koska imui tku

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro koska imui tku

En kylläkään tku ole. Minkä ikästä ja kokosta olis tarjolla?

• Anonyymi

Aikanaan pystyin mutta enää ei notkeus riitä

• Anonyymi

Ihanaa olla naiseksi pukeutuneena ja tulla tällä tavalla käytetyksi.Karvainen mies työntää kaluaa suuhun ja ottaa päästä kiinni,kalu turpoaa suussa koko suun täyttäväksi ja samalla kun runkkailee omaa kaluaan...ja yrittää olla tulematta ennenkuin sperma tulvii suuhun,sitten muutama veto ja verraton orgasmi.

• Anonyymi
      UUSI

Nuorempana sain mukavasti kalun suuhun mutta nykyään pystyn vain kielellä pyöritteleen terskan päätä. Kun vähän auttelen kädellä saan lämpimän lastin suuhuni ja nautin spermastani

• Anonyymi
      UUSI

Ei kukaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe