Suihin itseltä

Hetero999

Pystyykö kukaan ottamaan itseltään suihin? Minusta olisi hienoa, jos voisin ottaa itseltäni suihin ja päästää lastit suuhuni. Voittaisi varmasti runkkaamisen.

Minulla ei valitettavasti notkeus riitä. Olisiko vinkkejä miten saada itsensä taipumaan riittävästi.

18

13047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirurgian er.lk Orava

      suosittelen kirurgista toimenpidettä jossa sinulta poistetaan kylkiluita. molemminpuolinen kylkiluiden poisto rintaruston alhaalta.
      leikkaus tuottaa lievästi kipua koska joudumme
      sahaamaan kylkiluut irti. se vaatii rahtusen verran voimaa.

      toimenpide suoritetaan anestesiassa ja kotiutuminen on viikon sisällä riippuen toimenpiteen onnistumisesta.

      tarvitset lääkärin lähetteen erikoissairaalan yksikköön,yksityiselle puolelle joka suorittaa plastiikkakirurgisia toimenpiteitä.

      toimenpide vaatii preoperatiivisesti verikokeiden ottoa,tarvittaessa thorax eli keuhkokuva.verikaasuanalyysi myös suoritetaan.

      toivon,että nautit työmme tuloksista ja tulet uudelleen.

      kustannuksia leikkauksesta kertyy noin 3000 euroa ilman kela korvauksia.

      sinun, kirurgian erikoislääkäri
      pekka orava

    • Notkea.

      ottamaan itseltä suihin. Yllän jonkin verran yli terskan upottamaan kaluani suuhun ja kyllä täytyy sanoa, että aivan uskomattoman kivalta se tuntuu, kun oikeen pääsee vauhtiin ja loppuhuipennuksena lämmin lasti suuhun. Nam.

      Notkeus on sellainen yksilöllinenkin ominaisuus, mutta sännöllisellä venyttelyllä ja harjoituksella saa ihmeitä aikaan. Puolessa vuodessa pääset jo vähän lähemmäksi, tietty iso kalu helpottaa asiaa.

      Itse yllän kylmiltään kielellä koskettelemaan ja pienen lämmittelyn jälkeen saa hepin pään suuhun. En ole pitkään aikaan koittanut ja pitäis varmaan taas alkaa notkeusharjoitteluun ja suihinottoja suorittamaan.

      • <3

        Elikkä voisiko saada yksinkertaisia venyttelyohjeita jolla saa nopeita tuloksia.


      • Notkea.
        <3 kirjoitti:

        Elikkä voisiko saada yksinkertaisia venyttelyohjeita jolla saa nopeita tuloksia.

        mutta nopeita tuloksia ei kannata tavoitella. Notkeus on pitkäjänteinen saavutus ja sen voit kokeilla sillä, että lähdet treenaamaan spakaatia. Sama asia se on selkäruodossakin, hitaasti hyvä tulee ja malttia kehiin.


      • piinis

        Voin vakuuttaa että on mahdollista ilman kylkiluiden poistoa ja peniksenpidennyksiä. Eikä tarvitse olla edes erityisen notkea. Päättäväisyyttä ja tervettä kivunsietoa.Ei muuta. Toki jos olet ylipainoinen tai kovin epäurheilullinen, kannattaa unohtaa koko juttu.
        Nuorena poikana tuntui kivalta, mut tätä nykyä tiedän parempiakin keinoja nauttia seksistä.


      • Nimetön
        <3 kirjoitti:

        Elikkä voisiko saada yksinkertaisia venyttelyohjeita jolla saa nopeita tuloksia.

        Ainakin astangajoogassa tehdään loppuasentona sellainen, että (alkeisvaiheessa) noustaan niskaseisontaan ja siitä jalat lattiaan pään taakse.. Tuota kun säännöllisesti teet, niin varmasti vähitellen alkaa penis lähentyä suuta. Mutta: muista lämmittelyt ja se, ettei selkäranka ole mikään leikkikalu!!! Tulee aikamoinen paine ainakin niskaan jos ei ole kovin notkea. Mutta etköhän notmistu..


    • jdr7drk

      teee selkäleikkaus, viis kuus selkänikamaa lisää niin jo vois onnistuu!!!

    • gggiih

      Tän on pakko olla vitsi!!!
      Paskanpökäleen saat ainakin otettua ja laitettua viä lautasellekkin.Käytä haarukkaa ja veitseä syödessä ni ei sormet kovin ala haisemaan...
      Eiks ollu hyvä?

    • JoonasK

      Netissä on paljon kuvia ja videoclipsejä itseltä suihinotosta, on täysin mahdollista maltillisen treenauksen jälkeen.

      • dfdf

        mä saan myös ite otettua iteltä suihin mut se ei ole kovin helppoo mun pitää mennä erikoiseen asentoon ja sit voin ottaa kerran sain melkein kokonaan suuhun (ja täytyy sanoa et en paljo venyttele oon kyl aika laiha ja pystyn laittaan jalat niskan taakse)


    • vielä onnistui

      Itse oon aikanaan ottanut ihan sujuvasti suihin itseltäni. Homma onnistui ihan hyvin tuollaisena parikymppisenä, kun oli hoikka kuin kukkakeppi ja paikat todella notkeat. Lisäksi kalu on kohtuu pitkäkin n. 19-20 cm. Oli mahtava fiilis lutkuttaa omaa kaluaan aina laukeamiseen saakka. Homma onnistui parhaiten lattialla selällään, kun tyyny oli pään alla kohottamassa. Siitä heitit itsesi kaksinkerroin ja laitoit jalat sängyn reunan alle. Jaloilla sai painettua kroppaa vielä alemmaksi ja kalua syvemmälle suuhun.

      Näin monet lastit tullut otettua iteltä. Enää ei homma onnistu, kun ikää 45 vee ja reppua on alkanut kasvaa.. Eikä se notkeus ole samaa luokkaa.

      • sädetikku

        Hyi mitä kaikkea täällä voi olla, onko miespolot tosiaankin tuollaisia surkimuksia.
        Ei ihan terve ihminen ala tuollaiseen leikkiin, joltain 4 vuotiaan tasolta vois kuvitella tuollaistakin kokeilunhalua, mutta että aikuiset miehet. Hirveetä kun naiset tietäisivät itä kaikkea sontaa ne miehet tekevät ja suunnittelevat, niin ei paljon enää miespolot kiinnosta, yksinkin on kivampaa kuin sairaan miesressukan kanss.


    • pff

      Ron Jeremykin pystyy tohon vaikka on lievästi ylipainoinen,mutta en muista pystyikö John Hollmes vaikka oli ylipitkä

    • Anonyymi

      Itse olen myös pumppaillut ja venytellyt penistäni jo 3 vuotta päivittäin. Terska on puolet isompi ja pituuttakin on tullut 5.4 cm lisää. Nyt kiihotun niin omasta jäykistyneestä turpeasta siittimestäni, että otan itseltäni päivittäin suihin.

      Lisään siihen vielä mausteena kovassa pissahädässä olon ja suhauttelen suuni täyteen pissaa ja nieleskelen joka suhautuksen. Terska kivasti sykähtelee suussa syösten pissa suhautuksia ja turpoaa äärimmilleen suussani. En olisi uskonut kuinka kiihottuminen omasta siittimestä on näin voimakas kokemus. En halua harrastaa naisten kanssa seksiä ollenkaan. Tämä on parasta seksiä ja itse saan päättää aktin keston. Kokeilkaa ihmeessä. Ette varmasti tule pettymään !.

      • Anonyymi

        Haluisitko joskus kaksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko joskus kaksin?

        Olis kiva pystyä imemää omaa. Mut en taivu moiseen. Kiihottavaa olis imee sit toista.


    • Anonyymi

      Jos haluaa maistaa omaa, niin voi laittaa jonkin jatkokappaleen peniksen ja suun väliin, ja runkkaa jalat seinää vasten, niin että penis on suun yläpuolella. Ilman jatkoa, voi roiskua minne sattuu naamalle.

    • Anonyymi

      Harjoittelemalla kai ei kai sen luulis sen vaikeampaa olevan itse en ole viihtinä edes opetella kun en siitä suihinotosta muutenkaan niin perusta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe