Kuinka hyvin

Tietämätön.

vesimies mies antaa anteeksi rakkauselämässä. Mulla on tällainen tilanne: Minun piti valita kahdesta poikaystävästäni toinen ja minä otin sen, joka ei ollut vesimies. Mutta siitä suhteesta ei tullut mitään ja nyt olen katumapäällä ja tahtoisin saada tämän vesimiehen takaisin. Joten pystyykö vesimies antamaan anteeksi. Ja mitä minun pitäisi tehdä että saisin hänen sydämmensä lämpiämään, sillä hän oli aika pettynyt, kun en ottanut häntä.
Ja toinen kysymys olisi tällainen, kun itse olen oinas, niin tuleeko vesimies toimeen tämän merkin kanssa.

9

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen oikku

Kokemuksesta voin sanoa, että suhde vesimieheen voi kehittyä aivan mahtavaksi ja meillä veskarimieheni kanssa oli sitä jo alusta lähtien... Mutta sen verran ylpeä ja jääräpäinen mieheni on, että hän tuskin antaisi anteeksi esim. pettämistä tai huolisi minua enää sen jälkeen takaisin. Eiköhän tuo riipu aika paljon miehestä, mutta monelle voi kyllä olla hieman kova pala se, että on ns. kakkosvaihtoehto, joka otetaan käyttöön, kun ykkönen ei toiminutkaan.

Ilmeisesti tämä veskarimies siis tietää, että hylkäsit hänet toisen miehen takia? Kyllähän aina kannattaa yrittää, koska kenties hän on niin kiinnostunut sinusta, että haluaa sinut takaisin. Mutta jos mietin ihan omallakin kohdallani tilannetta, niin luultavasti tunteeni olisivat tuon jutun takia ehtineet kylmetä jo sen verran, että eipä paljon kiinnostaisi. Mutta olenkin oinas enkä veskari :D

• veskarinainen

Niin, en ole mies vesimies mutta ajattelin vähän samaan suuntaan että en antaisi anteeksi kakkosvaihtoehtona olemista. Ei ehkä niinkään ylpeyten takia, vaan siksi että ihminen joka ei tiedä mitä haluaa, ei ehkä ole vaivan arvoinen.

• vesimies nainen

Ei onnistu! Vesimiehet ei pidä epäröinnistä ei ollenkaan ja tuo on sellaista ja pahinta mahdollista! On vähän vaikeaa luottaa tuollaisen jälkeen. Anteeksi varmaankin antaa, mutta tuskin alkaa enää suhteeseen kanssasi. Oinaat ja vesimiehet tulee hyvin toimeen!

• Tietämätön.

minulla ole siis minkäänlaista toivoa saada häntä takaisin. Vaikka minä olisin kuinka pahoillani ja yrittäisin selittää hänelle, että miksi tein sen mitä ei olisi pitänyt ikinä tehdä.
        Eikö vesimies mies ole anteeksiantavainen ja eikö hän ollenkaan anna arvoa niille yhteisille hetkille joita vietimme silloin kun seurusteltiin. Eikö nillä ole painoarvoa vesimiehen sydämmessä.

• ihminen>
        Tietämätön. kirjoitti:

minulla ole siis minkäänlaista toivoa saada häntä takaisin. Vaikka minä olisin kuinka pahoillani ja yrittäisin selittää hänelle, että miksi tein sen mitä ei olisi pitänyt ikinä tehdä.
        Eikö vesimies mies ole anteeksiantavainen ja eikö hän ollenkaan anna arvoa niille yhteisille hetkille joita vietimme silloin kun seurusteltiin. Eikö nillä ole painoarvoa vesimiehen sydämmessä.

Älä vaan ala ryömimään se edessä! Ei ole sen arvoinen. Ota se kokemuksena ja kohtalon johdatuksena. Se on merkki siitä, että vesimies ei sovi sinulle.

• kokenut

Voisi ajatella että ottaisin takaisin,mutta kostaisin aivan varmasti!tekisin samalla tavalla kuin minua on kohdeltu en pystyisi unohtamaan.
      Oisit valinnut oikein.

• Tietämätön.

onnellisesti ilmoittaa, että minä ja vesimies aloitetaan alusta, hän antoi minulle vielä yhden mahdollisuuden, jos petän hänet hänet vielä kerran hän ei enää ikinä anna minulle anteeksi. Hän sanoi vielä että hän ei vielä täysin luota minuun, joka on täysin ymmärrettävää, joten minä annan hänelle aikaa ja tilaa niin paljon kun hän tarvitsee sitä.

• vesimies nainen

Nyt älä pilaa teidän juttua enää jos todella rakastat häntä! Pidä tiukasti kiinni rakkaudestanne ja ole luottamuksen arvoinen!

• Arto-_-

Tietämätön, luottamus tulee hiljalleen takaisin. Uskoisin että hän kykenee luottamaan sinuun jos ei itse mene möhlimään jättämällä sinua toisen takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe