Pasi the pelle Nurminen

Ota Pasi Mysiniä

Tavan arjen sankari tämä Nurmisen poika.
Tyyppi hakee hiukan huomiota ja kovan pojan mainetta. Nämä pojat ovat just näitä räkänokkia, jotka tilittävät joka lehdessä, että "hei mulla on alkoholi ja agressiivisuus- ongelma, saanko näin huomiota lukijat".

Säälittäviä reppanoita nämä on julkisuuden tilittäjät, jotka esittävät kovaa poikaa.

Täytyis joskus juntata tätä Nurmisen poikaa tantereeseen ja kysellä, et mikäs aikuisella pojalla viiraa päässä?

7

1648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narisijat vittuun!

Mitkäs on sun luuserin näytöt?????!!!!
      Muuta maalle juntti!

• Pasi vaan

Onks sulla sit jotain näyttöjä? Vai mitä tarkoitat näytöillä? Ai samaa ku Nupe naistenhakkaaja? Miks mä muuttasin maalle? Mul on ihan hyvä satadissa,toisin ku sulla lannalle haiseva Lahtelaismoukka.

• Hellanlettas sentään hah hah!
        Pasi vaan kirjoitti:

Onks sulla sit jotain näyttöjä? Vai mitä tarkoitat näytöillä? Ai samaa ku Nupe naistenhakkaaja? Miks mä muuttasin maalle? Mul on ihan hyvä satadissa,toisin ku sulla lannalle haiseva Lahtelaismoukka.

Äläpäs sinä elämässäsi mitään aikaan saanut runkkari rupee isommillesi huutelemaan. Voipi pian tulla nenukastasi muutakin kuin räkää. Hah hah sinä tässä juntti olet POIIIIIIKA!

• pellehermannilahesta
        Pasi vaan kirjoitti:

Hyvä on varmaan olla satadissa, kuten sanoit. Tule lahteen ni loppuu se turvan-soitto. Tollaset äpärät syödään elävältä täällä.

• simo5

Hyvä huomata,ettei aina Jere oo se paha poika. Kyllähän tän Nupe Nurmisen tapaus on tosi säälittävä ja sama koskee hänen vaimoaan,joka kaikesta huolimatta jaksaa kattoo tollast raukkamaista naistenhakkaajaa.Eikä tolla sen vaimollakaan tunnu enää olevan kaikki kotona,ehkä Nupen nyrkit on tehnyt tehtävänsä,säälittävä naistenhakkaaja Nurmisen Pasi. Sit itketään,et minulla on kiivas luonne eikä alkoholi sovi minulle,mut ei se oikeuta naisia hakkaamaan silti.Vaikka Jere nyt sattuu välil örveltää,mut naistenhakkaajaa siitä ei saa millään.

• hyi kauhistus

olen lukenut kaikenlaisista riehmisista, mutta että hakkaa. Onko todisteita?

• jere #10

älä oo huolissaan! jos se on saman näkönen ku viime kaudel vaihtoaitiossa, (liimaletti&mälli huules) ni ei pelkookaan et se ees muijaa sais. noo, kyl sitäkin varmaan joku selänpesijä saunassa odottaa (hampaat lasissa...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3073
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2758
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2152
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2071
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1921
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1910
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      955
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      54
      885
    9. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      870
    10. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      868
    Aihe