Pasi the pelle Nurminen

Ota Pasi Mysiniä

Tavan arjen sankari tämä Nurmisen poika.
Tyyppi hakee hiukan huomiota ja kovan pojan mainetta. Nämä pojat ovat just näitä räkänokkia, jotka tilittävät joka lehdessä, että "hei mulla on alkoholi ja agressiivisuus- ongelma, saanko näin huomiota lukijat".

Säälittäviä reppanoita nämä on julkisuuden tilittäjät, jotka esittävät kovaa poikaa.

Täytyis joskus juntata tätä Nurmisen poikaa tantereeseen ja kysellä, et mikäs aikuisella pojalla viiraa päässä?

7

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narisijat vittuun!

      Mitkäs on sun luuserin näytöt?????!!!!
      Muuta maalle juntti!

      • Pasi vaan

        Onks sulla sit jotain näyttöjä? Vai mitä tarkoitat näytöillä? Ai samaa ku Nupe naistenhakkaaja? Miks mä muuttasin maalle? Mul on ihan hyvä satadissa,toisin ku sulla lannalle haiseva Lahtelaismoukka.


      • Hellanlettas sentään hah hah!
        Pasi vaan kirjoitti:

        Onks sulla sit jotain näyttöjä? Vai mitä tarkoitat näytöillä? Ai samaa ku Nupe naistenhakkaaja? Miks mä muuttasin maalle? Mul on ihan hyvä satadissa,toisin ku sulla lannalle haiseva Lahtelaismoukka.

        Äläpäs sinä elämässäsi mitään aikaan saanut runkkari rupee isommillesi huutelemaan. Voipi pian tulla nenukastasi muutakin kuin räkää. Hah hah sinä tässä juntti olet POIIIIIIKA!


      • pellehermannilahesta
        Pasi vaan kirjoitti:

        Onks sulla sit jotain näyttöjä? Vai mitä tarkoitat näytöillä? Ai samaa ku Nupe naistenhakkaaja? Miks mä muuttasin maalle? Mul on ihan hyvä satadissa,toisin ku sulla lannalle haiseva Lahtelaismoukka.

        Hyvä on varmaan olla satadissa, kuten sanoit. Tule lahteen ni loppuu se turvan-soitto. Tollaset äpärät syödään elävältä täällä.


    • simo5

      Hyvä huomata,ettei aina Jere oo se paha poika. Kyllähän tän Nupe Nurmisen tapaus on tosi säälittävä ja sama koskee hänen vaimoaan,joka kaikesta huolimatta jaksaa kattoo tollast raukkamaista naistenhakkaajaa.Eikä tolla sen vaimollakaan tunnu enää olevan kaikki kotona,ehkä Nupen nyrkit on tehnyt tehtävänsä,säälittävä naistenhakkaaja Nurmisen Pasi. Sit itketään,et minulla on kiivas luonne eikä alkoholi sovi minulle,mut ei se oikeuta naisia hakkaamaan silti.Vaikka Jere nyt sattuu välil örveltää,mut naistenhakkaajaa siitä ei saa millään.

    • hyi kauhistus

      olen lukenut kaikenlaisista riehmisista, mutta että hakkaa. Onko todisteita?

      • jere #10

        älä oo huolissaan! jos se on saman näkönen ku viime kaudel vaihtoaitiossa, (liimaletti&mälli huules) ni ei pelkookaan et se ees muijaa sais. noo, kyl sitäkin varmaan joku selänpesijä saunassa odottaa (hampaat lasissa...)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe