rakastan mutta en uskalla

kknd

olen rakastanut yhtä tyttöä 1vuotta mutta en uskalta kysyä häneltä mitä minun pitäisi tehdä??????

8

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainen tapaus

Mä taas rakastan yhtä poikaa tosi paljon. Mun kaveri auttaa muo sen suhteen ja se poikakin tietää et tykkään siit. Miten saisin selville tykkääks se must? Olemme siis kaksi epätoivoista. Mäkin sanoin sille suoraan tunteeni, sano säkin sille tytölle. Onnea!!! Sitä mäkin tarvitsen.

• Amy

Ottakaa seville vaikka niitten ihmisten känny numberot ja tekstatkaa tai jotain sen tyylistä. Heittäkää katseita jotka viestittää et ootte kiinnostuneita...Siitä huomaa et heittääks se samanlaisia ja kyl siitä aika hyvin huomaa jos tää kys.henkilö on kiinnostunu...Jos satut näkee sen jossain yksin ni mee juttelee jostain (jos ette uskalla mennä ihan kaveriporukkaan) Käyttäkää kaikki mahdollisuudet.

• yx vaan

yritä ystävystyä hänen ystäviinsä niin
      saat myös hänestä ystävän... näin
      ehkä uskallat puhua tunteistasi hänelle...

• toinen rakastan ja USKALLAN

Minä kyllä puhua pölpötän hänelle, mutta en ole varma tykkääkö hän minusta. Olen kyllä saanut häneltävähän sen sorttista postia, että se taitaa tykätä minusta. Lisää ihania neuvoja, jos jaksatte vain kertoa. Sinulle "rakastan mutten uskalla (poika)" Puhu hänelle. Siitä me tytöt tykkäämme. eikö vain tytöt? Kiitos ihanista neuvoista. Olen myös hänen ystävien ystävä, että taitaa minulla hyvin mennä.

• SOMEBODY
        toinen rakastan ja USKALLAN kirjoitti:

Minä kyllä puhua pölpötän hänelle, mutta en ole varma tykkääkö hän minusta. Olen kyllä saanut häneltävähän sen sorttista postia, että se taitaa tykätä minusta. Lisää ihania neuvoja, jos jaksatte vain kertoa. Sinulle "rakastan mutten uskalla (poika)" Puhu hänelle. Siitä me tytöt tykkäämme. eikö vain tytöt? Kiitos ihanista neuvoista. Olen myös hänen ystävien ystävä, että taitaa minulla hyvin mennä.

MÄ OON TYKÄNNY ÉRÄÄSTÄ TYTÖSTÄ AINAKI 3 VUOTTA MUTTA EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ MÄ OON YRITTÄNY MELKEEN KAIKKEE MUTTA EHKÄ MÄ TEIDÄN AVUSTUKSELLA LÖYDÄN JONKU KONSTIN

• Minä rakstaja.. odotan teiltä
        SOMEBODY kirjoitti:

MÄ OON TYKÄNNY ÉRÄÄSTÄ TYTÖSTÄ AINAKI 3 VUOTTA MUTTA EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ MÄ OON YRITTÄNY MELKEEN KAIKKEE MUTTA EHKÄ MÄ TEIDÄN AVUSTUKSELLA LÖYDÄN JONKU KONSTIN

Minä olen taas se toinen rakstaja (tyttö). Minäkin olen saanut neuvoja täältä, mutta olen tehnyt ne kaikki. Olen kyllä saanut teiltä apua ja nyt vaan katsotaan mitä käy. Teille kaikille: puhukaa rakkaillenne ym. Kaikkea hyvää teille! Onneakin!

• lumityttö

mene rohkeasti sanomaan se! voi olla että hän tuntee samoin sinua kohtaan, mutta odottaa alotustasi..! tsemppiä!

• amorinkaari

sun täytyy vain uskaltaa....se on sen rakkauden
      pointti...ilman rohkeutta ei rakkaudes pääse
      eteen eikä taakse..jos teillä on esim. samoja
      ystäviä, niin nehän vois kertoo sun tunteistas
      sille onnelliselle....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      176
      10910
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5495
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5062
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4212
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4042
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3883
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3678
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      53
      3499
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      47
      3379
    10. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      76
      3314
    Aihe