olen rakastanut yhtä tyttöä 1vuotta mutta en uskalta kysyä häneltä mitä minun pitäisi tehdä??????
rakastan mutta en uskalla
8
624
Vastaukset
- samanlainen tapaus
Mä taas rakastan yhtä poikaa tosi paljon. Mun kaveri auttaa muo sen suhteen ja se poikakin tietää et tykkään siit. Miten saisin selville tykkääks se must? Olemme siis kaksi epätoivoista. Mäkin sanoin sille suoraan tunteeni, sano säkin sille tytölle. Onnea!!! Sitä mäkin tarvitsen.
- Amy
Ottakaa seville vaikka niitten ihmisten känny numberot ja tekstatkaa tai jotain sen tyylistä. Heittäkää katseita jotka viestittää et ootte kiinnostuneita...Siitä huomaa et heittääks se samanlaisia ja kyl siitä aika hyvin huomaa jos tää kys.henkilö on kiinnostunu...Jos satut näkee sen jossain yksin ni mee juttelee jostain (jos ette uskalla mennä ihan kaveriporukkaan) Käyttäkää kaikki mahdollisuudet.
- yx vaan
yritä ystävystyä hänen ystäviinsä niin
saat myös hänestä ystävän... näin
ehkä uskallat puhua tunteistasi hänelle...- toinen rakastan ja USKALLAN
Minä kyllä puhua pölpötän hänelle, mutta en ole varma tykkääkö hän minusta. Olen kyllä saanut häneltävähän sen sorttista postia, että se taitaa tykätä minusta. Lisää ihania neuvoja, jos jaksatte vain kertoa. Sinulle "rakastan mutten uskalla (poika)" Puhu hänelle. Siitä me tytöt tykkäämme. eikö vain tytöt? Kiitos ihanista neuvoista. Olen myös hänen ystävien ystävä, että taitaa minulla hyvin mennä.
- SOMEBODY
toinen rakastan ja USKALLAN kirjoitti:
Minä kyllä puhua pölpötän hänelle, mutta en ole varma tykkääkö hän minusta. Olen kyllä saanut häneltävähän sen sorttista postia, että se taitaa tykätä minusta. Lisää ihania neuvoja, jos jaksatte vain kertoa. Sinulle "rakastan mutten uskalla (poika)" Puhu hänelle. Siitä me tytöt tykkäämme. eikö vain tytöt? Kiitos ihanista neuvoista. Olen myös hänen ystävien ystävä, että taitaa minulla hyvin mennä.
MÄ OON TYKÄNNY ÉRÄÄSTÄ TYTÖSTÄ AINAKI 3 VUOTTA MUTTA EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ MÄ OON YRITTÄNY MELKEEN KAIKKEE MUTTA EHKÄ MÄ TEIDÄN AVUSTUKSELLA LÖYDÄN JONKU KONSTIN
- Minä rakstaja.. odotan teiltä
SOMEBODY kirjoitti:
MÄ OON TYKÄNNY ÉRÄÄSTÄ TYTÖSTÄ AINAKI 3 VUOTTA MUTTA EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ MÄ OON YRITTÄNY MELKEEN KAIKKEE MUTTA EHKÄ MÄ TEIDÄN AVUSTUKSELLA LÖYDÄN JONKU KONSTIN
Minä olen taas se toinen rakstaja (tyttö). Minäkin olen saanut neuvoja täältä, mutta olen tehnyt ne kaikki. Olen kyllä saanut teiltä apua ja nyt vaan katsotaan mitä käy. Teille kaikille: puhukaa rakkaillenne ym. Kaikkea hyvää teille! Onneakin!
- lumityttö
mene rohkeasti sanomaan se! voi olla että hän tuntee samoin sinua kohtaan, mutta odottaa alotustasi..! tsemppiä!
- amorinkaari
sun täytyy vain uskaltaa....se on sen rakkauden
pointti...ilman rohkeutta ei rakkaudes pääse
eteen eikä taakse..jos teillä on esim. samoja
ystäviä, niin nehän vois kertoo sun tunteistas
sille onnelliselle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889