Miksi hän silti uhoaa kuten pikkupoika?
Onko Ari oikeesti homo?
12
817
Vastaukset
- silleen, et näyttäis
uhoovan. Pitää olla mediakriittinen ja uskoo mieluummin mitä ite näkee kuin mitä jossain roskalehdes kirjotetaan.
- kylläää
Ari on homo sapiens niin kuin minäkin, mutta sinä taidat kuulua neandertilaiseen kategoriaan kun olet niin tyhmä.
- tuula h
taitaa olla pesun kestävä hinttari... varmaan jonkun läskin hevarin narttu!!
- on heteromies
ja ihminen. Lööpeistäkö olet lukenut, että uhoaa kuin pikkupoika? Älä usko kaikkea mitä kirjoitetaan. Ja jos tarkoitat torstain kommenttia Nina Tapiolle, kysymys ei ollut uhoamisesta vaan vastarepliikistä väärään kysymykseen.
- y5ee5y
onko sekin synti nykyään?
- eikä edes
sairaus. On poistettu luokituksesta vuonna 1981.
- oikeus olla
äänestämättä homoa!
Ei kai se homoa tee vaikka kuinka uhoaa :D
Ja on tätä Arin uhoamis-juttua varmaan liioiteltu aivan liikaa mediassa- sitten ei kuitenkaan
Itse olen homo ja tiedän, että homot voivat olla vaikka minkälaisia köritäitä tai hinteliä hemmoja, aivan samalla tavalla kuin heterotkin. Itse ihmettelen, jos Ari jotain miestä sattuisi kiinnostamaan eroottisessa mielessä, mutta onhan niitä kaikenlaisia pervoja homoissakin, samalla tavalla kuin heteroissakin.
Kaiken lisäksi mies voi olla homo, vaikka hänellä olisi tyttöystävä, eihän se mitään haittaa. Joillakin homoilla on myös vaimo ja perhe, eikä kaikilla homojen vaimoilla ole miehensä sisimmästä mitään epäilyksiä, mutta miksi pitäisikään olla (eihän kaikki vaimotkaan ole kiinnostuneita seksistä miehensä kanssa). - joka luuli
oletko sä se urpo joka uskoi arin äidin vaihtaneen arin syntymävuoden? Taidat olla.
- huomannut
Etkös sinä tiedä, että kaikki Idols:it ovat homoja. Ensin oli Antti, sitten Ilkka ja nyt Ari. Sehän on Idols-kilpailun sääntö numero 1.
Homo täytyy olla jos Idols:iin aikoo osallistua. - nuori mies
Ihan sama mulle onko Ari homo vai hetero.
En kuitenkaan usko, että Ari olisi homo, vaikka olisi ei sillä olisi mitään väliä.
"Miksi hän silti uhoaa kuten pikkupoika?", eikö homot saa muka uhota kuin pikkupojat, jos siltä tuntuu?
Meitä on aika monenlaisia, ei olla kaikki sellaisia niinkuin tv-ohjelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1347238Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1015011Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743816Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273084Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni522644Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,442289Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu712072Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t302005Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on101946KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa31648