Miksi hän silti uhoaa kuten pikkupoika?
Onko Ari oikeesti homo?
12
816
Vastaukset
- silleen, et näyttäis
uhoovan. Pitää olla mediakriittinen ja uskoo mieluummin mitä ite näkee kuin mitä jossain roskalehdes kirjotetaan.
- kylläää
Ari on homo sapiens niin kuin minäkin, mutta sinä taidat kuulua neandertilaiseen kategoriaan kun olet niin tyhmä.
- tuula h
taitaa olla pesun kestävä hinttari... varmaan jonkun läskin hevarin narttu!!
- on heteromies
ja ihminen. Lööpeistäkö olet lukenut, että uhoaa kuin pikkupoika? Älä usko kaikkea mitä kirjoitetaan. Ja jos tarkoitat torstain kommenttia Nina Tapiolle, kysymys ei ollut uhoamisesta vaan vastarepliikistä väärään kysymykseen.
- y5ee5y
onko sekin synti nykyään?
- eikä edes
sairaus. On poistettu luokituksesta vuonna 1981.
- oikeus olla
äänestämättä homoa!
Ei kai se homoa tee vaikka kuinka uhoaa :D
Ja on tätä Arin uhoamis-juttua varmaan liioiteltu aivan liikaa mediassa- sitten ei kuitenkaan
Itse olen homo ja tiedän, että homot voivat olla vaikka minkälaisia köritäitä tai hinteliä hemmoja, aivan samalla tavalla kuin heterotkin. Itse ihmettelen, jos Ari jotain miestä sattuisi kiinnostamaan eroottisessa mielessä, mutta onhan niitä kaikenlaisia pervoja homoissakin, samalla tavalla kuin heteroissakin.
Kaiken lisäksi mies voi olla homo, vaikka hänellä olisi tyttöystävä, eihän se mitään haittaa. Joillakin homoilla on myös vaimo ja perhe, eikä kaikilla homojen vaimoilla ole miehensä sisimmästä mitään epäilyksiä, mutta miksi pitäisikään olla (eihän kaikki vaimotkaan ole kiinnostuneita seksistä miehensä kanssa). - joka luuli
oletko sä se urpo joka uskoi arin äidin vaihtaneen arin syntymävuoden? Taidat olla.
- huomannut
Etkös sinä tiedä, että kaikki Idols:it ovat homoja. Ensin oli Antti, sitten Ilkka ja nyt Ari. Sehän on Idols-kilpailun sääntö numero 1.
Homo täytyy olla jos Idols:iin aikoo osallistua. - nuori mies
Ihan sama mulle onko Ari homo vai hetero.
En kuitenkaan usko, että Ari olisi homo, vaikka olisi ei sillä olisi mitään väliä.
"Miksi hän silti uhoaa kuten pikkupoika?", eikö homot saa muka uhota kuin pikkupojat, jos siltä tuntuu?
Meitä on aika monenlaisia, ei olla kaikki sellaisia niinkuin tv-ohjelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy506409Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2515580Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2363011Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,882808Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171502525- 712194
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612070- 741908
- 2141821
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871419