Tai Shin Mun kung fu on perinteinen kiinalainen taistelutaito. Käytännönläheinen tyyli pohjautuu taistelukenttien kokemukseen. Aseettomien ja aseellisten tekniikoiden lisäksi lajiin kuuluvat hieronta, yrttilääkintä sekä kovetus- ja hengitysharjoitukset.
Alkeiskurssi kestää noin 2 kk ja hinta on 65 €. Harjoituspaikkana toimii Oulun Tai Shin Mun ry:n sali Toppilassa (Tervahovintie 23, ovi #11, 5. kerros).
Lajin esittely ja ensimmäiset treenit ti 10.4. klo 17.30.
Siitä lähtien kurssin viikko-ohjelma on:
ti klo 17.30-19.00, to klo 17.30-19.00 ja su klo 14.30-16.00.
Treeniasuksi käy verkkarit ja vaalea t-paita. Kurssille pääsee mukaan kahden ensimmäisen viikon ajan.
Lisätietoja: Tuomas Lepistö, puh 040 582 0758 / llepisto[at]paju.oulu.fi
www.taishinmun.fi
Tai Shin Mun -alkeiskurssi Oulussa alkaa ti 10.4.2007
TSM Oulu
2
598
Vastaukset
- thai shin mun
On TODELLA käytännöllinen itsepuolustuslaji, sitä voi tarvita esim. öööh treeneissä. Siellä toimii. Mutta hieronta on ihan hyvää.
- ???
voiko tampereella opiskella?
heh höh paluu muuttaja.
terkkuja kaikille
jep jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837