Onko jousimiehet luotettavia?

babe1986

Haluaisin tietää, että onko jousimiehet luotettavia vai valehteleeko ne usein?

16

4978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --->jousinainen---<

      Tuttavissani on kaksi jousinaista ja kolme jousimiestä. Naiset ovat puheissaan luotettavia, jopa tunnollisen luotettavia, mutta itsetehostukseen taipuvaisia.

      Miehet on huithapeleita. Tai suhde menee niin: kahteen mieheen en luottaisi yhtään ja yhteen paljon.

      • jousimiesmies

        Huonoa tuuria sinulla.


    • Vi..............n

      No ei ihan varmasti, ole luotettavia.

      Kokemuksesta tiedän, itsensäkehujia vaan.

    • ovat...

      Kyllä on, siinä kuin mitkä muut tahansa - toiset enemmän ja toiset vähemmän, näin myös jousimiehissä.

    • yksi jousimiesnainen

      joka on erittäin luotettava (eikä pelkästään omasta mielestään). Itseltäni pääsee vain niitä valkoisia valheita.

    • jousi ja mies

      ei todellakaan.. ne jousimiehet jotkä mä tunnen ni kusettaa iha joka asias!!! koskaa ei tiedä puhuuhks ny oikeesti totta vai ei..

      • mutta...

        Nyt ei puhuttukaan savolaisista.


      • Embura
        mutta... kirjoitti:

        Nyt ei puhuttukaan savolaisista.

        Hei! En voinut olla purkahtamatta pieneen nauruun.. x) Olen itse savosta ja vieläpä oinas. Kuvitelkaapa sitä. :) No mut siis joo; hyvä heitto toi nyt ei puhuta savolaisista. ;)


    • luotettavia

      Itselläni on jousim ystävä-hänen valintanaan. Puhuu ja puhuu. Hänellä on tuhat muutakin "ystävää". Hyväntahtoinen ja itseriittoinen.

    • vastaa

      Mielestäni olen hyvin luotettava ystävänä sekä rakastettuna. Jousimiespiirteisiinhän kuuluu yleensä jopa liiallinen suorasanaisuus.

      Jos rakastamme, olemme 100% luotettavia ja luottamuksen ansaittuaan se kestää ikuisesti. Ystäviä en hylkää koskaan.

      • ???(/&#

        Mulla on päinvastaista kokemusta lähipiiristä. Kauhean kaksnaamaista meininkiä. Kaikki kuuluu seuraavasta korttelista. Tarkoin pitää katsoa mitä menee "uskoutumaan" tai ees pienessä sivulauseessa mainitsemaan. Ja sitten vielä: Mitään vanhojakaan asioita ei unohdeta, vaan ne nostetaan jatkuvasti uudestaan esille ja jauhetaan niin kauan että ihmiset kummasti läheltä kaikkoaa. Itse ei pyydä koskaan esim anteeksi, eikä myönnä olevansa väärässä, vaikka monissa miehin osoitettaisiin että väärässä on kuin korkkiruuvi.


      • kokemusta on!!!!!!!!!

        Se on totta...


      • wob
        kokemusta on!!!!!!!!! kirjoitti:

        Se on totta...

        näin se vain on että jousimieheen on mennyt muutaman kerran luottamus, ja se muutama kerta riittikin sitte..suorapuheisuus ärsyttää joskus, kun se tuntuu olevan välillä niin ehdotonta. Mut kyllä kai niitä poikkeuksiakin löytyy. :)


    • jouskari72

      ja vihaan valehtelua/pettämistä , moraalini on korkealla ja olen erittäin suorasukainen (sanon suoraan- vaadin itseltäni paljon). Mutta uskonkin, että se on kyl kasvatuksen tulos

      • sitä mitä olet itse

        ei kaikki halua olla samanlaisia.
        Komentelevia ja suorasukaisia.
        Elämässä pitää osata joustaa,ei aina voi olla itsekäs,niinkuin jouskarit yleensä on.
        Itseriitttoisuus on kovin näkyvää jouskareilla.
        Minä,minä, mut"ei sinä ja hän.


    • minttunen.....

      enpä ole ainakaan itse tavannut ainakaan muita enemmän valehtelevia. enkä itsekkään valehtele. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2464
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      284
      2118
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2050
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1259
    Aihe