Onko jousimiehet luotettavia?

babe1986

Haluaisin tietää, että onko jousimiehet luotettavia vai valehteleeko ne usein?

16

5077

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --->jousinainen---<

Tuttavissani on kaksi jousinaista ja kolme jousimiestä. Naiset ovat puheissaan luotettavia, jopa tunnollisen luotettavia, mutta itsetehostukseen taipuvaisia.

Miehet on huithapeleita. Tai suhde menee niin: kahteen mieheen en luottaisi yhtään ja yhteen paljon.

• jousimiesmies

Huonoa tuuria sinulla.

• Vi..............n

No ei ihan varmasti, ole luotettavia.

Kokemuksesta tiedän, itsensäkehujia vaan.

• ovat...

Kyllä on, siinä kuin mitkä muut tahansa - toiset enemmän ja toiset vähemmän, näin myös jousimiehissä.

• yksi jousimiesnainen

joka on erittäin luotettava (eikä pelkästään omasta mielestään). Itseltäni pääsee vain niitä valkoisia valheita.

• jousi ja mies

ei todellakaan.. ne jousimiehet jotkä mä tunnen ni kusettaa iha joka asias!!! koskaa ei tiedä puhuuhks ny oikeesti totta vai ei..

• mutta...

Nyt ei puhuttukaan savolaisista.

• Embura
        mutta... kirjoitti:

Nyt ei puhuttukaan savolaisista.

Hei! En voinut olla purkahtamatta pieneen nauruun.. x) Olen itse savosta ja vieläpä oinas. Kuvitelkaapa sitä. :) No mut siis joo; hyvä heitto toi nyt ei puhuta savolaisista. ;)

• luotettavia

Itselläni on jousim ystävä-hänen valintanaan. Puhuu ja puhuu. Hänellä on tuhat muutakin "ystävää". Hyväntahtoinen ja itseriittoinen.

• vastaa

Mielestäni olen hyvin luotettava ystävänä sekä rakastettuna. Jousimiespiirteisiinhän kuuluu yleensä jopa liiallinen suorasanaisuus.

Jos rakastamme, olemme 100% luotettavia ja luottamuksen ansaittuaan se kestää ikuisesti. Ystäviä en hylkää koskaan.

• ???(/&#

Mulla on päinvastaista kokemusta lähipiiristä. Kauhean kaksnaamaista meininkiä. Kaikki kuuluu seuraavasta korttelista. Tarkoin pitää katsoa mitä menee "uskoutumaan" tai ees pienessä sivulauseessa mainitsemaan. Ja sitten vielä: Mitään vanhojakaan asioita ei unohdeta, vaan ne nostetaan jatkuvasti uudestaan esille ja jauhetaan niin kauan että ihmiset kummasti läheltä kaikkoaa. Itse ei pyydä koskaan esim anteeksi, eikä myönnä olevansa väärässä, vaikka monissa miehin osoitettaisiin että väärässä on kuin korkkiruuvi.

• kokemusta on!!!!!!!!!

Se on totta...

• wob
        kokemusta on!!!!!!!!! kirjoitti:

Se on totta...

näin se vain on että jousimieheen on mennyt muutaman kerran luottamus, ja se muutama kerta riittikin sitte..suorapuheisuus ärsyttää joskus, kun se tuntuu olevan välillä niin ehdotonta. Mut kyllä kai niitä poikkeuksiakin löytyy. :)

• jouskari72

ja vihaan valehtelua/pettämistä , moraalini on korkealla ja olen erittäin suorasukainen (sanon suoraan- vaadin itseltäni paljon). Mutta uskonkin, että se on kyl kasvatuksen tulos

• sitä mitä olet itse

ei kaikki halua olla samanlaisia.
        Komentelevia ja suorasukaisia.
        Elämässä pitää osata joustaa,ei aina voi olla itsekäs,niinkuin jouskarit yleensä on.
        Itseriitttoisuus on kovin näkyvää jouskareilla.
        Minä,minä, mut"ei sinä ja hän.

• minttunen.....

enpä ole ainakaan itse tavannut ainakaan muita enemmän valehtelevia. enkä itsekkään valehtele. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1325
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1219
    3. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1111
    4. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      63
      1100
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      986
    6. 63
      881
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      851
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      667
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      31
      614
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      530
    12. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      529
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      510
    15. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      488
    16. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      469
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      465
    18. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      451
    19. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      437
    20. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      423
    Aihe