mountain dew kutistaa palleja!!!!

plasma

uskomatonta mut mountain dewistä liikkuu semmonen huhu et se kutistaa palleja !!!!!

amerikkalaisessa skede lehessä mainittiin siitä ja siit oli jo radiossa vähän juttua, mut ei mitä fakta tietoo...

eli oletteko kuullu ite tästä mitään ???
pitää kyl lopettaa sen juominen jos toi on totta!

141

34253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nick

      vittu, mä olen juonut tota jo litra tolkulla!
      mutta, en kyllä ole ainakaan vielä huomannut mitään, pitää kai lopettaa ennenkuin yht'äkkiä huomaa,ettei palleja enää olekaan!

      • Tamaonlappa

        Olen juonut 8-litraa tota litkua ja nyt vehje on niin olematon että en saa enään otetta itsetyydytyksen aikana
        #elämänilot


      • paskahousu69
        Tamaonlappa kirjoitti:

        Olen juonut 8-litraa tota litkua ja nyt vehje on niin olematon että en saa enään otetta itsetyydytyksen aikana
        #elämänilot

        saatanan juoppo


    • N18

      Yhdysvalloissa on selvinnyt että koko juoma on salaliitto pohjainen. Sen myynti lopetetaan vähin äänin ja hiljalleen koska mitään hälyä ei asiasta saa tulla, mountai dew - tehdas on jo tunnustanut ja on valmis yhteistyöhön. Tämä kivesten kutistuminen johtuu siis siemen nesteen vähenemisestä. Koska Mountain dew vähentää siemennestettä vain vähän, ei siitä ole ihmiselle terveydellistä haittaa. Sen takia siitä ei nosteta hälyä. Se on kuitenkin ihmiseltä varastamista mutta tieto tuo tuskaa, jolloin USA on päättäny Mountain:in kanssa että myynti lopetetaan hitaasti. Ja syyksi USA tulee ilmoittamaan että tuote ei myynyt tarpeeksi.

      Mountain Dew siis vie joka kerta pienen määrän siemennestettä. Aina kun olet sitä juonut ja menet virtsaamaan, menee nämä siemen nesteet viemäristä alas. Viemäristä ne sitten siivilöidään ja erotellaan ja viedään Mountain Dewin perustajien toiseen yritykseen (joka myös lopettaa pian toimintansa) Floridassa sijaitsevaan FSB- yhtiöön. Floridan sperma pankki. Ai miksi? No koska FSB haluaa olla USA:n suurin spermapankki ja heillä on spermasta puutetta. Niinpä te jotka olette kyseistä juomaa juoneet niin teillä saattaa jo olla lapsi tulossa jonkun arabin masussa :) Mutta se nyt ei ole teidän ongelmanne.

      • ite ekan kirjottaja

        tuo loppu oli ainakin ihan kusetusta..!
        mut oliko tos mitää totta??? !!


      • N18
        ite ekan kirjottaja kirjoitti:

        tuo loppu oli ainakin ihan kusetusta..!
        mut oliko tos mitää totta??? !!

        Joo loppu oli kusestusta eli totuus on että litkusta on löydetty näitä aineosia jotka tuhoavat spermaa ja paljon, siksi kutistus on näkyvä kun juomaa on nauttinut tarpeeksi. Ja sen myynti lopetetaan siis hiljalleen ja jos joku kysyy niin sieltä vastataan että myynti ei edistynyt. Ja koska siittiöt kyllä uusiintuvat, ei pieni vajaus haittaa, joten asiasta ei ilmoiteta koko kansalle, että voidaan välttää turhaa hälyä.


      • plasma
        N18 kirjoitti:

        Joo loppu oli kusestusta eli totuus on että litkusta on löydetty näitä aineosia jotka tuhoavat spermaa ja paljon, siksi kutistus on näkyvä kun juomaa on nauttinut tarpeeksi. Ja sen myynti lopetetaan siis hiljalleen ja jos joku kysyy niin sieltä vastataan että myynti ei edistynyt. Ja koska siittiöt kyllä uusiintuvat, ei pieni vajaus haittaa, joten asiasta ei ilmoiteta koko kansalle, että voidaan välttää turhaa hälyä.

        no miten niin sen myynti lopetetaan ? justhan se tuli suomeen ! lopetetaanko sen myynti koko maailmassa?
        ja sitä paitsi sperma ei tule ees kiveksistä!
        ja kuka on huomannu nuo vaikutukset ?


      • n18
        plasma kirjoitti:

        no miten niin sen myynti lopetetaan ? justhan se tuli suomeen ! lopetetaanko sen myynti koko maailmassa?
        ja sitä paitsi sperma ei tule ees kiveksistä!
        ja kuka on huomannu nuo vaikutukset ?

        Myynti lopetetaan hiljalleen, eli kuormat myydään loppuun ja tuotetta ei enää valmisteta MISSÄÄN. Eli koko maailmalta tietenkin, kaikkiinhan se vaikuttaa eikä vain suomalaisiin. En tiedä kuka on huomannut, joku oli vaatinut tutkimaan jostain syystä ja sitten ne tutkittiin...


      • plasma
        n18 kirjoitti:

        Myynti lopetetaan hiljalleen, eli kuormat myydään loppuun ja tuotetta ei enää valmisteta MISSÄÄN. Eli koko maailmalta tietenkin, kaikkiinhan se vaikuttaa eikä vain suomalaisiin. En tiedä kuka on huomannut, joku oli vaatinut tutkimaan jostain syystä ja sitten ne tutkittiin...

        mut jos oot käyny mountain dewin sivuilla niin aika hyvin niillä porskuttaa... ja niillä luki et ne on tutkinu ja mitä ei oo löytynyt..


      • N18
        plasma kirjoitti:

        mut jos oot käyny mountain dewin sivuilla niin aika hyvin niillä porskuttaa... ja niillä luki et ne on tutkinu ja mitä ei oo löytynyt..

        Jep, George W Bush on tämän takana niinkuin Osama Bin Ladeninkin. Katsoppa Mountain Dew:tä pari vuotta sodan loppumisen jälkeen kun alkaa tapahtua.


      • Riku F
        N18 kirjoitti:

        Jep, George W Bush on tämän takana niinkuin Osama Bin Ladeninkin. Katsoppa Mountain Dew:tä pari vuotta sodan loppumisen jälkeen kun alkaa tapahtua.

        Oikeesti, mountain dew vie pois siemennestettä.

        Niin minne :DDD haihduttaa korvien kautta ilmaan josta ufot voi ottaa perhoshaaveilla pois ?

        Teidän älykkyysosamäärä on jotain samaa mun kengän koon kanssa.


      • DEWDEW
        n18 kirjoitti:

        Myynti lopetetaan hiljalleen, eli kuormat myydään loppuun ja tuotetta ei enää valmisteta MISSÄÄN. Eli koko maailmalta tietenkin, kaikkiinhan se vaikuttaa eikä vain suomalaisiin. En tiedä kuka on huomannut, joku oli vaatinut tutkimaan jostain syystä ja sitten ne tutkittiin...

        Ei lopeteta tää aloitettiin 2003 ja amerikassa kehitellään vielä lisää dewejä


      • Albert-Setä.

        Sanoisinko, että tuo on parhaimmista vitseistä minkä olen koskaan kuullut. Varmaan olet hihitellyt tietokoneesi ääressä niin, että on Mountain Dew purskunnut sieraimistasi, kun olet kirjoittanut tuota keksimääsi stooria. Itseltäni ainakin tuli pari naurunkyyneltä lukiessani kommenttiasi.


      • trolool

        pienentääks se oikeesti, ku kamut puhu jotai siit nii piti tulla kattoo : D: D


      • jozzekillerZ
        plasma kirjoitti:

        no miten niin sen myynti lopetetaan ? justhan se tuli suomeen ! lopetetaanko sen myynti koko maailmassa?
        ja sitä paitsi sperma ei tule ees kiveksistä!
        ja kuka on huomannu nuo vaikutukset ?

        Sperma ei tule kiveksistä?? Nyt on jonne vähän liian sekasin


      • 13+6

        10v mennyt ja silti MD:tä myydään, tuotteen valikoima on laajentunut...

        Ihan yleisesti olisi kiva tietää että mistä koko juttu alunperin lähti edes liikkeelle.


      • Mikko16
        Riku F kirjoitti:

        Oikeesti, mountain dew vie pois siemennestettä.

        Niin minne :DDD haihduttaa korvien kautta ilmaan josta ufot voi ottaa perhoshaaveilla pois ?

        Teidän älykkyysosamäärä on jotain samaa mun kengän koon kanssa.

        Se tulee ulos ku menet kuselle se kuollut sperma. Saatanan tyhmä kakara.


      • nyhveröpossu269584
        jozzekillerZ kirjoitti:

        Sperma ei tule kiveksistä?? Nyt on jonne vähän liian sekasin

        Jos olisit käyny 5-6 luokat niin tietäsit totuuden. Mistä se sun käsityksen mukaan tulee.


      • ukko4
        nyhveröpossu269584 kirjoitti:

        Jos olisit käyny 5-6 luokat niin tietäsit totuuden. Mistä se sun käsityksen mukaan tulee.

        Sperma kehittyy kiveksissä, mutta varastoituu eturauhasessa. Idiootti


      • Olematonkivespussi

        Onpas hirvee juttu vaikka menisikin spermaa hukkaa ainoa tarkoitus on kuitenkin lisääntyminen jos siihen on tarve tai halu... eli jos ei meinaa muijalla paisuu pulla uunis, niin kannattaa lopettaa kaikki spermalle haitalliset aineet...Muuten noit voi lipittää menee iha huolel :P PS. Ketä ees kiinostaa minkä kokoset on kivekset? Kyllä se on kanki mihin mimmit on kiinnitäny huomionsa ei ne kassit omasta kokemuksesta ;)


      • Tietäjättietääluuseritei
        N18 kirjoitti:

        Jep, George W Bush on tämän takana niinkuin Osama Bin Ladeninkin. Katsoppa Mountain Dew:tä pari vuotta sodan loppumisen jälkeen kun alkaa tapahtua.

        Vitun vammainen


      • Anonyymi
        n18 kirjoitti:

        Myynti lopetetaan hiljalleen, eli kuormat myydään loppuun ja tuotetta ei enää valmisteta MISSÄÄN. Eli koko maailmalta tietenkin, kaikkiinhan se vaikuttaa eikä vain suomalaisiin. En tiedä kuka on huomannut, joku oli vaatinut tutkimaan jostain syystä ja sitten ne tutkittiin...

        Mitä vittua tää selitti tähä aikaa,kyllä tätä vielä valmistetaa


      • Anonyymi
        Albert-Setä. kirjoitti:

        Sanoisinko, että tuo on parhaimmista vitseistä minkä olen koskaan kuullut. Varmaan olet hihitellyt tietokoneesi ääressä niin, että on Mountain Dew purskunnut sieraimistasi, kun olet kirjoittanut tuota keksimääsi stooria. Itseltäni ainakin tuli pari naurunkyyneltä lukiessani kommenttiasi.

        Oh shit my balls


      • Anonyymi

        😂😂


      • Anonyymi
        ukko4 kirjoitti:

        Sperma kehittyy kiveksissä, mutta varastoituu eturauhasessa. Idiootti

        Et vissii itekkää käyny kutosluokkaa. Kyllä se sperma ihan kiveksissä varastoituu.


      • Anonyymi
        n18 kirjoitti:

        Myynti lopetetaan hiljalleen, eli kuormat myydään loppuun ja tuotetta ei enää valmisteta MISSÄÄN. Eli koko maailmalta tietenkin, kaikkiinhan se vaikuttaa eikä vain suomalaisiin. En tiedä kuka on huomannut, joku oli vaatinut tutkimaan jostain syystä ja sitten ne tutkittiin...

        Miks mulla sitte on yhä mtn dewiä kun on kerta myynti lopetettu


    • Jenna Q

      mun on vaikee uskoo tota, ellei siihen ole ihan tieteellistä selvitystä. mistä kuulit asiasta? jos siitä halutaan vaieta, miten Sinä voit tietää?

    • Palliton

      Kuinka hirveän pöljiä te kaikki oikein ootte.

      • hahahhahaahha

        joko oot tyttö tai sit oot munaton pälli


    • Nimetön

      Ette te oikeesti voi olla näin tyhmiä.. Mountain dew ei kutista palleja :'DDDDD

      • fox0005

        Ei niin kutista. Se olin ns ''Ruotsalaisten tutkima'' että kutistaisi palleja, mutta he kertoivat sen olleen pila, koska kun tuo uutinen tehtiin, oli aprillipäivä :D


      • Limsan litkijä
        fox0005 kirjoitti:

        Ei niin kutista. Se olin ns ''Ruotsalaisten tutkima'' että kutistaisi palleja, mutta he kertoivat sen olleen pila, koska kun tuo uutinen tehtiin, oli aprillipäivä :D

        Minä killitin Mountain dewiä aikoinani ihan simona ja sit kuulin tuosta jutusta ja päätin vähän aikaa seurata tilannetta. En oo tuntenu pallien kutistuvan vaan pikemminkin kasvavan murrosiän alusta tähän asti :DD en minä tosin kyl enää sitä kovin paljoa juo


      • tyttönen vain
        Limsan litkijä kirjoitti:

        Minä killitin Mountain dewiä aikoinani ihan simona ja sit kuulin tuosta jutusta ja päätin vähän aikaa seurata tilannetta. En oo tuntenu pallien kutistuvan vaan pikemminkin kasvavan murrosiän alusta tähän asti :DD en minä tosin kyl enää sitä kovin paljoa juo

        Onneksi ei koske minua :D


      • penis69696
        tyttönen vain kirjoitti:

        Onneksi ei koske minua :D

        sulta pienenee römppä


      • Kiree
        penis69696 kirjoitti:

        sulta pienenee römppä

        ruveta juomaan mountain dew'tä ihan sikana jos näin on :D


      • TajtaSnippa
        penis69696 kirjoitti:

        sulta pienenee römppä

        Mutta eikös tiukka ole parempi?


      • Penisboi
        TajtaSnippa kirjoitti:

        Mutta eikös tiukka ole parempi?

        On se


    • ei kutista

      nyt on jo 2009 kuukauden pääst 2010 ja vieläkin k-kaupoista ja ehkä muu altakin meijän kylässä (taivassalo) on vain k-extra,sale ja siwa ja sekin on vimppaa päivää tänää auki ei oo kyl pallit kutistunu

      • 2013 dekke

        2013 perkele kummenen vuotta vanha juttu


      • MountaindewHater
        2013 dekke kirjoitti:

        2013 perkele kummenen vuotta vanha juttu

        Ny o 2017 ja kohta 2018 ja vieläkin kaupoissa :DD


      • Penismaster69

        2019:DD VIEKI


    • ss

      kans oon kuullu sitä aika monel

    • Vastausta tässä

      Itse kysyin suoraan Mountain Dewin asiakaspalvelusta (siis sähköpostilla) ja he sanoivat että kaikki huhut mitkä väittää, että Mountain Dew pienentäisi penistä tai kutistaisi kiveksiä ovat valetta ja luotan mitä he vastasivat. Viestissä luki:

      "Dear

      Thanks for contacting us at Pepsi-Cola.

      I am happy to share with you that the rumors you've heard regarding Mountain Dew are completely false. From time to time these misleading rumors circulate throughout the country and it is difficult to say why or how they began.

      I hope this information is helpful to you"

      Että tuo jenkkiläinen juttu on potaskaa.

      • moimoimoimoimoimoooi

        nii ja jos toi on kuultu 7 vuotta sitten, ja niitä ei enää sen jälkeen oo valmistettu niin kuinka vanha pullo mulla tässä kädessä on just nyt? :''DD


      • lasba
        moimoimoimoimoimoooi kirjoitti:

        nii ja jos toi on kuultu 7 vuotta sitten, ja niitä ei enää sen jälkeen oo valmistettu niin kuinka vanha pullo mulla tässä kädessä on just nyt? :''DD

        en usko että pienentäis...


      • tietäväinenwww
        lasba kirjoitti:

        en usko että pienentäis...

        toi on ihan hölynpölyä!


      • jokuloljou
        tietäväinenwww kirjoitti:

        toi on ihan hölynpölyä!

        kaikkee ne keksii :D


      • Juusonho
        moimoimoimoimoimoooi kirjoitti:

        nii ja jos toi on kuultu 7 vuotta sitten, ja niitä ei enää sen jälkeen oo valmistettu niin kuinka vanha pullo mulla tässä kädessä on just nyt? :''DD

        niin mullaki. ei oo tullu mitää! VALETTA!!


      • juusonho
        Juusonho kirjoitti:

        niin mullaki. ei oo tullu mitää! VALETTA!!

        vastaus moimoimoimoimoimoooin viestiin niin mullaki. ei oo tullu mitää! VALETTA!! (on kokoaja pullo kädes. :)


      • Anonyymi
        moimoimoimoimoimoooi kirjoitti:

        nii ja jos toi on kuultu 7 vuotta sitten, ja niitä ei enää sen jälkeen oo valmistettu niin kuinka vanha pullo mulla tässä kädessä on just nyt? :''DD

        Varmaan aika vanha?


    • dewimiess

      kuka näitä amerikkalaisia urbaani legendoja uskoo oikeasti?
      Tämäkin huhu on ollut siitä asti kun dew tuli markkinoille.

    • nnnnnnnggggggnnnng

      Voi nyt vittu... Tuo on jo vuonna 2001 kuultu paska puhe. Luokitteletko amerikkalaiset viisaiksi??? Muutenkin jos menen levittämään huhuja nettiin että kala voi sokeuttaa jos syöt sitä kilon vuodessa niin uskotko sen heti ja lopetat kalan syönnin?

      • Dewi riippuvainen

        juon kolme pulloo päiväs ja mitää ei oo pienentyny


      • asfa2
        Dewi riippuvainen kirjoitti:

        juon kolme pulloo päiväs ja mitää ei oo pienentyny

        kannattaa muuten juoda se limsa eikä niitä pulloja.


    • asdfasdfm54656456

      Kaikki sokerilitkut kasvattaa mahaa ja sitä mukaa pallit kutistuu kun läskit sitoo estrogeeniä elimistöön ja tämä on faktaa.

      • sdgsdfgsdfgsdfg

        moi


    • fewttt

      Mulla on ainaki niin isot säkit että niistä on vähän varaa ottaakki.

    • mastersopuli

      toihan on täyttä sianpaskaa. ihme määlyjä kun uskoo tollasta. paskan vitut sanon mää.

    • uusiomistaja

      kävin ostaan tänään mountain dewiä ja join ne jossain 2 tunnissa niin rupes nuo pallit kutistuun DAMN, no kävin sitte vessassa ja näin nuppineulan jolla aloin sitte niitä kasseja paineleen niin sitte sieltä rupes valumaan mountain dewiä.No katoin netistä että mikä sairaus se olisi ollut mutta ei ollut vissiin hiivasieni tai suusyöpä , joten menin sitte prisman kassalle näyttämään niitä kasseja nii ne sano että se olis sitte mountain dew sairaus. no heti seuraavana päivänä menin ostaan lisää mountain dewiä niin mulle muuttu römpsä, no olen nyt ulkoiluttanut römpsää joka päivä ja olen tykännyt saamastani tuloksesta.

    • viisas :D

      haha :D joo tosiaa spermaa voiki siivilöidä :D

    • Penskat = tyhmiä

      Kyllä ne pienet lapset osaavat olla tyhmiä. Ihan kuka tahansa ihminen voi alkaa väittämään just tämmösellä palstalla kirjoituskielellä ruotsissa "sehän pienentää kassejanne" ilman parin novellin mittasta selitystä mistä tämä johtuu.

      Pistetäämpäs tästä semmonen huhu liikkeelle että "Coca-Cola tekee miehet raskaaksi kun juo päivässä 3 litraa." Ihan vaan sen takia että sisältää USAlaisten miesten siemennestettä.

    • -_-

      Ihan oikeesti..
      Vitut mountain dew mitää kiveksiä poistaa
      Varmaa joku saatanan 6v. tarhalainen tonki jutun keksinyy
      Ei kyllä mitää tapahu vaik joisit 1,5 litraa päivässä

      • fgagdsdfsadds

        paitsi että vaa maha kasvaa


    • pööpöö

      joo ja toi eka viesti on laitettu 2003 ja siit on semmoset 8 vuotta ja silti on mountainia hyvin myynnissä =D enkä oo mistää kyl kuullu et joku ois kiveksensä menettäny että joo :DD

    • TomiVäätäinen

      :ASD Ja joo hei.. vaikka toi MD ns. "varastaisi" sulta spermaa, josta muka johtuis toi pienentyminen.. ni niitähän syntyy vittu miljoonia uusia päivässä!!?!?!??!!? Mihin vittuun ne sieltä katoo, tyhjenee ne sillonki ku runkut vedät...

      Järki käteen! -.-

    • PALLIT KUTISTUU!!

      se on ihan totta että ne kutistuu luin ton jutun vuos sitte ja mittasin kyrpäni ja se oli 30,69cm pitkä ja nyt oon juonu tölkin päivässä ja se pieneni 5 senttiseks ÄLKÄÄ JUOKO SITÄ!!!

    • ei kyl piä paikkaa

      Vitut se mitää pallei kutista ite olen juonut kyseistä juomaa vuosia eikä mitää oo tapahtunut ja itse luin jostain artikkelist et ruotsalaiset ois tehny jonku tutkimukse et se muka pienentää palleja

    • jannujutska

      Ite juon välillä eikä mitään tapahdu. Vaikka se vähentäisikin siemennestettä, niin silti ei se paljoa vaikuttais, sillä siemennestettä valmistuu kehossa jo päivässä paljon.

    • hui perkele

      Vitun älypäät...

      Ootteko huomannu et eka viesti on tullu vuonna 2003?
      Muutenkaan tää tutkimus ei ollu totta, vaan ruottalaisten aprillipila.
      Jotkut jotka on selittäny pallien kutistumisetä tässä on trollannu tai ollu tyhmiä.

    • masa343

      onks george w bush muka uuesaan presidentti must se on barak obama?????

    • RE:masa343

      ei ole george w bush enää katos viestien päivämäärää ekat on 2003 ja sit niistä vanhin seuraavaksi 2009

      juu ei se mountain dew kutista penistä vaa täällä ne jotka sanoo et kutisti 70cm nii heittivät jutun läpällä.
      ruotsissa tehty aprillipila josta melkoisen moni menny vaahtoamaa kummalinen tää internetin voima pistät et pepsi saa älykkyysosamäärän laskemaan kolmella kun juot säännöllisesti nii joku uskoo

    • Ainoa viisas

      Voi teitä. Mistähän ootte niin järjettömiä keksinyt? x) Katsoneet hikipediasta? Se on niin vittuuntunut kyseisestä juomasta että keksitään järjettömiä huhuja. :-D

    • Toinen viisas

      Kuulkaas nyt ihmiset =D mä join ennen 3 litraa mountain dewii päivässä (nykyään oon 13v ja ostan välillä 1,5 litran pullon ja hörppään illan aikana) mutta pallit ei oo siitä kutistunu, kasvaa vaan =D Jos paljon juo niin kyllähän siinä voi kiva maha tulla, mutta mulleppa ei =D Oon ihan normaalipainonen ja elämäni kunnossa ^^ menkää pienelle lenkille niin pömppömahan välttää keposesti ^^

      • Jonnet pois

        pentu^^


      • Edelleen viisas
        Jonnet pois kirjoitti:

        pentu^^

        Minäkö pentu? Kyllä vain =D Mtn Dew on hyvää =D Mut varokaa ESsää, se kutistaa penistä 20 cm per tölkki XD


    • heheheheh

      tuo testi on ruotsalaisten tekemä. ruotsalaisilla ei ole palleja, niinpä heidän oli keksittävä jokin tekosyy.

    • JAPASKATTTTTT

      Hahha! Luin 2003 kommentin ja myynti lopetetaan muka hiljalleen... Vuosi 2012 ja myynti on aivan sama kuin ennenkin ja mistään en ole kuullut et se pienentäis kiveksiä muutakun jonnen suusta!

    • epäterveellistä

      Itse jättäisin kuitenkin suosiolla mountain dew juomisen väliin. Ikinä ei voi pelata liian varmanpäälle...

      • Neiti-->

        Ei sun tarvis pelatakkaa neitiseni, sulla ei oo mitään menetettävää ;D


    • bhjnk

      vitun pellet...

    • Oikea ihminen

      Vitun idiooti uskotte oikeesti tommosen huhun vittu vähän kannattais kasvaa aikuiseksi ja lukee juttuja muualtakin kun seiskasta ja iltalehestä. vitun perseet älkää tuhlatko toisten aikaa tämmöseen ja kasvakaa aikuisiksi tai alkakaa leikkiä 3v vauvojen kanssa vitun nössöt ei teil ees oo elämää

      • Öitä!

        Oot oikeessa, mulla ei oo elämää! =O Oon korvannu elämäni Mountain Dewillä!!!! Kofeiiniriippuvuus painaa päälle!!! öitä =)


    • alkuperäinen ap

      Itse ketjun alottajana kerron totuuden: jatkoin vuodesta 2003 dewin kittaamista ja nyt olen biologisesti nainen, pian toivottavasti myös lain silmissä. Joten halvemmaksi tämä tulee kuin mitkään kalliit hormonihoidot, kulli on surkastunut jo kehonrakentajanaisen klitoriksen kokoiseksi, nyt Nordströmin rolf muotoilee tyhjistä kivespusseistani häpyhuulet ja voilá -valmista tuli.

      Ps. kivat pojat laittaakaa yv:tä ;)

      • Gräääyyyy!!!

        Gräyyy!!!! Anna puhelinnumeros niin soitan sulle XD


      • fhdfhfghfh
        Gräääyyyy!!! kirjoitti:

        Gräyyy!!!! Anna puhelinnumeros niin soitan sulle XD

        Ja kun juo coca-colaa niin se on sit päin vastoin xD xD hahahaha no ei vaiskaa... mut joo ei vittuu tuo on ihan hölyn pölyä koko väite... Itse juonu monta kertaa Mountain dewii ja mitään tollasta oo käyny... -.-


      • hfhfhfhf
        fhdfhfghfh kirjoitti:

        Ja kun juo coca-colaa niin se on sit päin vastoin xD xD hahahaha no ei vaiskaa... mut joo ei vittuu tuo on ihan hölyn pölyä koko väite... Itse juonu monta kertaa Mountain dewii ja mitään tollasta oo käyny... -.-

        P A S K A P U H E T T A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oon latkinu mountain dewiä monta kertaa ja mitään oo tullu!!!


      • __ P A S K A T __
        hfhfhfhf kirjoitti:

        P A S K A P U H E T T A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oon latkinu mountain dewiä monta kertaa ja mitään oo tullu!!!

        Vittu ne on tyhmiä, jotka uskoo tätä !!!!!!!


      • Anonyymi

        Mustakin tuli shemale. Mountain Dewin vika.


    • Zeig mir

      Tiedättekö sitäkään , että viime sodana aikana Saksassa purkitettiin ihmislihaa, jota lähetettiin Suomenkin rintamamiehille muun avun ohella.
      Kysykää veteraaneilta.

    • faallllseeeeeee

      Onpas hölömöä porukkaa täällä kun oikeesti uskoo näitä... Vähän sama, kun se että energiajuomia kun juo, niin kyllähän se tuhoaa munuaiset kun nehän muuttuu metanoliksi elimistössä......Niin että mitä?

    • es1jonne1tnurmoost

      käivin Maken, VIljamin ja gorianderin kaa siwas ostaas mountaidewii illalla ku vertailtiin kiveksiä ei huomattu eroa koska pallit oli muudenkin nii pienet ku oli juonu liikaa es.

    • Santeri

      Miä ja yksi toinen Make juotiin joskus es, sen jälkee mentii pelaamaa cs sit päris vitusti ja vertailtii kummalla on isommat kassit. Huomattiin et Makel oli saatananmoine finni peniksen päässä

    • kalu kaluhmaine

      OOtteko tosissanne! kyllä mountain dewi pienentää kasseja ja aiheuttaa myös suusyöpää! Sitten teidät viedään amerikkaa ja iso nekku vetää moottorisahalla kassinne pois ja haastaa kilpailuun pokemonkortti mestaruudesta.

    • olsaoslaolsasoalsao

      Aloittajalla ei ole edes palleja jotka vois pienenyä

    • Huohmitäskeidaa

      Ei vitun suomi24.

    • qwertyuiop11

      VITUN IDIOOTIT SAANU PANIIKKIKOHTAUKSEN TOST VARMAA! katoin äske fanta coca cola ja mountain dew tölkkei kaikis samat aines osat paitsi eri maku aineet eli sit ei kannata juoda mitää limuu jos niin vitusti pelkää -.-

    • viisaasss

      Hei jonnet toi koskee vain www zeroja urpot

    • mountain dew

      toi on ihan täyttä valetta!

    • zeppo5

      Tummat limsat esim coca cola pienentää vähän spermaa on kuulemma tutkittu tai kaikki limsat mut eniten tummat juomat

      • Dew-pena

        that's true! join 2pvän aikana 3l mountain dewiä ja toinen kives pieneni uskokaa tai älkää kokeilkaa :O


      • 1+1=3
        Dew-pena kirjoitti:

        that's true! join 2pvän aikana 3l mountain dewiä ja toinen kives pieneni uskokaa tai älkää kokeilkaa :O

        join tänää ja tuntuu kiveksis vähä oudolt :DDDD


    • 13+10=23

      es kuulema voi kayttää antibiottina jos juo mountain dew eli 1,5L kohden pittää juua 0.5 litroo kohen eässää

    • 13+10=23

      sit jos tulloo kauhee mälli purkaus nii pittöö juua 2 litroo megaforcee

    • ASIAA

      no ei ole lopetettu kun on vielä vuosi 2013 ja kohta 2014! ja tuli juuri suomeen uusi mountain dew! että ihan kuseetusta toi!

    • Simbba

      Suomessa valmistetaan Mountain dewiä omalla tehtaalla jonka omistaa Hartwall eli siis ehkä USA:ssa voi olla noin mutta suomessa ne valmistusaineet ovat aivan erilaisia ja resepti ei ole 100% samanlainen kuin usassa,

      Huomasin kumminkin että liikkeellä in vitusti 10v jonneja jotka kuulee kaiken 11v vanhalta veljeltään.

    • Kuusimetripenis

      Tämä vale join kaksi litra iso muna rasismi

    • aaaaaassssssdddddddd

      huono trolli...

    • asd1

      Dew ei enää pienennä kiveksiä, mutta pienensi noin 20vuotta sitten.

    • Kustetusta kaikki

      nyt on 2014 ja kohta 2015 muutaman päivän päästä ja vielä tätä mountain dewiä on kaupassa ja mulla 1.5 litran pullo vieressä eikä ole vanhaa että kusetusta myynnin / tuotannon lopettaminen

    • masi.black

      mä juon tota ku on niin iso et pitää vähän pienentää

    • lolvii

      Oon juonnu ja eikä pallikasva

    • Jaaaha

      Vitun Donald trump

    • Vitut2

      KYS

    • nostalgiaa_

      Hah. Näemmä postaus on vuodelta 2003 enkä muista että kukaan täysijärkinen sitä silloinkaan olisi tosissaan ottanut. Kyse taisi olla jonkinlaisesta tarinasta jolla peloteltiin nuorempia tai tyhmempiä ihmisiä.

      • pressftopayrespect

        kivekseni vain katosivat assemblyjen jälkee kun olin hörppinyt 24 pakin mountain dew limu tölkkejä


      • Anonyymi
        pressftopayrespect kirjoitti:

        kivekseni vain katosivat assemblyjen jälkee kun olin hörppinyt 24 pakin mountain dew limu tölkkejä

        Ei ollut mountain dew vaan ne kemikaalit mitä siellä ilmassa oli vissii jotai Niinistön juonia leuka levis lattiaa vouuu tiiätkö että pistävät kemikaaleja kemikaali joo mut siis oikeesti pistävät haitallisia kemikaaleja ilmaan jotka alentavat testosterooni tasoja huomattavasti ja leijona.


    • Kiveshätä

      Nyt 15 vuotta kyseisen aineen nauttimista takana. Kivekseni eivät kehittyneet normaalisti. Jopa lääkäri tämän totesi. Kadun jälkikäteen kun olin niin hölmö nuorena. Nykynuoret, olkaa viisaampia.

    • MonsterLeka22

      Mun jäätävä 35cm leka kutistui 20cm kun join vahingossa yhden mountain dew tölkin!

    • Anonyymi

      Mulla on varaa.

    • Anonyymi

      Itse olin yläasteen viimeisillä AP:n aikoihin eli juuri 2003, ja tätä huhua leviteltiin silloin paljonkin. Paskapuhettahan se oli, mutta monet lopettivat silloin Mountain Dew:n juomisen :D Mukava aikakapseli tämä lanka toki on. "It was a simpler time. It was a better time."

    • Anonyymi

      Mulla on mountain Dew pullo ei saatana en muuten juo

    • Anonyymi

      Fake

      • Anonyymi

        news


    • Anonyymi

      Sekopäistä touhua :D Muistan itsekin tämän "huhun" jo vuosituhannen aluilta ja itse ainakin vain nauroin sille ja kuittasin ihan täytenä vitsinä. Varmaan suurin osa myös näin teki mutta aina kai löytyy se muutama hullu joka tämmöistäkin paskaa varmaan todesta ottaa.

    • Anonyymi

      Mountain dew ei kutista kenenkään kiveksiå älkää ny hyvät ihmiset olko tyhmiä

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      jep join erittäin paljon kyseistä juomaa ja nyt olen kolmannella kuulla raskaudessa #prayfome

    • Anonyymi

      Juoma patistaa kulleja.

    • Anonyymi

      U6A6K koodilla saa 3x4e alennuksen wolt tilauksesta kannattaa hyödyntää!

    • Anonyymi

      Kuulemma jos juo sit mountain dew supernovaa ni se sit kasvattaa!! Kaverin isoveli kerto tän.

      • Anonyymi

        Itekki vedän supernovaa ja voin sanoo et pallit on kasvanu älyttömän suureksi noin 69kilorammaa.


    • Anonyymi

      Jep!!! Pseudositseillä joku kerto kans. Luotettavan oloinen tyyppi viel

    • Anonyymi

      Lämmittämällä ja nenäsarvea käyttäen se siis sopisi myös vapaa-ajattellijalle.
      Nimim. Eienäänenäpäivä

      • Anonyymi

        Leuka on kyl äijäl lattial ei siinä mc nöyrä psykoosi overdose vouuu


    • Anonyymi

      Ite join monta vuotta sitten sitä en tykkäny siitä join vaan litran siitä on jo aikaa

    • Anonyymi

      No Es auttaa kiveksien ja peniksen kasvamiseen

    • Anonyymi

      Olen juonut iha vittuna moutaindewii ja mulla on aivan jäätävä käärm. En ole siis ikinä joutunut vettä vaan pelkästään moutaindewiä

    • Anonyymi

      Saako vielä jostain, kaverin vitjat viistää maata? Tarvis pikaista apua.

    • Anonyymi

      olen litkuttanjt juomaa tässä parin viikon ajan nykyään kun käyn kusella en enää näe munaani en tiedä johtuuko mahan kasvamisesta sokerin takia vai vehkeen kutistumisesta, MUTTA JOKATAPAUKSESSA LOPETTAKAA TUON PASKAPERSEMEHUN JUOMINEN!!!!!!1!!!1!!!!11!!!!

    • Anonyymi

      Join tota paskalitkua tänään noin 1,5 litraa ja nyt nään jo silmissä kuinka muna vain pienentyy. En enää näe sitä ilman mikroskooppia ja suurennuslasia. ÄLKÄÄ JUOKO TOTA MUNANRAISAKAAJA JUOMAA!!!!!!

    • Anonyymi

      Legenda elää yhä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe