Onko leijonat

tyypillisesti romanttisia j...

Oma mies alkaa kiukuttelemaan heti jos en minuuttiin ole häntä koskettanut tms. Koko ajan pitäisi olla suukottelemassa ja halimassa. Kivaahan se tietysti on, mutta onko tämä tyypillistä leijonille? Muutenkin tuntuu, että oman leijonan pesänrakennusvietti on erittäin suuri ja koko ajan pitäisi olla yhdessä. Jos menen kavereiden kanssa jonnekin niin heti alkaa kiukuttelu etc. Leijona kyllä leppyy helposti, eikä ole pitkävihainen. Mutta en ole koskaan tavannut yhtä romanttista ja intohimoista miestä.

14

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonista

      Niin ja entäs kun leijona samaan kaipaa huomiota ja työntää pois. En ilmeisesti osaa huomioida leijonaa tarpeeksi tai oikealla tavalla? Kiukkuaa menoista kavereitteni kanssa, kiukkuaa jos yritän huomioida häntä ja tapaamiset pitää mennä täysin hänen pillin mukaan.
      Mitä leijona viestittää kun mikään ei ole hyvä mutta ei kuitenkaan päästä kokonaan irtikään?

      • kokenut, että

        leijonien kanssa pitää olla diplomaattinen, mutta kuitenkin näyttää ettei oo ihan vietävissäkään- siis tämä neuvona sekä pari-että kaveruussuhteessa. Leijonilla on jonkinlainen tapa testata ihmisiä, esim. kuinka pitkä pinna toisella on.


      • kanssa??
        kokenut, että kirjoitti:

        leijonien kanssa pitää olla diplomaattinen, mutta kuitenkin näyttää ettei oo ihan vietävissäkään- siis tämä neuvona sekä pari-että kaveruussuhteessa. Leijonilla on jonkinlainen tapa testata ihmisiä, esim. kuinka pitkä pinna toisella on.

        Oon kans ymmärtänyt ettei leijonat yhtään siedä "huonoa" käytöstä vaan nimenomaan diplomaattisuus puree. Itse kuulun just noihin diplomaattisiin mutta viime aikoina leijonan testailu ja oikuttelu on saanut vähän pinnan kireälle. Pitäis kai jättää leijona hetkeks täysin omiin oloihinsa?? Vai??


      • yksi sellainen... leijona
        kanssa?? kirjoitti:

        Oon kans ymmärtänyt ettei leijonat yhtään siedä "huonoa" käytöstä vaan nimenomaan diplomaattisuus puree. Itse kuulun just noihin diplomaattisiin mutta viime aikoina leijonan testailu ja oikuttelu on saanut vähän pinnan kireälle. Pitäis kai jättää leijona hetkeks täysin omiin oloihinsa?? Vai??

        Olette aivan oikeassa. Testailu, oikuttelu jne... kaikki yhtä. Itse huomannut että erilaiset ihmiset nostavat noita samoja piirteitä eri tavalla esille. Nykyisin en tosin enää edes hakeudu läheisiin suhteisiin ihmisten kanssa jotka tuovat tuon v-mäisen oikkuilun pintaan. Töissä ja muuten 'vähemmän itselle tärkeiden' ihmisten kanssa v-mäisyys ei niinkään ole se juttu, mutta tarpeeksi lähellä, vääränlaisten ihmisten kanssa kyllä.

        Tunnen tosin leijonia, joista osin joskus tunnistan itsenikin, mutta jotka tuovat kaikki leijonan hyveet negatiivisella tavalla esile.
        Huomiota haetaan väkinäisesti ja epämiellyttävällä tavalla (enkä puhu nyt vain romanttisesta sellaisesta). Näillä leijonilla katkeruus ja reaktiot silloin kun he hoksaavat etteivät olekaan maailman napa, on suorastaan säälittävää, jopa toiselle leijonalle.

        Itse olen oppinut olemaan edes hieman nöyrä. Ylpeyttä löytyy tottakai, mutta toivon, etten sorru moiseen, mielestäni mauttomaan ja hieman epätoivoiseen, käytökseen julkisen tai yksityisenkään elämäni puolella.

        Jos leijona käy liikaa ärsyttämään, anna sen olla. Ei se liika paapominenkaan ole mistään kotoisin. Hyvä leijona haluaa rakastaa ja olla rakastettu. Tasavertaisesti.


      • Tasavertaisesti...
        yksi sellainen... leijona kirjoitti:

        Olette aivan oikeassa. Testailu, oikuttelu jne... kaikki yhtä. Itse huomannut että erilaiset ihmiset nostavat noita samoja piirteitä eri tavalla esille. Nykyisin en tosin enää edes hakeudu läheisiin suhteisiin ihmisten kanssa jotka tuovat tuon v-mäisen oikkuilun pintaan. Töissä ja muuten 'vähemmän itselle tärkeiden' ihmisten kanssa v-mäisyys ei niinkään ole se juttu, mutta tarpeeksi lähellä, vääränlaisten ihmisten kanssa kyllä.

        Tunnen tosin leijonia, joista osin joskus tunnistan itsenikin, mutta jotka tuovat kaikki leijonan hyveet negatiivisella tavalla esile.
        Huomiota haetaan väkinäisesti ja epämiellyttävällä tavalla (enkä puhu nyt vain romanttisesta sellaisesta). Näillä leijonilla katkeruus ja reaktiot silloin kun he hoksaavat etteivät olekaan maailman napa, on suorastaan säälittävää, jopa toiselle leijonalle.

        Itse olen oppinut olemaan edes hieman nöyrä. Ylpeyttä löytyy tottakai, mutta toivon, etten sorru moiseen, mielestäni mauttomaan ja hieman epätoivoiseen, käytökseen julkisen tai yksityisenkään elämäni puolella.

        Jos leijona käy liikaa ärsyttämään, anna sen olla. Ei se liika paapominenkaan ole mistään kotoisin. Hyvä leijona haluaa rakastaa ja olla rakastettu. Tasavertaisesti.

        Olen huomannut että mikäli leijonaa paapoo liikaa, se ei enää tyydy piiruakaan vähempään!!!


    • Romanttisia

      Ja pitävät hellyydestä ja sen osoittamisesta.
      Miksi olet siihen kyllästynyt?
      Kyllä sun leijonakin kyllästyy sinuun, jos näytät hapanta naamaa kun hän lähestyy sinua ja voit olla varma, ettei kauan osoita hellyyttään. Ei sitä meistä kukaan halua tuhlata, jos ei saa vastakaikua.
      Omistushaluisia ollaan. Mutta uskollisia!

      • ap.

        jos kirjoituksestani sai sen kuvan, että olen kyllästynyt. En todellakaan. Olen kiitollinen, että mies on sellainen kuin on, ei heitä kasva joka oksalla. Halusin vain kysäistä, onko tyypillistä leijonaa käytös..


      • jos...

        olemme "siinä oikeassa suhteessa". Leijonahan siis ei ole uskollinen mikäli ei itse ole oikeasti sosissaan. Tai jos ei saa mielestään tarpeeksi ihailua ja hyvää kohtelua. Leijona tietää silloin löytävänsä parempaa. ;utta kun leijona löytää sen oikean, siten se on uskollinen kuninkaallinen :D


    • -yks leijona

      Tarviin kans paljon läheisyyttä ja hellyyttä-että totta se on kun sanotaan,et leijonat tarvii enemmän kuin ihmiset yleensä:)sitä läheisyyttä ja hellyyttä.
      Ja oon myös mielellään seurassa kuin yksin,lenkille ja kauppaan mielellään menen jonkun kanssa kuin yksin. Ymmärrän kyllä jos toinen lähtee omille asioilleen,voin hyvin jäädä kotiin,varsinkaan jos ei itseä kiinnostavasta jutusta ole kyse. Myönnän suuttuvani usein,mutta lepyn nopeasti:).

    • Haleja!

      Joo,
      meni yksi juttu veskarin kanssa puihinkin juuri siitä syystä että... lähellä tarvii olla!
      Oli ihan niiiin paha olla kun ei vesimies tahtonut(?) osoittaa huomiota tai ottaa sitä vastaan riittävästi. Itse ei tainnut herra ymmärtää, saati sitten että vieläkään tajuaisi, että leijona elää siitä läheisyydestä ja muusta.
      Oltiin (ja olemme vieläkin) hyviä kavereita, mutta toisin kuin vesimiehelle, leijonalle se vain ei yksinkertaisesti riitä.

      • edelliseen

        Eikä läheisyyden kaipuulla ole muuten mitään tekemistä pesänrakennusvietin kanssa!

        Itsellä ei ainakaan ole koskaan ollut mitään kiirettä "pesänrakennuspuuhiin", tilanteesta riippuen jopa päinvastoin


    • ******KUNINGASKISU*******

      Raapimis leikit..kudittelu..pussaminen..halaminen..kuumaseksi..kyntilevalo..hyvä ruoka..syvät keskustelut..olet ihana jos tulet leikkiin mukaan.pus

    • Kuuhärkä

      Kurkista varmuuden vuoksi miehen koko karttaa esim. Seppo Tahnuan sivuilta. Ettei siellä vain ole rapua tai skorpionia taustalla. Tai muita sellaisia juttuja, joka vaikuttaa asiaan.

      • Leijonanaaras38

        Hei, itse kävin Sepon sivuilla ja sieltä näytti niin että itse olisin nouseva jousimies!!Mitähän se sitten tarkoittaa kun en oikein tunne näitä nousevan merkin vaikutuksia tai merkityksiä.
        Mieheni on nimittäin jousimies...että onkohan tämä yhtäläisyys sitten hyvä vain huono? Sitä en tiedä mikä hänen nouseva merkkinsä on, senkin vois tarkistaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe