jälleen kerran keikan "Nivalasta poikki" 19.11.1983, haikein fiiliksin. Itsekin olin mukana, tuttuja näkyi paljon. Olin täyttänyt pari viikkoo aikaisemmin 18v. Keikkahan oli niin sanotusti viimeinen, vaan jatkuihan se keikkailu sit kuitenkin. Voudille kiitos. Ihania muistoja.
"Hellurei ja Onni Gideon"
Katsoinpa
Cornucopia
1
208
Vastaukset
- tuoppi
muistan kyllä sen tunnelman, vahinko että koko keikkaa ei näytetty ainakaan siinä ohjelmassa joka tuli teemalta talvella. Muistan kuinka palättiin tv kameroita, siinä iässä (vähän yli kakskymppisenä) sitä ajatteli että mitähän muut ajattelee. Päästiinkin kuviin; kun Maamme-laulu alkoi soida, lähdettiin pyrkimään kameran edestä ulko-ovea kohti ja pois Tuiskulan tukkoiselta parkkipaikalta ennen ryysistä.
Muistan vielä sen että meiltä jäi konsertin alkuosa näkemättä, kas kun piti ensin kattoo telkkarista Velipuolikuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352470
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953