Suklaajuna

-Tenho-

Onko kenelläkään kokemusta peppuseksistä kimppamuodossa? Yleensähän peppuseksiä pidetään jossain määrin intiimimpänä ja ainakaan kukaan ei ole ikinä puhunut peppukimpasta.

9

3019

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapasin välimeren alueelta olevia kesäharjoittelijoita muutama kesä sitten töissä. Ennen heitä ei minulla peppu kokemuksia ollutkaan mutta tilaisuus tekee...
      Lepposia poikia ja kun juttu luisti niin tehtiin sitten pieni esittely kierros lappiin ja takaisin meidän mökille nelistään. Kun helläkin oli reilu viikko lomaa kun töissä oli niin hiljaista.
      Juttu vierähti sitten erotiikan puolelle ja sain heiltä munaa peppuun. Kaksi oli tosi innoissaan mutta kolmas oli mukana vaan.
      Pojat väittivät että heillä päin se on enemmän valta kuin seksi juttu. Olivathan he nuoria korkeakoulu opiskelijoita mitä itse en ole. Olin heille töissä teknisenä avustajana. Pomoja siis olivat tavallaan.
      Mutta pidin kyllä siitä valtavasti vaikka sainkin olla kokoajan vain kohden, se peppua antava tai imuri. Roolijako oli heille tosi tärkeä.
      Pojat oli toisaalta hellyttävän ujoja . Yksi ei koskaan tehnyt aloitetta mutta kun joku aloitti niin sitten kyllä tuli porukalta sellainen aalto että oksat pois.

      Mutaa syksy saapui aikanaan ja vei muutto liinut takaisin etelään.

      Jk. Yksi juttu jäi mieleen. Monesti pojat eivät aktin aikana puhuneet mitään tapahtumaan liittyvästä. Hirmuista tuhinaa vain. Satunnainen kuulija ei olisi arvannut mitä tapahtuu. Tai sitten taustalla telkasta pyörivästa jalkapallo ottelusta. Siinä oppi ymmähtämään mitä tarkoittaa hyökkäys ja maali. Kulmapotkut jäin tosi elävästi mieleen.

    • Anonyymi

      Vautsi vau!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kerran oon kokenut ystävä-parin vaimo anto peppua ja mies tuli taakseni vaimo sanoi ettei anna kun liian suuri niin olikin sattui mutta räjähdin kun pohjassa 3kertaa illan aikana kokeiltiin

      • Anonyymi

        Räjähti paskat housuihin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räjähti paskat housuihin buaahaa

        Buaahaaa spedellä on mennyt paskat housuun, hoitajasi oli varmaan tyytyväisiä.


      • Anonyymi

        Aikas kivan ystäväparin oletkin sitten löytänyt ;)
        M49Tre


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­­u­s­­­i s­­ek­­si­tea­­tteri ava­­utu­­u Su­ome­en! Ku­­tsumme kai­­­kk­­i­­. Il­­mo­­­it­tautumine­­n ry­­­hmäämme tä­­­äl­­l­ä 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/B8e5F3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe