Arvon miehet! Pidättekö peppuseksistä
a) antavana osapuolena?
b) saavana osapuolena eli nainen laittaa sormen tai jotain muuta peppuunne?
Olen käsittänyt, että useimmat miehet pitävät peppuun panemisesta, mutta on niitäkin jotka eivät ainakaan vapaaehtoisesti ole kaluaan sinne tunkemassa.
Miehet: pidättekö peppuseksistä?
9
6431
Vastaukset
- Hetero999
ei ole mitään isompaa halua olla antavana osapuolena, mutta ottavana osapuolena olen tosi mielelläni. Eturauhashieronta, stapon ym.
- Never.to.anus
pelkkänä ajatuksenakin järkyttävä ja oksettava.
- seurusteleva
ihanaa olla ottavana osapuolena. aivan uskomaton kokemus kun työntää dildon peräaukkoon kesken rakastelun tai ihan muuten vaan...ihana paineen tunne.. kannattaa miehet kokeilla ensin itsekkin olin niin että oksettaa koko ajatus mut mielikuvitus peliin... avopuoliso ymmärtää meillä ainakin ja on mukana leikissä. panettehan miehet naistakin perä aukkoon joten kokeilkaa uusia asioita ei naiset pelkästään tykkää... kokeilkaa vaikka salaa jos ette uskalla ääneen puhua...en ole itse homo enkä bi...
- Freak
Kumpikin käy. Varsinkin naisen ottaessa suihin samalla esim. dildolla runkaten. Aivan mahtavat orkut!!!
- surffari0000
a) Pidän erittäin paljon siitä ja tyttönikin pitää :)
b) olen posliini alhaalta 100% joten välillä on kiva kun olemme 69 asennossa niin tyttöni saattaa nuolla peppuani ja yhdynnän aikana hyväillä siltä alueelta. se tuntuu hyvältä - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
tuo a)
jos nainen tunkee mulle sinne sormee tms, niin ei se pahalta tunnu mut se tuppaa kutittaan pikemminki ku kiihottaan... :D Mutta kai se riippuu henkilöstä - viidakon
a & b
- pboy
a) Kyllä
b) Kyllä Kyllä pidän siitä että peppuuni pannaan se tuntuu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406