Rikollisuus estää pääsyn eduskuntaan.
Vastaukset 8
Kyllähän rikostuomion saaneiden Tanja Saarelan ja Kauko Juhantalonkin valtakirjat aikoinaan hyväksyttiin.
Kauko Juhantalo sitä paitsi oli suurrikollinen, joka sai ministeririkoksesta vankeustuomion.- rikollinen...
tuomittiin vain *TÖRKEÄSTÄ!* rattijuopumuksesta...
- Huomioitsija
Jos rikollisuus olisi este kansanedustajan uralle, ei kokoomukselaisia olisi eduskunnassa yhtäkään. Rikosrekisteri on nimittäin ehdoton edellytys pääsylle kokkaripoliitiksi.
- eihän siellä olisi
montaakaan kokoomus edustajaa jos rikoksista saatu tuomio sen estäisi.
- monta
eihän siellä olisi kirjoitti:
montaakaan kokoomus edustajaa jos rikoksista saatu tuomio sen estäisi.
tuomiotaon annettu kunkin puolueen edustajalle? Laittakaa nyt luvut esiin, kun kerran tiedätte. Siis kaikista puolueista?
- myös tuomion
monta kirjoitti:
tuomiotaon annettu kunkin puolueen edustajalle? Laittakaa nyt luvut esiin, kun kerran tiedätte. Siis kaikista puolueista?
kunhan keretään käräjille.
Heh! Aina joku kokoomuspoliitikko menossa tai tulossa käräjille ja sieltä pois. - lienee
monta kirjoitti:
noin 200, koska kaikkia ei vielä ole keretty tuomita tai sitten on tapahtunut erehdyksessä.
- sentään
myös tuomion kirjoitti:
kunhan keretään käräjille.
Heh! Aina joku kokoomuspoliitikko menossa tai tulossa käräjille ja sieltä pois.ihan aina? Eikös siellä ole ollut koskaan esim. keskustan väkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta602827- 951166
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3121109Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3481058Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O60988Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 72780
- 90735
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63728- 33673