KaksonenM & SkorppariN

joopa1254

Kaksonen mies ja skorppari nainen - miten sujuu yhteiselo? Kokemuksia kiitos :)

18

2407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geminiiiiiiiiii

      Itsellä kokemusta toisinpäin, eli itse kaksosnainen ja mies skorppari.

      Hyvin menee alku, mutta kuitenkin nämä kaksi ääripäätä on sen verran erilaisia että pahoilta yhteentörmäyksiltä ei ainakaan me vältytty. Erottiinkin enemmän kun kaks kertaa =/ Kaksonen on niin omantien kulkija, haluaa liihotella suht. vapaana suhteessakin ettei omistushaluinen skorppari sitä yleensä sulata. Tai jos sulattaa niin paha mielihän siitä jää silti.

      Jos pystyy sulattaan kaksosen vapaudenhalun ja flirtin, ja kaksonen puolestaan yrittää hillitä itsään niin kyllä mielestäni silti tälläkin parilla on hyvät mahdollisuudet =) Tylsää ei kaksosen kanssa tule olemaan se on varmaa.

    • joopas3687

      Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän kaksosmies nimenomaan haluaa tulla omatuksi skorppiooninaisen toimesta, tosin sillä ole mitään tekemistä näiden horoskooppimerkintöjen kanssa.

      • Geminiiiiiiiiii

        Joo, mutta mun ja skorpionin yhteiselossa kaikki horoskooppimerkinnät on kyllä nähty. Puhun omasta kokemuksestani myös.


    • kaksosnainen skorpionimies

      ja meillä menee päin peetä.. skorpioni on liian mustasukkainen.. ei paras yhdistelmä

    • ziinah

      Itse olen skorppari nainen ja seurustelin 2,5v kaksos miehen kanssa ja voi sitä ylä ja ala mäkeä !! Aivan uskomatonta. Välillä saattoi olla aivan ihana ja seuraavalla hetkellä mietti eroa ja erottiinkin monta kertaa joskin kummankin toimesta.Kuitenkin rakastimme toisiamme tosi paljon, aina palattiin yhteen takaisin ja erottiin siis aina "oikeasti" eli toinen muutti pois ja sitä rataa. Asunnot vaan vaihtui kun jompi kumpi muutti ja sit taas muutettiin yhteen.
      Mutta ei sellaisra kukaan jaksa pitemmän päälle,kyllä se oli elämäni raskain suhde,vaikka oli siinä paljon hyvääkin ja syntyihän siitä rakas tyttäremme,joka on kummallekkin todella tärkeä.

    • Kaksosen vaimo

      Sopii erittäin hyvin, ei tule vaihtelunhaluisen skorpparin aika pitkäksi, siitä kaksosmies kyllä pitää huolen! :)

      • niin2

        kyllä kaksosmies huolta osaa pitää. sinun lisäksesi myös monesta muusta. joten älä törppö luule olevasi ainoa vaihtelunhaluinen tai yleensäkään ainoa!!!
        en tajua miten joku koskaan voi luottaa kaksosmieheen????


      • Kaksosen vaimo
        niin2 kirjoitti:

        kyllä kaksosmies huolta osaa pitää. sinun lisäksesi myös monesta muusta. joten älä törppö luule olevasi ainoa vaihtelunhaluinen tai yleensäkään ainoa!!!
        en tajua miten joku koskaan voi luottaa kaksosmieheen????

        Kuuleppas nyt, sinä jonka aivoja ei ole vielä ikä rasvannut (vai kuin se sanonta taas menikään... alkaa muisti pät... pät... niin pätkiä!) kyllä kaksosmies osaa pitää hyvää huolta, lapsista, vanhemmista, ystävistä... mutta erityisesti vaimosta! :)


      • kyllä nimenomaan
        Kaksosen vaimo kirjoitti:

        Kuuleppas nyt, sinä jonka aivoja ei ole vielä ikä rasvannut (vai kuin se sanonta taas menikään... alkaa muisti pät... pät... niin pätkiä!) kyllä kaksosmies osaa pitää hyvää huolta, lapsista, vanhemmista, ystävistä... mutta erityisesti vaimosta! :)

        ja monesta muustakin samaan aikaan. törppö.


      • silhuetti
        Kaksosen vaimo kirjoitti:

        Kuuleppas nyt, sinä jonka aivoja ei ole vielä ikä rasvannut (vai kuin se sanonta taas menikään... alkaa muisti pät... pät... niin pätkiä!) kyllä kaksosmies osaa pitää hyvää huolta, lapsista, vanhemmista, ystävistä... mutta erityisesti vaimosta! :)

        Joo kaksosmies huolehtii "vaimostaan" ja muista nurkantakana olevista, läpi kävin helvetin hänen kanssaan 34v:tta, nyrkin ja hellan välissä, töissä sain käydä, kodin ja lapset hoitaa muuta vapautta ei sitten saanutkaa,vapaus kuului vain hänelle.
        Nyt sitten taistelee minun oikeuksista meidän omaisuuteen, koska en kuulemma ole mitään tehnyt liitossamme,niin minulla ei ole oikeutta mihinkään. Tälläistä huolehimista/ välittämistä.


      • Kaksosen vaimo
        silhuetti kirjoitti:

        Joo kaksosmies huolehtii "vaimostaan" ja muista nurkantakana olevista, läpi kävin helvetin hänen kanssaan 34v:tta, nyrkin ja hellan välissä, töissä sain käydä, kodin ja lapset hoitaa muuta vapautta ei sitten saanutkaa,vapaus kuului vain hänelle.
        Nyt sitten taistelee minun oikeuksista meidän omaisuuteen, koska en kuulemma ole mitään tehnyt liitossamme,niin minulla ei ole oikeutta mihinkään. Tälläistä huolehimista/ välittämistä.

        käymään läpi tuollaisen helvetin?

        Minä en ainakaan olis viitsinyt. Tämän yhden elämän voi käyttää muuhunkin.

        No, itselläni on sitten varmaan käynyt vaan hyvä tuuri kaksosmiehen suhteen. :)
        Vai johtuisikohan se siitä, että en "roiku" miehessäni ja olen valmis tunteistani huolimatta tasantarkkaan nostamaan kytkintä jos ilmenee jotain ylivoimaista estettä liitollemme, esim. sitä uskottomuutta.


      • suostut
        Kaksosen vaimo kirjoitti:

        käymään läpi tuollaisen helvetin?

        Minä en ainakaan olis viitsinyt. Tämän yhden elämän voi käyttää muuhunkin.

        No, itselläni on sitten varmaan käynyt vaan hyvä tuuri kaksosmiehen suhteen. :)
        Vai johtuisikohan se siitä, että en "roiku" miehessäni ja olen valmis tunteistani huolimatta tasantarkkaan nostamaan kytkintä jos ilmenee jotain ylivoimaista estettä liitollemme, esim. sitä uskottomuutta.

        tietämättäsi siihen että miehesi on uskoton ;-))


      • Kaksosen vaimo
        suostut kirjoitti:

        tietämättäsi siihen että miehesi on uskoton ;-))

        suostukkaan. :)


      • luulet???
        Kaksosen vaimo kirjoitti:

        suostukkaan. :)

        heh, mieti vähän.
        kaksonen on kiero pettäjä ja osaa kyllä peittää vuosia jälkensä. olla sinulle ihana ja mukamas uskollinen mutta totuus on aivan toinen.
        veikkaan että sinua on petetty kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.
        ja hah, se onkin oikein. törppö.


      • Kaksosen vaimo
        luulet??? kirjoitti:

        heh, mieti vähän.
        kaksonen on kiero pettäjä ja osaa kyllä peittää vuosia jälkensä. olla sinulle ihana ja mukamas uskollinen mutta totuus on aivan toinen.
        veikkaan että sinua on petetty kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.
        ja hah, se onkin oikein. törppö.

        Olet mitä ilmeisimmin nuori ja karvaasti johonkuhun kaksoseen pettynyt...

        Me olemme jo iäkkäämpi aviopari ja kaikenlaista vastoinkäymistä on tietenkin ollut.
        Mutta ei kuitenkaan koskaan pettämistä, vaikka mieheni niin onkin epäillyt minun, kamalan skorpparinaisen suhteen! :)

        Niin, sinulle sanoisin, että älä jää kiemurtelemaan menneisiin vaan jatka iloisena kokemastasi? huolimatta eteenpäin! :)


      • kaikkia
        Kaksosen vaimo kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisimmin nuori ja karvaasti johonkuhun kaksoseen pettynyt...

        Me olemme jo iäkkäämpi aviopari ja kaikenlaista vastoinkäymistä on tietenkin ollut.
        Mutta ei kuitenkaan koskaan pettämistä, vaikka mieheni niin onkin epäillyt minun, kamalan skorpparinaisen suhteen! :)

        Niin, sinulle sanoisin, että älä jää kiemurtelemaan menneisiin vaan jatka iloisena kokemastasi? huolimatta eteenpäin! :)

        kaksosmiehien vaimoja!!!


      • sitä pahaa...
        Kaksosen vaimo kirjoitti:

        Olet mitä ilmeisimmin nuori ja karvaasti johonkuhun kaksoseen pettynyt...

        Me olemme jo iäkkäämpi aviopari ja kaikenlaista vastoinkäymistä on tietenkin ollut.
        Mutta ei kuitenkaan koskaan pettämistä, vaikka mieheni niin onkin epäillyt minun, kamalan skorpparinaisen suhteen! :)

        Niin, sinulle sanoisin, että älä jää kiemurtelemaan menneisiin vaan jatka iloisena kokemastasi? huolimatta eteenpäin! :)

        oloa kaksosnaisena voisinkaan tuntea??
        Eihän se haittaa vaikka kaksosmiesystäväni (siis todellakin entinen ystäväni)hakkasi minut, käytti vuosia hyväkseen.... Ei, ei siitä kannata katkeroitua :)
        Kaksonen on niin täynnä itseään ettei edes tajua tekevänsä vääryyttä muille.


    • romppu

      kaksosnainen ja skorppionimies... avioero! kaksonen todennäköisesti liian "villi" skorppioonille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe